ייעוץ אישי בתזונה וכושר

פחד ותיעוב, ושרירים.

יאללה, לטס' גו.

  1. Doj
    חשבתי לעצמי שאין דבר יותר נכון עבורי מלפתוח (ב)לוג הודות ההתקדמות שלי;
    אני מרבה לדבר ולא לעשות, מתבוסס בייאוש ובתקווה, מתנחם בסקוואט ומחפש חמלה מול טעם הזיעה.

    מה יכול להיות יותר מתאים מלשתף את המחשבות האלו עם זרים באינטרנט? :)

    נתונים -

    גובה : 1.73
    משקל : 74.5
    אחוז שומן : לא ידוע.
    גורם לדיכאון : תחת, בטן וצדדים שלא יורדים.
    גורם לאושר : שרירי חזה שמתפתחים יחסית יפה, ידיים גדלו, ורידים מבצבצים.
    מטרה : להיות שור, לא חתיך, לא חטוב, שור ענק ומאסיבי.

    רקע -

    אני אחרי תהליך של ירידה במשקל, בן 25 ופעם אחרונה שהייתי מתאמן היה גיל 17, בקיצור עברה תקופה לא קלה בכל כך הרבה מישורים מאז :)
    כחצי שנה הייתי מתאמן בבית באימונים אנאירובית באופן הכי לקוי שיכול להיות, וכרגע מתאמן במכון כחודש במגמת שיפור משמעותית. (לא הייתי עושה אירובי כלל בתהליך של הירידה במשקל, אני יכול לספור על כף היד את מספר הפעמים שיצאתי לריצה).

    תוכנית אימונים -

    3-4 פעמים בשבוע FBW.

    חזה -

    1. בנץ' פרס, 12 חזרות של 40 קילו, 10X3 (קילו 50) + 6 חזרות של 55 קילו.

    2. לחיצת חזה בשיפוע חיובי עם דאמבלים, 10 חזרות של 15 קילו, 8-10X3 (קילו 17.5 לכל יד). (פעם שלישית שכבר עשיתי את התרגיל הזה, מאוד מרוצה ממנו)

    רגליים -

    1. סקוואט, בסוג של פרמידה,
    10 חזרות של 50
    10 חזרות של 70
    ואז, 8X3 קילו 80.
    לאחרונה אני מרגיש שאני זקוק להרבה יותר מאמץ בכדי להשלים את החזרות, קצת "hulking out", ספק אם יש צורך לדילואד או שפשוט "לסבול".

    2. תאומים בסמית', 90 קילו (המוט לא שוקל כלום בסמית', נכון?) 12X4.

    יד קידמית -

    1. כפיפות מרפקים כנגד משקולות,
    12X3 קילו 12.5 קילו לכל יחד, ו-10 חזרות של 15 קילו לכל יד.

    2. כפיפות מרפקים כנגד מוט,
    8X10 קילו 35 קילו. (מאוד מרוצה, מרגיש הרבה יותר פאמפ עם מוט לעומת משקולות).

    כתפיים -
    1. פרס, 12X3 קילו 20, 10 חזרות של 30 קילו, נמצא בפיגור די משמעותי בכתפיים.

    גב -

    1. חתירה בפולי עליון, 12 ליברות, 10X4, גם בפיגור קל.

    אני לא עושה יד אחורית, די בונה על הבנץ' שיעשה את העבודה לכרגע, ואני לא עושה בטן מפאת דיכאון קליני עמוק וקשה. (סתם)

    זאת התוכנית של מה שאני עושה בפועל בכל יום אימון, אני מרגיש טוב איתה, לא מעייפת ומנגד כן יש הרגשה של "אוףףףףף הייתי באימון עכשיו", האם היא עדיין עמוסה? @Sergio_Katz


    *משהו מוזר שתהיתי לעצמי, אני כמעט ולא מזיע באימון, אולי קצת עיגול זיעה בחזה אבל זהו, בניגוד לריצה של 5 דק' בה אני אהיה נוטף זיעה מכף רגל עד ראש, מוכר למישהו?


    בימי המנוחה התחלתי לעשות יוגה, ספציפית פאוואר ויניאסה יוגה, שזה אחלה, משחרר את הגוף, נותן אנרגיה, מזיעים כמו שצריך, שמתי לב שיש שיפור במורכבים מאז שהתחלתי, גמישות וכו'.


    יעדים לזמן הקרוב -

    * לרדת עוד במשקל אני מרגיש שאני נמצא איפשהו על 15% אחוז שומן ובא לי לראות קוביות לשם שינוי, כבר כמעט ועשור שלא ראיתי קוביות.
    * לחדד את התפריט, יש לי בקרוב פגישה עם דיאטיקן בעל זיקה לבאדי-בילדינג, מאוד רוצה לשמוע את מה שיש לו להגיד.
    * לחדד את הכתפיים.
    * לעבוד חזק יותר על היוגה, שואף להגיע לאקרובאלנס באחד מן הימים.
    * להפסיק לעשן, גם ירוק.
    * לאכול יותר ירקות. (כי הרופא אמר :) )
    מעלה תמונות שזה הרגע צילמתי, עם 2 קילו יותר :cray:. 20191206_100616.jpg 20191206_100223.jpg