טכניקת סקוואט

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י ASAFABADI, ‏22/3/19.

טוען...
  1. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    יש לי בעיה שאני לא יכול בסקוואט אפילו עם משקל גוף לשמור על הגב זקוף אני יכול לרדת למקביל אבל אז אני ממש כפוף (אומנם לא מעוקם אבל כפוף ולא זקוף) ברגע שאני מנסה לזקוף אותו אני פשוט נופל אחורה, לדעתי מהרבה סרטונים שראיתי זה בגלל שאין לי ankle dorsiflexion אני באמת לא מצליח להביא את הברכיים אפילו עד לקו של האצבעות בלי לגרום לעקבים שלי להתרומם מהרצפה, עכשיו הציעו לי לנסות לעשות עם רווח יותר רחב בין הרגליים (זה נקרא סומו סקוואט) ושם במאת הצלחתי לרדת בלי שהגב מתעקם האם הטכניקה שלי טובה? והאם סקוואט כזה עם רווח גדול זה שווה ערך לסקוואט רגיל?
     
  2. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    דבר ראשון תיפטר מהנעליים האלה, גם אם יש לך גמישות מספקת הנעליים האלה לא יאפשרו לך להגיע אליה.
    דבר שני תעבוד על גמישות קרסול, לפחות להביא אותה לרמה מינימלית, של ברך עד קצות האצבעות, אלא אם יש לך בעיות אורטופדיות מוכרות אין סיבה שלפחות את זה לא תוכל לעשות.
    בנוסף, אתה יכול להיות כפוף כמה שצריך, לכל אחד יש פרופורציות שונות.
    הסקוואט שלך דורש הרבה עבודה, וצריך דבר ראשון ללמוד לעשות אותו כמו שצריך לפני שאתה מקבל דגשים:

    זו סדרה של 5 סרטונים על איך לעשות סקוואט מ-א' את ת'. תראה את זה קודם כל
     
  3. 23 נק' מוניטין
    0
    orazulay11

    orazulay11 משתמש מתחיל

    orazulay11
    הצטרף:
    ‏21/8/18
    הודעות:
    273
    לייקים:
    23
    מין:
    זכר
    נראה לא טוב...הבחור למעלה שלח סרטונים מעולים שיעזרו לך עם הסקוואט גם אני מאוד היה לי קשה הסקוואט עד שתפסתי את הטכניקה הנכונה.
     
  4. 1,332 נק' מוניטין
    0
    Grizzly Bear

    Grizzly Bear משתמש קבוע

    Grizzly Bear
    הצטרף:
    ‏29/7/16
    הודעות:
    1,548
    לייקים:
    465
    מין:
    זכר
  5. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    עבדתי עם מאמן כשהוא בנה לי את התוכנית, אני יודע בתיאוריה איך לעשות סקוואט מושלם פשוט לא מסוגל פיזית לעשות את זה, אני באמת חושב שזה בעיקר בגלל הגמישות עקב ואני אנסה לעבוד עליה. מה אבל צריך לעבוד עליו בסקוואט שלי?
    מה שכן המרווח בין הרגליים שלי זה סבבה?
    ותגיד אם למשל פה אני מכופף את הגב ככה אבל כן מגיע למקביל זה סבבה או לא?
    --- עידכון הודעה, ‏23/3/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏23/3/19 ---
    מה אני צריך לתקן בסקוואט שעושה אותו לסקוואט לא טוב?
     
  6. 5 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש מתחיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    50
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אי אפשר לשפוט סקוואט לפי טכניקה של סקוואט עם משקל גוף, ברגע שאתה שם מוט על הגב כל התנועה משתנה.
     
    elchonon ו-Aoxo אוהבים את זה.
  7. 16 נק' מוניטין
    0
    Aoxo

    Aoxo משתמש מתחיל

    Aoxo
    הצטרף:
    ‏12/3/18
    הודעות:
    121
    לייקים:
    16
    מין:
    זכר
    אתה מטה את הגב יותר מידי קדימה ומרגיש לי קצת שהתנועה שלך באה מהירך כמו דדליפט , דרך טובה ללמוד סקוואט זה פשוט לעמוד ישר , לשים כיסא מאחורייך ופשוט לשבת ולקום - הכי טבעי שלך
     
  8. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    זאת בדיוק הבעיה שלי שאני מטה אותו קדימה כי ברגע שאני מנסה להזדקף אני פשוט נופל כמו בלטה אחורה...
     
  9. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    זו ממש לא הדרך הנכונה ללמוד סקוואט, זה נכון רק בשביל להבין חלק קטן מאוד מהתנועה, וזה מתאים יותר לסקוואט עם חליפת סקוואט.

    לפותח האשכול, כמו שאמרתי מקודם, לתת לך דגשים בשלב הזה זה חסר תועלת, כמו שאני אתן לך דגשים למירוץ מכוניות כשאין לך עדיין רישיון.
    תראה קודם כל את הסירטונים ששלחתי, ותעבוד על תנועת הקרסול שלך, כי יש לך חסך גם בידע, וגם ביכולת לבצע את התנועה כמו שצריך, אז קודם כל תעבוד על הבסיס
     
    MasterSplitter אוהב/ת את זה.
  10. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    ראיתי את כל החמישה סרטונים שהוא העלה, לא חידש לי שם משהו המאמן אמר לי משהו כמו 90% מהחומר שם חוץ מהנשימה שבסרטונים הוא דיבר עליה קצת יותר
     
  11. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    אז תנסה בתור התחלה לעבוד על גמישות קרסול, ואם אתה מצליח להשיג נעלי סקוואט זה בכלל יעזור לך מאוד, ואז תנסה שוב סקוואט רגיל.
    אין לך מה לדאוג מהרווח ברגליים או זווית הגב שלך, הם לא קריטיים בכלל, מה שחשוב הוא הבסיס
     
    MasterSplitter אוהב/ת את זה.
  12. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    הבנתי, אני יכול לשים משקולות מתחת לרגליים שזה די כמו נעלי סקוואט פשוט לא רוצה להתרגל שבהמשך אני כבר אתרגל להגבהה כזאת
    ומה שכן אם הגב שלי מכפוף זה בדר אז איזה דברים לא היו טובים בסרטון שהעליתי?
     
  13. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    מה הבעיה עם להתרגל להגבהה?

    אתה לא יציב בצורה קיצונית, מתנדנד מאוד ולא ברור לי למה
     
  14. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    אז אם אני פותר את האי יציבות אז הסקוואט שלי סביר כאילו? כרגע אתה חושב שיש סיכון לפציעה מאיך שאני עושה?
     
  15. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    סיכון לפציעה אני לא מאמין, אבל גם סיכוי להתקדמות נמוך במצב הנוכחי.
    תנסה קודם כל לעבוד עם נעליים שהן לא נעלי ריצה, ואם אפשר נעל סקוואט, לדעתי זה כבר יפתור הרבה
     
  16. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    אני אנסה לראות כמה נעליים כאלה עולות אם יהיה לי אפשרי אני אקנה
    ומה שכן אם אני אתקן את האי יציבות שלי עדיין הסיכוי להתקדמות שלי יהיה נמוך? מה אני צריך לשפר כדי שהוא יהיה יותר גבוה כי אמרת שזה בסדר שאני מכופף את הגב ועם רווח ברגליים אז בתכלס אני עושה את הסקוואט סבבה לא?
     
  17. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    אם תצליח לתקן את הבעיות אז תצליח להתקדם, אבל תצטרך לעבוד על יציבות ותיקון הסומו סקוואט יותר לכיוון סקוואט רגיל. לא צריך עמידה צרה, אבל גם לא רחבה בטירוף
     
  18. 12 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    622
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    אני אנסה עם הזמן לצמצם מאימון לאימון את המרווח אבל אם אני אעשה ככה לנצח זה רע? הרי כמו שהגב כפוף זה לפי הגוף של כל בנאדם אז אולי פשוט לי יותר נוח פיזיולוגית עם עמידה יותר רחבה
     
  19. 5,932 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,250
    לייקים:
    3,069
    מין:
    זכר
    כמו שאמרתי, עמידה רחבה זה בסדר, אבל עד גבול מסויים
     
  20. 16,178 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל פורום אימונים מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    5,702
    לייקים:
    4,376
    מין:
    זכר
    אומנם יש הרבה מה לשפר אבל זה נראה הרבה יותר טוב ממה שהעלית כאן בעבר שאמרת שאין מצב שאתה יכול לעשות סקוואט.

    מה שאתה עושה זה סקוואט וזה בסיס לא רע להתקדמות. סבלנות ואתה תשתפר, אין לי ספק.
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...