לוג טקסס!!!

החזק שורד

  1. Texas Method
    היי
    לפני חודש וקצת התחלתי טקסס לסקוואט לבנץ' ולדדליפט (ומאזן קלורי חיובי)
    משקלי עבודה תחילת טקסס:
    110 סקוואט 5X5
    75 בנץ' 5X5
    דדליפט 130 5x5
    משקלי עבודה נכון לעכשיו:
    סקוואט: 132.5 קילו
    בנץ' 85 קילו
    דדליפט 155
    סקוואט קפצתי 5 קילו כל אימון.. ה132.5 באימון היום היה קשה נורא והחלטתי להוריד את הקפיצות ל2.5. בדד קפצתי 7.5 לפעמים 5.. נמשיך 5 עד שארגיש שזה קשה מאוד, ואז לקפיצות של 2.5
    מטרות:
    160 סקוואט, 120 בנץ', דדליפט 200 5X5 ולסינגלים 180 סקוואט, 140 בנץ', 220 דדליפט
    משקל גוף: 96
    גובה: 1.80
    אחוז שומן מוערך 15%
    האימון היום:
    85 בנץ' 5X5 בסט החמישי החזרה הרביעית עלתה סבבה אבל הרגשתי שלא בטוח אצליח את החזרה הבאה.. ברגע שהמוט נגע בחזה והתחיל לעלות מעלה ידעתי שזה שלי אבל הספוטר שם ידיים והרס לי
    סקוואט 132.5 5X5
    דדליפט 155 5X5
    אימון קשה.

עדכונים אחרונים

  1. עדכון לוג: 19/11/19
  2. עדכון לוג: 17/11/19
  3. עדכון לוג: 14/11/19