ייעוץ אישי בתזונה וכושר

הלוג הטבעוני

מנסה להתחזק, לישון ולאכול טוב.

  1. עדכון לוג: 10/03/20

    freazyyyy
    אימון A:
    טוב, הקשבתי לטיפים של @AviAmo ו @elchonon וניסיתי לשפר כמה שיכולתי, הרגשתי בהחלט שיפור.
    מצורף סרטון בסוף אשמח שתגידו לי מה אתם חושבים :)
    Squat: 77.5,87.5,97.5,107.5,117.5
    Bench Press: 42.5,52.5,62.5,72.5,82.5
    Chinups +27.5kg: 4 reps for 3 sets. היה ממש סבבה לעומת האימון הקודם.
    לאחר מכן השלמתי את התרגילי עזר שלא הספקתי לעשות באימון C האחרון:
    Dips+25kg: 5 reps for 3 sets. בגלל הפציעה בכתף אני חוזר לאט לאט, האמת...
  2. עדכון לוג: 07/03/20

    freazyyyy
    אימון C:
    Squat: 75,85,95,105,117.5x3,95x8
    מצורף סרטון לביקורת על הטכניקה :)
    Bench Press: 40,50,60,70,82.5x3,60x8
    Chinsups: 27.5kg 4,3,3
    מאוד התקשיתי בצין אפס היום, אימון הבא מקווה להיות ב4 חזרות בכל הסטים או לפחות בשניים.
    לא הספקתי את כל האימון ואכלתי קרוב לאימון, הרגיש קצת כבד בבטן. חוץ מזה היה עלייה בהכל, בבנצ' לא כאב לי כמעט בכלל בכתף מהפציעה והרגשתי שעשה לי טוב לחזור בו אחורה, מרגיש שהשתפרתי הרבה בטכניקה. מקווה להעלות סרטון שלו תחת עומס בקרוב.
    מחר משלים את שאר האימון (התרגילי...
  3. עדכון לוג: 06/03/20

    freazyyyy
    אתמול התאמנתי אחרי יום ארוך של עבודה וקרב מגע. בעיקרון עשיתי אימון B בתוכנית הלינארית שלא עשיתי שבועיים ובכל זאת רציתי לנסות להעלות מהפעם האחרונה או לשמר משקל וזאת התוצאה:
    Squat:
    75,85,95,95 הכל ל5 חזרות, אימון התאוששות.
    Overhead press:
    37.5,47.5,57.5,67.5x3
    סט אחרון ירדתי בחזרה מפעם קודמת, לפני שבועיים עשיתי ל4 חזרות מקווה להעלות בחזרה ויותר בזמן הקרוב.
    Deadlift:
    לפני שבועיים הגעתי ל150x5 והאימון החלטתי בכל זאת לנסות ל152.5 לשלישייה לפחות. לא באתי ביותר מדיי ביטחון...