תמונה אחרי שעשיתי לופ אינסופי של חיטוב, הגיע הזמן למסה?

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י iliya, ‏24/7/19.

טוען...
  1. 11 נק' מוניטין
    0
    orrrr123

    orrrr123 משתמש מתחיל

    orrrr123
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    37
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אתה טועה ומטעה...
    כאשר הגוף שלך בונה שריר, הוא צריך כמות מסוימת של קלוריות, נניח והמאזן הנורמלי הוא X. כלומר אם יהיה פלוס קלורי שמעל X, תיהיה בנייה של שריר.
    נניח והגוף שלך צריך X+200 על מנת לבנות שריר, כל חריגה מעל כמות הקלוריות הזאת תילך לשומן וכולי.
     
  2. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    אשמח להוכחה שיש מספר קסם כלשהו שמוכיח שאם אני צורך 2500 קלוריות ועולה במשקל גוף 200 גרם בשבוע, ה2 קלוריות הנוספות שאוסיף (ל2502) ילכו אך ורק לשומן.
     
  3. 11 נק' מוניטין
    0
    orrrr123

    orrrr123 משתמש מתחיל

    orrrr123
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    37
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אתה מוזמן לחפש, כפי שאני חיפשתי וקראתי רבות על כך בעבר.
     
    iliya אוהב/ת את זה.
  4. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    יופי. אתה בא וטוען שאני טועה ומטעה. מציג טענה כלשהי, ולא מביא לה שום מקור או ביסוס ואומר לי ללכת לחפש מקור לזה שאני טועה.
     
  5. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר

    B40E972B-C8B4-4BA3-87CC-0A1412CA36AF.jpeg A6E92C8C-7105-46D6-BBF0-1279D8106153.jpeg
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  6. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    אל תכניס לי מילים לפה.
    מעולם לא טענתי שבעלייה במשקל (נקייה או מלוכלכת) יש עלייה נקייה של שריר. הטענה שהבאת אפילו מחזקת את הטענה שלי:
    במסה הכי נקייה שקיימת בעולם תהיה עלייה של שומן. הווה אומר - 800 גרם בחודש לעלות כשחלק נוזלים חלק שריר וחלק שומן זה פשוט שטויות ובזבוז זמן יקר.
    הגרף שהבאת לא שווה כלום. אין לנו שום נתונים על התזונה שלהם חוץ מזה שהם אכלו בפלוס של 544, לא על השינה, ולא על האימונים.
     
  7. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    את זה תספר ל @Mike שפירסם את הגרפים הללו.
    אם אתה מזלזל בזה אז הבעיה היא אצלך. אתה טועה ומטעה וסתם דוחף לו קלוריות מיותרות לחלוטין.
     
  8. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    אני מאד מעריך ומכבד את מייק, אבל פה הוא טועה, לצערי. מוזר לי שמייק לא הטיל ספק בכל המחקר הזה, שהרי אין לנו בכלל נתונים עליהם חוץ מהפלוס הקלורי.
    אגב, קלוריות אף פעם לא מיותרות כשמדובר בהרמת ברזלים. אף פעם.
     
  9. 68,173 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,228
    לייקים:
    10,059
    מין:
    זכר
    נשמח לראות נתונים אחרים. אם הייתה טורח לקרוא את המחקר המלא ולא רק התקציר הייתה רואה בדיוק את פרוטוקול האימון שעשו, כמה קלוריות אכלו כולל חלוקה למאקרוז ושאר המשתנים הרלוונטיים.
     
    kotzer, Mr. power ו-frozen אוהבים את זה.
  10. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    אחלה. איפה אפשר למצוא את המחקר המלא?
    אשמח מאד לראות את ההוכחה שאכילה בפלוס של 200 הכל מאוזן ויפה, ו10 קלוריות מעל זה כל ה10 הקלוריות האלו ילכו לשומן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/19
  11. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    אתה יודע אולי כמה אצטרך אז להיות בפלוס קלורי? אני בדרך כלל על 1700 1800 קלוריות. אם תצטרך נתונים אז נכון לעכשיו אני 75 קילו
    גובה 173
    וגיל 19. לא יודע עד כמה זה ישנה אבל ננסה.. יש מצב אולי אתה יודע כמה צריך? או שפשוט לשקול תצמי כל שבוע? כי אני מתכונן להיות ניטרלי של 2000 לשבוע בערך ואז לעלות ל2300, ומשם להישאר על 2500.. או 2300. לא יודע.
     
  12. 11 נק' מוניטין
    0
    orrrr123

    orrrr123 משתמש מתחיל

    orrrr123
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    37
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    תיקח את הנטראלי שלך ותחילה תוסיף 250 קלוריות, לפחות 2 גרם חלבון על כל קילו ממשקל גוף.
    ותישקל באופן שבועי, עלייה של 200-300 גרם בשבוע תיהיה איכותית. בנוסף תשאף לעבוד חזק במכון ולנסות בערך כל 2-3 אימונים לעלות משקלים. בהצלחה.
     
  13. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    תודה לך אור. לילה טוב.
     
  14. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    מוכן לשלוח לי את המחקר המלא?
    עריכה: עכשיו שמתי לב שהמחקר לא רק שלא מוכיח שיש מספר קסם כלשהו שכל קלוריה נוספת שתכניס אוטומטית תהפוך לשומן, אלא הוא גם מוכיח שאין מספר קסם כזה.
    אני מצטט מהמסקנה של המחקר, על פי התמונה ששלחת:
    "עלייה של 0.4% ממשקל הגוף בשבוע היתה מהירה מדי והובילה ב12% לעלייה יותר במסת השומן בזמן שלא באמת עלו יותר במסה הרזה *בצורה משמעותית*"
    ואני בכלל לא לוקח בחשבון שייתכן ששתי הקבוצות לא התאמנו אימונים אינסטביים עם עלייה במשקלי עבודה מאימון לאימון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/19
  15. 8,503 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,247
    לייקים:
    4,831
    מין:
    זכר
    קל מאוד לבטל ולהתעלם מנתונים ולהישאר בדוגמה שלך, אבל מיטב הנתונים להיום מצביעים שזה המצב, ואתה מוזמן לקבל או להתעלם.
    המחקר מראה שמסה "מלוכלכת" כן תגרום לעליה מהירה יותר בשריר, אבל תגרום גם לעליה משמעותית גדולה יותר בשומן. זה יצריך ממך לחתוך את המסה מוקדם מהצפוי ולעבור חיטוב. וגם ברגע שיש לך תאי שומן חדשים מהעליה בשומן זה פשוט ייקל עליך לצבור שומן בעתיד.
    הדרך הטובה ביותר לעלות במסת שריר היא בעזרת מסה "נקייה", כלומר עליה איטית. אתה כן תעלה בשומן, אבל לא בהכרח באחוז השומן, שזה סיפור אחר.

    לפותח הדיון, אתה בהחלט צריך מסה. אין לך הרבה שומן, פשוט עור עודף שקצת מקשה לראות את הכל. כשתעלה במסה המצב ישתפר, ואז אם עדיין יהיה הרבה עור עודף תוריד אותו בניתוח. אבל קודם כל תעלה במסת השריר, שלא תוריד עור ואז תמתח את מה שנשאר
     
    iliya אוהב/ת את זה.
  16. 68,173 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,228
    לייקים:
    10,059
    מין:
    זכר
    מחקרים לא מוכיחים דבר, הם רק מראים הסתברויות. אתה לא ממש בקיא בקריאת מחקרים לכן גם אם תראה את המחקר המלא בספק אם זה יוביל אותך להסיק את המסקנות "הנכונות" בנושא.

    אתה צריך להבין גם שלפרוטוקול האימון יש מעט מאוד חשיבות בטווח זמן שקצר כזה בהבדלים. אם תעשה יותר סט או פחות סט, זה לא מה שיקבע. ואף אחד לא אמר שיש מספר קסם כלשהו אלא שעלייה מהירה מידי במשקל גוף לא בהכרח תתרום באופן משמעותי ליותר מסה רזה. זה לא המחקר היחיד שהראה זאת ולכן זה כרגע הקונצנזוס. אם אתה רוצה לעלות יותר, אתה מוזמן. אבל לומר שזה "בולשיט" זה רק להתעלם מהראיות שזמינות לנו כיום ולהמציא דברים אחרים שאינם מבוססים.
     
    kotzer אוהב/ת את זה.
  17. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    ענית לעצמך, אין מספר קסם כזה
    אני מסכים שבעלייה מהירה יותר עולים יותר בשומן, אבל לא שממספר קסם כלשהו כל קלוריה שתכניס תהפוך אוטומטית לשומן
    --- עידכון הודעה, ‏28/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏28/7/19 ---
    כנ"ל.
     
  18. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    תודה רבה לך! אני עכשיו ירדתי עוד קילו... הייתי לפני חודש 78.8 עכשיו אני 74.5 כזה, הייתי על 1700\1800 קלוריות. היו פעמים ממש נדירות שהגעתי ל1900... אני חושב שאהיה בניטרלי של 2000 במשך שבוע ומשם אעלה לאט לאט ל2300 ותחנה "סופית" 2500, תודה לך! :)
     
  19. 8,503 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,247
    לייקים:
    4,831
    מין:
    זכר
    אף אחד לא טען שיש מספר קסם, יש אבל קונצנזוס מה הוא מספר בטוח, ומה מעבר היחס בין העליה במסת השריר לעליה במסת השומן נהיה יחס לא טוב
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  20. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    מסכים לחלוטין.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...