Yujin Method

הלוג של ה"ליפטר" שרוצה להיות ליפטר בלי מרכאות וגם בכושר

  1. yujinius
    עושה 5/3/1, 3 אימונים בשבוע. ניסיתי 4 ולא בא לי טוב, הרגשתי שכל מה שאני עושה זה עובד, מתאמן ואוכל ואין זמן וכוח לשום דבר אחר.
    בגלל שזה 3 אימונים בשבוע ולא 4 כמו בתכנית המקורית, לא עושה דילואד אחרי כל סבב אלא לפי הרגשה.
    מבחינת הוספת נפח חוץ מהסטים של האחוזים, ביום של סקוואט עושה כמה סטים של דדליפט, ביום של בנץ' כמה סטים של פרס, והפוך בימים של דדליפט ושל פרס. בדרך כלל זה 4X8, לפעמים משנה את הסטים והחזרות. בימים של לחיצות עושה עוד משיכות כלשהן - מתח ו/או חתירות, מקבילים, לפעמים עוד דברים כמו לחיצות בדאמבלים או ידיים. אין משהו קבוע, הולך לפי ההרגשה והזמן שיש לי. בימים של סקוואט ודד בד"כ אין כוח לעשות שום דבר נוסף.
    חוץ מזה משתדל לעשות אחרי כל אימון אימון איזה מטקון קצר או טבטה או אירובי.

    מבחינת תזונה לא סופר כלום, פשוט אוכל. מעריך שאני מגיע לחלבון בסביבות ה 2 גרם לקילו. נשאר בסביבות 107-110 קילו
    Jack_Bristow, IsraeLBD, THE BEAR ומשתמש נוסף אוהבים את זה.

עדכונים אחרונים

  1. יום ו 26/05/17 - בנץ'
  2. יום ד 24/05/17 - דדליפט
  3. יום ג 23/05/17 - בנץ'