המסלול האישי שלי

אימונים של פאוורליפטר טבעי ובריאותי

  1. elchonon
    שמי אלחנן
    בן 26
    173 ס"מ
    80 ק"ג

    אני מתאמן עם סריטה

    התזונה שלי:
    מבוססת על כמויות אסטרונומיות של ירקות ומיצי ירקות. אני משתדל להגיע ל 2 גרם חלבון לכל קילו משקל גוף (בדרך כלל אני מכניס קצת פחות), פחמימות מורכבות בלבד, ושומן בריא.

    כשאני שם את הבריאות לפני האימונים, האימונים שלי טובים יותר.
    אני מוותר כבר כמה שנים על סוכר וקמח לבן, מאכלי חלב, קפאין, ודברים במזון שהם לא אכילים (כימיקאלים וכדומה), ואני אוכל בשר אדום לעיתים רחוקות.
    מה אני אוכל בשביל חלבון? ביצים דגים, עוף, וסויה.

    המטרה שלי:
    הוא להרים יותר ממה שאני חושב שאני יכול.
    אין לי מתחרים, התחרות שלי זה עם עצמי מלפני יומיים.
    האימונים שלי תמיד משתנים ואין לי אפילו שלד של כמה פעמים בשבוע שאני מתאמן, איזה תוכנית, ומהם משקלי העבודה שלי. אבל אל תדאגו, אעדכן כאן.

    אני מאמין:
    בכנות שאני רק מניח את הידיים על המוט, עושה את מה שאני יכול, ואלוקים מרים את המשקל בשבילי.
    אני אוהב להתאמן ברוגע ובריכוז. אני לא משתולל בזמן האימון. ואני מעדיף שקט באימון.

    השיאים שלי: (שהרמתי בשטח)
    200 ק"ג סקוואט 1 X שני סטים.
    250 ק"ג דדליפט 2 X ארבע סטים.
    160 ק"ג בנץ' 1 עם פקודות.