בנץ' פרס- בדיקת טכניקה+ שאלה

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Bolt, ‏8/10/19.

טוען...
  1. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    Link Sharing
    Link Sharing
    היי, אני יודע שהזווית לא משהו פעם הבאה אנסה מזווית אחרת ואולי אעלה לפה. מהסתכלות אני לא מוצא שום בעיה בטכניקה, אולי אתם תצליחו.
    יש לי בעיה שאני לא מרגיש את החזה כשאני עובד על הבנץ'- ברור חי שאני עובד עליו גם אחרי האימון יש קצת פאמפ(זה התרגיל היחיד לחזה) אבל אני לא מרגיש אותו נמתח או עובד בתרגיל ולא כלום. יש לכם מושג למה?(וניסיתי את כל הטיפים האפשריים ללהרגיש את החזה) המשקל הוא 40.
    גם אחרי התרגיל אני מרגיש לאיזה 2 דקות שהגב שלי די תפוס, זה תקין? אני מתכוון, אמורים להרגיש את הגב תפוס?
    אני חושב אולי הבעיה שלי נקראת "flares elbows to soon) אבל לא בטוח. אימון הבאה אצלם מאוד זווית ואראה.
    תודה לכולם, צום קל וגמר חתימה טובה!
     
  2. 8,227 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,079
    לייקים:
    4,643
    מין:
    זכר
    הזווית לא משהו בכלל, אבל דווקא בשביל הבעיה שלך היא טובה.
    האחיזה שלך צרה מאוד, אז זה הופך לתרגיל שהשריר הראשי שעובד הוא התלת ראשי. תרחיב משמעותית את האחיזה. כרגע הזרת שלך נמצאת כמעט על הטבעת הפנימית, תשים במקום זאת את האצבע המורה על הטבעת
     
  3. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    ניסיתי עם האמה על העיגול במקום הזרת וזה הרגיש לי ממש רחב מדי
     
  4. 184 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש מתחיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    216
    לייקים:
    109
    מין:
    זכר
    הערה קטנה: המוט מונח על האצבעות ולא על שורש כף היד. אחיזה כזאת מסוכנת. תנסה להחזיק את המוט כמה שיותר קרוב לשורש כף היד. לפני שאתה נועל את האצבעות במוט, תנסה לסובב את היד לכיוון האגודל וללחוץ אותה חזק כדי שהמוט יישב על כרית האגודל ולא על האצבעות.
     
  5. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אתה חושב שהאחיזה שלי צרה?
    כי לפי ידיעתי זו האחיזה המקובלת ביותר להפעלת כל השרירים באופן שווה- משמע לא רחב מדי ולא צר מדי
     
  6. 8,227 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,079
    לייקים:
    4,643
    מין:
    זכר
    מה גרם לך להרגיש רחב מדי?
     
  7. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אני לא מצליח להביא את המרפקים קרוב אל הגוף בזווית של בערך 45 מעלות ואת המרפקים אני לא מצליח להביא מלפני המוט זה כאילו בקו ישר
     
  8. 8,227 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,079
    לייקים:
    4,643
    מין:
    זכר
    נשמע כאילו אתה דואג יותר מדי לפרטים טכניים ופחות אשכרה לבצע את התנועה כראוי
     
  9. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אני אנסה אימון הבא עם אחיזה של אמה-קמיצה
    זה פשוט האחיזה הזאת גורמת לי לבצע flared elbow to soon(לא יודע איך אומרים בעברית) ומקשה עלי על tuck elbow. יש לי סרטון אני חושב לפני כמה זמן שעשיתי את האחיזה הרחבה הזאת אני אנסה לבשוק אם אני מוצא אותו
     
  10. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    Link Sharing
    יכול להיות שעליתי על הבעיה? ממה שאני רואה אני צריך ללכת עוד קצת אחורה כי ההוצאה של המוט מבזבזת לי המון כוח
    אני גם שם לב שאני לוחץ את המוט יותר מדי אחורה אז אני אקפיד גם על זה
    חוץ מזה נראה לי הגיע הזמן שאתחיל לשים יותר דגש ללג דרייב
    ואני צריך גם לשמר את הכיווץ של הגב העליון כי אחרי כל חזרה הוא בורח לי
    אני גם צריך להיות יותר יציב שמתי לב שכל פעם אני מוריד את המוט למקום אחר. יש לך אולי טיפים להביא לי?
    תודה!
     
  11. 79 נק' מוניטין
    1
    SexyStyle

    SexyStyle משתמש מתחיל

    SexyStyle
    הצטרף:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    183
    לייקים:
    47
    מין:
    זכר
    רק הסרטון האחרון עבד לי.
    1. זה נראה שהספה נמצאת בשיפוע חיובי של 5 מעלות...זה המצב?
    2. קשת צריכה לבוא כמה שיותר מהגב העליון.
    3. הרגליים שלך זזות המון. מהרגע שקיבעת אותן, הן צריכות להיות דבוקות לרצפה.
    4. כשאתה מוציא את המוט מהווים (unracking), הוא צריך להיות מול/מעל העיניים שלך.
    5. תוציא את את המוט באמצעות הטרייספס, כאילו אתה מסיים תנועה של לחיצה צרפתית. אם קשה לך מדי, או מרגיש לא בטוח, תשלב את זה עם הרמת של התחת מהספה.
    6. המסלול של המוט בעלייה: אחרי שהוא נגע בחזה, אתה רוצה לדחוף אותו לכיוון הכתפיים, וכשהוא מעל הכתפיים, לדחוף אותו למעלה (אם תרצה, אני אחפש ציורים אפילו).
    7. הכי חשוב! שכמות למטה ואחורה. (מהזווית שהסרטון צולם לא ניתן לדעת מה מצבן).

    אם משהו לא ברור, תשאל, אני אנסה לצרף סרטונים/תמונות /שיסבירו יותר טוב.
     
    Bolt אוהב/ת את זה.
  12. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    כן!!! אני אף פעם לא הבנתי למה, החלק העליון של הספסל הוא ישר, והחלק התחתון שלו הוא בשיפוע חיובי, זה מחרפן אותי.
    קודם כל תודה רבה!! אני אנסה ליישם את מה שאמרת, במיוחד נראה לי שזה שלחצתי את המוט יותר מדי אחורה בזבז לי הרבה כוח, אז אקפיד ללחוץ אותו כך שייצור קו ישר עם הכתפיים.
    לגביי הוצאת המוט עם הטרייספס לא ממב הבנתי אני אנסה כמה שיותר.
    בתחילת הסט אני שם את השכמות למטה ואחורה, ואז אחרי כמה חזרות אני פשוט מאבד את זה, אני מנסה לשחזר אבל לדעתי אני רק מצליח שוב פעם למשוך אותם אחורה, לא יודע אם למטה.
    אהה רגע, אחרי שהמוט נוגע בחזה קודם ללחוץ אותו לכיוון הכתפיים ורק אז למעלה או ביחד?
    תודה רבה שוב:)
    --- עידכון הודעה, ‏12/10/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏11/10/19 ---
    אתה חושב שזה שהבנץ בשיפוע חיובי יכול להפריע?
     
  13. 79 נק' מוניטין
    0
    SexyStyle

    SexyStyle משתמש מתחיל

    SexyStyle
    הצטרף:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    183
    לייקים:
    47
    מין:
    זכר
    1. אם יש ספה אחרת במכון, שיהא שטוחה, ועשויה מקשה אחת במקום 2 חלקים, עדיף לעבור אליה.
    2. השאיפה תמיד שהמוט ייגע באותה נקודה בחזה כל חזרה.
    3. אני אנסה לחפש לך סרטון. בסופו של דבר, המטרה היא שתוציא את המוט בלי לנתק את השכמות מהספה.
    4. תשתמש בגומיות/מזרן יוגה על הספה, זה ייתן לך יותר חיכוך. תעשה scapular pull ups לפני הבנץ', או תנועה דומה שתגרום לך לתרגל את הפוזיציה של "שכמות אחורה ולמטה".
    5. לגבי המסלול של המוט, תקרא את המאמר הזה. התמונות יסבירו את זה יותר טוב ממני.

    *ממליץ לך להיכנס לערוץ של Big Benchas, ולצפות בסרטונים שלו מהשנה האחרונה. הוא מפרק את התרגיל לכל המרכיבים שלו. אמנם הוא לוחץ בצורה תחרותית (RM1), אבל 90% ממה שהוא אומר רלוונטי לך. הדגש המרכזי שלו זה הכיווץ של הגב (שכמות אחורה ולמטה, לכווץ את הטרפזים והלאטס).
    **בסופו של דבר, זה תהליך של ניסוי וטעייה. מאמן טוב (בדגש על מאמן טוב) יקצר לך את התהליך הזה בצורה משמעותית.
    שבוע אחד אתה שם דגש על הלג דרייב, ושבוע אחר אתה שם דגש על הכיווץ של השכמות, ושבוע אחר על המסלול של המוט, ושבוע אחר על הכיווץ של הרחב גבי, ושבוע אחר על הנשימה, ועוד שבוע על X, ועוד שבוע על Y, ובסופו של דבר אתה בונה את עצמך. זה תהליך ארוך.
     
    Bolt ו-Sergio_Katz אוהבים את זה.
  14. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    סבבה, תודה רבה!
    איזה קטע שאתה מזכיר אותו בדיוק לפני שבוע גיליתי אותו ומאז אני צופה בסרטונים שלו כל יום ^_^
    -מזרן יוגה לא נראה לי שאוכל לשים על הספסל אבל אני אחפש אולי גומיות.
    - יש ספסל ישר אבל הספסל הזה מחובר למתקן של הבנץ פרס ככה שאני לא יכול להחליף(יש עוד ראק אחד במכון שלי, אבל זה בנוי ככה שאני אהיה חייב ללחוץ את המוט ממש למעלה כדי להוציא אותי וזה יגרום לי לאבד את כל השכמות אחורה ולמטה)
    - תודה על המאמר אני אקרא אותו :)
    צילמתי מהיום עוד כמה סרטונים של הטכניקה, זה יהיה בסדר אם אני אשלח לך אותם לפה ותוכל אולי להביא לי עוד פידבק?
     
  15. 79 נק' מוניטין
    0
    SexyStyle

    SexyStyle משתמש מתחיל

    SexyStyle
    הצטרף:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    183
    לייקים:
    47
    מין:
    זכר
    1. לדעתי דווקא מזרן יוגה יהיה לך יותר נוח מבחינה לוגיסטית. כבר יש במכון ולא צריך לקנות, ובסה"כ צריך לפרוס אותו על הספה, בניגוד לגומיות שצריך למתוח אחת מכל צד. מה גם שאתה צריך גומיות רחבות.
    2. מה הכוונה במחובר למתקן של הבנץ' פרס?
    3. מוזמן גם לעיין באתר שלו. הוא כתב מדריכים מאוד מפורטים על הסקווט/בנץ'/דדליפט. הוא מסתכל על דברים מפרספקטיבה של מתאמן/מאמן/אנטומיה/מחקרים.
    4. למה לא? תעלה חופשי.
    אני גם מאמין שיש כאן חבר'ה שיוכלו לתת לך פידבקים שיקדמו אותך יותר ממני.
     
  16. 184 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש מתחיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    216
    לייקים:
    109
    מין:
    זכר
    הוא התכוון שהספה שמורכבת מ-2 חלקים מחוברת לסטנד כמתקן אחד ולכן לא ניתן להחליף לספה אחרת. כנראה שאין עוד סטנדים לבנץ' במכון שלו.
     
    Bolt אוהב/ת את זה.
  17. 3 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    82
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    נכון
    יש רק את הכלוב אבל זאת לא אופציה כי מה שמחזיק את המוט מאוד גבוה וזה יאלץ אותי לאבד את הכיווץ בשכמות
    --- עידכון הודעה, ‏12/10/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏12/10/19 ---
    אוקי אני אשלח לפה את כל ארבעת הסטים פשוט תחבר אחד ותראה חח או שתראה את כולם איך שבא לך- יש לדעתי 2 דברים שאני צריך לעבוד עליהם ממש שזה הדרך של המוט, אני צריך להיות עקבי איתה, ואחרי כל חזרה לשמר את השכמות אחורה ולמטה
    (ובחזרה האחרונה לפעמים בסטים המרפקים שלי קצת אחרי המוט שאת זה גם צריך לשים לב)
    סט ראשון:
    Link Sharing

    שני:
    Link Sharing

    שלישי:
    Link Sharing

    רביעי:
    Link Sharing

    שוב תודה:)
    מאמרים ש grug nuckels(או משהו) כתב? כי אם כן אז אני בדיוק תכננתי עכשיו בסוכות לקרוא אותם חח
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...