ייעוץ אישי בתזונה וכושר

הלוג הטבעוני

מנסה להתחזק, לישון ולאכול טוב.

  1. freazyyyy
    מאוד מתעניין בפאוורליפטינג ושואף להתחרות בעתיד הרחוק.

    נתונים עליי ומשקלי עבודה:

    אני בן 21, שוקל 90, גובה 1.87.
    במסה, עובד בתוכנית הלינארית של ביל סטאר (מאדקאו).
    סקוואט- 115 קילו ל5 חזרות.
    בנצ' פרס- 95 קילו ל3 חזרות, לאחרונה בגלל פציעה בכתף ירדתי ל80 קילו ועולה לאט לאט.
    דדליפט- 150 קילו ל5 חזרות.
    אוברהדפרס- 67.5 קילו ל4 חזרות.
    מתח עם 23.25 קילו ל5 חזרות.
    מקבילים עם 35 קילו ל6 חזרות (לא עשיתי כבר הרבה זמן בגלל הפציעה בכתף, מתחיל לחזור לאט לאט, אעדכן).
    תזונה/מקרו:
    חלבון: 200 גרם.
    שומן: יוצא לרוב בין 100 ל200 גרם (נטו מטעמי נוחות).
    פחמימה: כל השאר.
    בעיקרון מה שחשוב לי יותר זה החלבון, משתדל לשמור על 200 גרם חלבון כי לא הכל חלבון מלא, משאיר לביטחון.
    כמו שרשמתי אני טבעוני, מטעמי מצפון (ולא בריאות או משהו בסגנון). קצת יותר קשה, לא משהו רציני- הכותרת סתם בשביל הקליקבייט :s49:

    וקצת לחפירה:
    אני עובד כרגע בשתי עבודות, חברה טרייה מה שמשאיר לי לא הרבה זמן ולא הרבה אנרגיות. לאחרונה האימונים שלי התחילו טיפה להידרדר, שבועיים שהתאמנתי פעם בשבוע נטו במטרה לשמר את המשקלים, שגם את זה היה לי קשה לעשות. מנסה לחזור עכשיו בכל הכוח לשגרה, אעדכן הכל פה :)