סיכום - אימונים מפוצלים (ABCDEFG) כנגד אימונים לא מפוצלים (FBW/SS ודומיו)

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י Mike, ‏26/8/09.

טוען...
מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    בגלל שנמאס לי מהאשכולות האלו, והמנטרות החוזרות והנשנות הללו, נסכם הכל בנעוץ אחד, למה למתאמן מתחיל (זה שיכול להתאושש מאימון לאימון) עדיף לעשות תוכניות כמו שהפורום דוגל בהן לעומת תוכניות עם שריר אחד בשבוע או דומיו.
    תשפכו הכל והנושא הזה ישאר נעוץ כל החיים, כל נושא שיהיה דומה לכך ינעל ישר כי הוא לא יהיה מעניין.
     
  2. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    טוב אני אציג את הטענות המרכזיות למה לעשות SS למתאמן מתחיל ולמה זה יהיה האידיאל ל4-6 חודשים ראשונים של אימון (יש המושכים זאת עוד קצת, אך נדיר, בד"כ אנשים בתת משקל ומתבגרים עם הורמונים משתוללים, גם כאלו עם התאוששות על (גנטיקה) ).

    1. יותר משקל על המוט = יותר גירוי לשריר = יותר מסת שריר (בהנחה שהתזונה אידיאלית)
    2. 5 חזרות אידיאל בין כוח למסה, כך שיש התקדמות פרוגרסיבית לינארית לאורך יותר זמן = יותר מסת שריר
    3. למתאמן מתחיל (כזה שמצליח להתאושש ולעלות משקלים מאימון לאימון) אין צורך לבודד שרירים קטנים (יד קידמית, אחורית, תאומים, שכמות וכדומה) כי הם סינרגיסטים (עזרים) בכל התרגילים המרכזיים ש SS מתרכז עליו (סקוואט, בנץ, דדליפט, מילטרי פרס, פאוור קלין/מתח). כמו כן לא ניתן לתת דגש על שריר מסויים גם אם הוא לא מתפתח, יותר נפח יכול לעזור בשלבים מתקדמים שלכם באימונים (מתאמן בינוני על סף מתקדם), דגשים ומרקרים יש רק באגדות. בן אדם שהיד האחורית שלו לא גודלת (או הקידמית) עניין של כמעט גנטיקה נטו, הדבר היחיד שיעזור זה להמשיך להעמיס ולהתפלל (או להזריק, אבל גם שם האופציות לא כאלו משמחות). בקיצור ביום שתתחילו לאכול כמו שצריך הכל יגדל, תרצו או לא. ברגע שאתם מפספסים את אחד הפרמטרים (אימונים, תזונה, שינה) אתם לא תתקדמו בצורה אידיאלית, וכל השאר בולשיט והתעסקות בקקה.
    4. תקראו את הפאקינג ספר
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    ABCD = אימון רגליים אחד בשבוע = סקוואט פעם בשבוע = מתאמן מתחיל מוסיף פעם בשבוע משקל.
    FULL BODY = סקוואט בכל הזדמנות = מנסים לעלות משקל בכל הזדמנות = מתאמן מתחיל מוסיף יותר משקל בשבוע מאשר עם חלוקה מפוצלת.

    מדד ההתקדמות:
    ABCD הוסיף 5 קילו בשבוע לסקוואט
    FULL BODY הוסיף 15 קילו בשבוע לסקוואט

    מ.ש.ל
     
  4. 31 נק' מוניטין
    0
    sbtgn1

    sbtgn1 משתמש מתחיל

    sbtgn1
    הצטרף:
    ‏20/8/09
    הודעות:
    100
    לייקים:
    1
    כמו שאמרו ה SS ודומיו היא בהחלט תוכנית טובה למתאמן המתחיל הדגש המרכזי שהייתי נותן הוא לשים לב טוב לטכניקה מפני שמדובר בתרגילים שלא כל כך פשוט לבצע אותם נכון לעומת תרגילים אחרים .באתר KILOGRAM יש הרבה ידע על התרגילים הספציפים הללו + תמיד כדאי שהיה מישהו שהסתכל עליכם ויוכל לעזור לכם .
     
  5. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    חבל שלא המשיך ככה איזה שלושה חודשים לפחות ===> 180=15*4*3
    180קילו תוספת זה מאוד יפה. כבוד
     
  6. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    חבל שאתה ציני. אנשים מגיעים ככה ל 140kg x 3 x 5, בכמה חודשים.
     
  7. 67,813 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,267
    לייקים:
    9,839
    מין:
    זכר
    בהתחלה באמת עולים ב5 ק"ג, לאחר מכן זה ב 2.5, אם תכליל גם דילודים וכדומה יקח לך כמה חודשים.
     
  8. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    http://www.lbs.co.il/showthread.php?t=5151
    אימון הבא אני כבר 190 , אין דרך יותר טובה להתקדם .
     
  9. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    גם אימוניי FBW וגם אימונים מפוצלים יכולים לא להתאים למתאמן, צריכים לדעת להתאים את התוכנית לכל מתאמן בנפרד, יש כאלו שלא יצליחו להתאושש עם עומס רב של תרגילים/סטים/חזרות (כמוני למשל) ועם מס' סטים ותרגילים מצומצים בתוכנית מחזורית (SS אפשר להגיד) יפיקו הרבה מאוד.

    עדיף להתחיל עם כמות סטים קטנה ולעלות בהתאם ולא להתחיל כמו שהמאמנים בארץ אוהבים, 15 סטים לשריר בתור התחלה, 2/3 פעמים בשבוע.
     
  10. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    שים לב לנושא הדיון:
    כשאתה מגיע למצב שאתה לא יכול לעשות את זה אתה צריך:
    1. לאכול יותר
    2. לקלל את הגנטיקה שאפשרה לך להגיע רק עד לכאן
    3. לבחור תוכנית שתאפשר קצב התקדמות איטי יותר, אבל ליניארית
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/8/09
  11. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    5 ק"ג נשמע לי סביר. ה 15 קילו שהוצע פה (לשבוע)- הרבה פחות
     
  12. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    ואיך יודעים מתי מותר ציניות ומתי לא? יש לינק?
     
  13. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    The Sun

    אפשר לצטט גם את זה:
    "טוב אני אציג את הטענות המרכזיות למה לעשות SS למתאמן מתחיל ולמה זה יהיה האידיאל ל4-6 חודשים ראשונים של אימון (יש המושכים זאת עוד קצת)..."

    אני הרי לא מתכנן או מצפה להתקדם ככה כמו שהתווית, וגם אתה לא
    אבל מי שבעתיד ישאל שאלה (מעצבנת) ויפנה הנה לשרשור, לדעתי גם הוא לא צריך לצפות להתקדם בקפיצות כמו אלו שציינת
     
  14. 7 נק' מוניטין
    0
    סוס

    סוס משתמש מתחיל

    סוס
    הצטרף:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    94
    לייקים:
    7
    האמת שיש 2 דברים שמבחינתה לוגית אני לא מבין בתכנית הזאת..
    1. אם אמורים לעלות 5קילו כל אימון (סקוואט) בחודש הראשון,זה אומר שאחרי חודש הסקוואט שלך אמור להשתפר ב-60קילו ,רק לי זה לא נשמע כ''כ הגיוני?
    2. אם אני מתחיל את התכנית כשמשקל הסקוואט והדדליפט שלי זהים,והסקוואט עם הזמן אמור להשתפר יותר מהדדליפט(6אימונים בשבועיים בניגוד לדדליפט שזה 3אימונים),אז בסופו של דבר הסקוואט יהיה יותר חזק מהדדליפט,וזה אמור להיות בכלל הפוך ..

    נ.ב -אני מודע שיכול להיות ריסטים והכל,אבל לפי מה שהבנתי לא עושים ריסט כ''כ מהר,אז איך זה הגיוני?
     
  15. 7 נק' מוניטין
    0
    סוס

    סוס משתמש מתחיל

    סוס
    הצטרף:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    94
    לייקים:
    7
    ד''א אם למישהו יש בעיה אם השאלות ששאלתי ,וחושב שהשאלות האלה שאלות פסח,הוא בהחלט מוזמן להבליג ולתת למישהו שיש לו קצת יותר סבלנות לענות לי,אין צורך לריב...
     
  16. 9,940 נק' מוניטין
    0
    Daniel2

    Daniel2 משתמש משקיע

    Daniel2
    הצטרף:
    ‏22/2/09
    הודעות:
    2,021
    לייקים:
    135
    מין:
    זכר
  17. 59,903 נק' מוניטין
    0
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    13,022
    לייקים:
    784
    מין:
    זכר
    עבדתי פיצולים והגעתי ל 190 דדליפט לחמישיה
    עם 5X5 כבר בשבוע השלישי עשיתי 185 5X5 אקרוס
    ובשבוע 7 עשיתי 210 3X3 אקרוס

    אין מצב בעולם שהייתי מגיע לזה מפיצול (ואם כן אולי בשנה במקום ב 3 ו 7 שבועות)
     
  18. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    סחטיין מוו
    אבל בחייאת, איך אתה יודע שאין מצב בעולם וכו'...?
     
  19. 59,903 נק' מוניטין
    0
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    13,022
    לייקים:
    784
    מין:
    זכר
    כי התאמנתי בפיצולים 3 שנים
    ואני יודע להבחין בהתקדמות, ולהעריך את עצמי
     
  20. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    אז סחטיין שוב פעם. והפעם כפול.
    לילה טוב :)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...