תמונה אחרי שעשיתי לופ אינסופי של חיטוב, הגיע הזמן למסה?

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י iliya, ‏24/7/19.

טוען...
  1. 39 נק' מוניטין
    1
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    קודם כל אני חייב להודות לאתר הזה ולאנשים שבו, בלעדיכם אני חושב שהייתי שואל את זה ב־FXP ומקבל לא רק ספאמים באשכול אלא גם העלבות ועוד הרבה קרינג.
    בכל מקרה הנה הפרטים והנתונים שלי.
    2017- התחלתי להתאמן, משקל התחלתי: 125K
    לקראת 2018 הייתי כבר 100K (ואפילו פחות, הגעתי ל71 כשאני בצבא זה היה השיא.)
    >העלתי קצת ל74 שוב... "לקחתי" הפסקה מהחדר כושר מ־74
    התחלתי מסה בשני ל־2019 עד אפריל בערך. עליתי ל־78.8.
    לפני כמה שבועות החלטתי לחזור להתחטב כי מה לעשות ה"לופ" וה"רצון" להוריד קצת בצדדים ולראות קוביות... (אפילו שידעתי שאולי אצטרך מסה, הייתי ראש בקיר)
    כעת אני 75.1.
    הנה תמונה שלי מאתמול. אפשר לראות קצת את צורת הקוביות וכשאני עושה תרגילים שדרושים קפיצה או כל דבר כזה ואחר רואים את הקוביות אבל עור העודף קצת מסתיר.
    עכשיו השאלה היא: מסה? או להמשיך בחיטוב?
    משקל עכשיוי: 75.1
    גובה: 1.73
    גיל:19, אוטטו 19.12
    . upload_2019-7-24_19-35-36.png upload_2019-7-24_19-36-40.png
    --- עידכון הודעה, ‏24/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏24/7/19 ---
    אני אגיד שהייתי מאוד אידיוט והיו תקופות ש"הרעבתי" את עצמי. אין מה לעשות בתור אחד שהיה ועדיין קצת אובססיבי לגוף שלו ולרצון להיות ""מושלם"" AKA חטוב, זה טורף אותי מבפנים, סומך עליכם שבאמת תתנו לי עצה והייתי גם מעונין לדעת כמה אחוז שומן אני לדעתכם. תודה!!! :blush:
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  2. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    מסה מסה מסה
    תתחיל לעלות במשקל הגוף בצורה רצינית.
    עלייה של פחות מ5 קילו למתאמן מתחיל ובהתחשב לנתונים שלך - זה לא מסה. זה בזבוז זמן. תתחיל לעלות במשקל הגוף תוך כדי שהמשקלים שלך עפים למעלה ובחיטוב שאחרי בעזרת השם אתה תראה הרבה יותר חטוב ממה שאתה עכשיו. לא אומר לך לדחוף אוכל בלי הכרה. תהיה במעקב אחרי המשקל (כוון לעלייה של 300-500 גרם בשבוע ושים לב שאתה צורך מספיק חלבון תוך כדי התקדמות במשקלי העבודה בהכל, ובעיקר בתרגילי הבסיס כמה שיותר מהר אבל לא על חשבון הטכניקה) ובעזרת השם תגיע רחוק אחי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/19
  3. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    אתה חושב שיש לי עכשיו מסת שריר נמוכה? על כמה אחוז היית אומר שאני?
     
  4. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    קשה לי קצת לשפוט אחוז שומן מפני שיש עור עודף לכן לא רוצה לומר סתם.
    אכן יש עליך מעט מסת שריר
    לא נראה שיש עליך הרבה שומן וגם לא נראה לי שחיטוב יגרום לך להיראות טוב יותר מאשר אם היית עושה מסה. כנס למסה רצינית, תחזור עם לפחות עלייה של 10 קילו יותר ואז תשאל אם אתה צריך לחטב.
     
  5. 11 נק' מוניטין
    1
    orrrr123

    orrrr123 משתמש מתחיל

    orrrr123
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    37
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    תעשה מסה, אם תעלה כמו שצריך מסת שריר גם הבעיה של עודפי העור צפויה להצטמצם.
    חולק רק על המשתמש שרשם לך לכוון לכיוון של 500 גרם בשבוע, אסביר לך מדוע, כיוון שהייתי במשקל גבוה בעבר ובהתחשב שסבלת מהשמנה חריגה בילדותך, מעידה על כך שאתה בעל נטייה להשמנה.
    עלייה של 500 גרם בשבוע מיותרת לדעתי למישהו כמוך, תשאף לעלייה איכותית של שריר שהיא מאוד אפשרית עם פיקוח על הקלוריות ועלייה על המשקל כל שבוע.
    תכוון לעלייה של 200-300 גרם בשבוע.
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  6. 227 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    688
    לייקים:
    126
    מין:
    זכר
    עלייה של 200-300 גרם בשבוע אומרת שהוא יעלה 800 גרם- 1.2 קילו בחודש מהמשקל הכללי. חלק ילך לנוזלים חלק שומן.. וכמה מסת שריר צברת בחודש הזה? 200 גרם? (לדוגמה) לא מבין למה שבחור רזה יעשה מסה בפלוס קלורי של ילדה בת 14 כי הוא פוחד להשמין. אין באמת הבדל בין פלוס קלורי של 400 או 700, כשאתה יודע להתאמן. ההבדל היחיד הוא בזבוז הזמן האדיר שיכל לבנות במהלכה יותר מסה בצורה משמעותית. ולפני שתכתוב לי "אבל הוא ישמין!" לא זה לא נכון. פלוס קלורי של 400 שווה לפלוס קלורי של 700 אם אתה יודע להתאמן. החיטוב שאחריו יהיה הרבה יותר קל עם מסת שריר, מאשר לבזבז את הזמן בפלוס קלורי קטן.
    עזוב את זה שאם מישהו לא יודע להתאמן ואוכל בפלוס של ילדה הרוב ילך לשומן. לחטב לוקח פרק זמן קצר לעומת לבנות מסה. תאכל תגדל אחרי זה תחטב. לעשות מסה בפלוס של 200 זה לרצות לדמיין שאתה עולה במשקל ובעצם לשמור על הקוביות.
    נטייה להשמנה זה תירוץ כיום לעשות "מסה" כשמשקל הגוף הכללי שלך בקושי זז, ואפילו לפעמים תשרוף שבועות שלמים בניטראלי. גם במאמר מהפורטל ההמלצה היא 300-500 גרם כפי שהצעתי (גם לבעלי נטייה להשמנה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/7/19
  7. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    וואלה אהיה בפלוס של 2300 אני מניח
     
  8. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    א. סחטיין, עשית עבודה מעולה ללא ספק.
    ב. תפרט בבקשה את תוכנית האימונים שלך.
    ג. אתה ממש לא חייב להשמין במסה. תיהיה על מאזן קלורי חיובי מתון (200-300 ק׳ מעל הנייטרלי בהחלט יספיקו לך) ויהיה בסדר.

    בתור התחלה ממליץ לך להכנס לנייטרלי לשבועיים +~ משום שאתה כרגע מתאמן מתחיל ותוכל להוסיף קצת בשר בלי שום מאזן חיובי. ובלי קשר, תתאזן הורמונלית לפני הכניסה למאזן חיובי.
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  9. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    אני לא מתאמן מתחיל אני מתאמן שנתיים וחצי סורי שזה לא היה מובן חחח
    --- עידכון הודעה, ‏25/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏25/7/19 ---
    לגבי תוכנית אימונים, שונא את זו שמאמני חדר הכושר נותנים לי, יותר מדי עבודה על שרירים אחדים, לקחתי את זו שפה: 10 Week Mass Building Program
     
  10. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    מתאמן מתחיל לא נמדד לפי וותק. מסת השריר שלך נמוכה ואני מניח שגם משקלי העבודה שלך בהתאם לכן אתה מתאמן מתחיל שיכול להתאושש ולהתקדם הרבה יותר מהר ממתאמן מתקדם/בינוני. בכל מקרה, תבנה כוח בסיסי ואז תוכל לעבוד בנפח יותר גבוה..
     
  11. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    אה אני מבין, אני מודה לך! אז כן.. תגיד אתה באמת חושב שאני צריך פה מסה? אתה חושב שיש לי יחסית אחוז שומן גבוה? נגיד 20? אני באמת לא מבין באחוזים אולי אתה כן? תודה רבה לך.
     
  12. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    אין לך אחוז שומן גבוה ואפילו רואים לך את הקוביות. הגעת לבסיס מעולה בישביל להתחיל מסה. תתחיל בנייטרלי ותראה איך אתה מתקדם. תוציא מהראש את עיניין השומן בזמן עליה במסה - אתה ממש לא חייב להשמין במידה ותעשה הכל נכון.
     
  13. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    איזה גבר! תודה רבה לך באמת שהורדת לי אבן מהלב.. אני כל הזמן הזה פחדתי. תשמע שמה שמעצבן זה כי יש לי קצת בצדדים אז אני כמו מה שמייק פה כתב באתר ב"לופ אינסופי" כי אני כלכך נחוש להוריד בצדדים. אתה חושב שניטרלי (נגיד אני ביום יום על 1700 1800... גג שבגג 1900 קלוריות אבל לרוב 1700\1800) שלי זה בערך 2000? או שלפחות זה יכול להיות חמוד?
     
  14. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    במידה והנייטרלי שלך באמת 1800/1700, אתה בהחלט יכול להתחיל מ 2000. אבל חשוב שתתחיל בנייטרלי בישביל להתאזן קצת הורמונלית. לגבע הצדדים, אישית לא רואה שם שום דבר אבל בכל מקרה כשתעלה מסת שריר האיזורים האלה התמלאו.
     
  15. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    לא לא, הכוונה היא שאני על היום יום בין 1700 ל1800 כי "חיטוב". הניטרלי שלי זה כיעקרון 2000 ומשהו, אבל הורדתי 100\200 קלוריות פחות מזה
     
  16. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    אז כן, תעלה ל 2000 ותראה אחרי שבוע/שבוע וחצי האם עלית או ירדת ומשם תעשה כבר את החישובים.
     
    iliya אוהב/ת את זה.
  17. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    מודה לך, תודה רבה על הזמן הפנוי שהקדשת בשבילי.
    שאלה באמת אחרונה, אמרו לי שאם אעשה באמת מסה וזה, יש מצב שאפילו אקבל צורה יותר טובה... אולי אפילו אראה קצת יותר את הקוביות, אתה יכול לאשר את זה? או שאתה לא כל-כך יודע?
     
  18. 1,118 נק' מוניטין
    0
    Mr. power

    Mr. power משתמש קבוע

    Mr. power
    הצטרף:
    ‏18/11/17
    הודעות:
    1,781
    לייקים:
    733
    מין:
    זכר
    האיזורים עם עודפי העור יתמלאו במסת שריר אז סביר להניח שתראה הרבה יותר טוב.
     
  19. 107 נק' מוניטין
    0
    paleosnail

    paleosnail משתמש מתחיל

    paleosnail
    הצטרף:
    ‏19/5/19
    הודעות:
    156
    לייקים:
    43
    סחתיין על התהליך, אבל אתה מודע לעובדה שאתה לא חייב ללכת לחדר כושר בשביל לאבד משקל... מימה שאני שם לב אכפת לך רק מהמשקל שלך, אז למה ללכת ?
    עכשיו אם אתה רוצה לבנות שרירים ולא לעזוב את החדר כושר אז כמובן חלק מהתהליך הוא לאכול מספיק בשביל שתוכל לבנות שרירים,להתאושש יותר מהר וכו' אז דיי לפחד זה לא שאם תהיה בעודף קלורי תוך חודש אתה תעלה 30 קילו נכון ?
    אז אני אומר מסה חסר קצת שרירים.
     
    iliya אוהב/ת את זה.
  20. 39 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש פעיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    309
    לייקים:
    33
    מין:
    זכר
    שמע ברור, המשקל זה הפקטור אצלי בינתיים אבל בלי קשר אני רוצה להיראות טוב ולשמור על כושר זה בין היתר אבל כן..
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...