מידע קרוספיט עם דגש על כוח

הנושא בפורום 'קרוספיט/Crossfit' פורסם ע"י coldfire, ‏25/7/09.

טוען...
  1. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    ברור, ובגלל התפקיד הצבאי שלי אני לא יכול להרשות לעצמי להעלות במשקל גוף באופן קיצוני כלכך, ובדיוק בגלל זה התוכנית הזאת ישר קרצה לי, גם בגלל שהעלייה מתונה יותר וגם כי הכושר נשמר לאורך כל התוכנית..
    אבל, שוב אני חוזר על אותה השאלה- האם לעבוד על שריר גדול פעם בשבוע וחצי באמת יספיק ? כי אני רואה שהגב, כתפיים ורגליים עובדים בצורה מספקת בכל אימון, אז איך זה ששריר גדול כמו החזה מקבל כביכול ׳גירוי׳ רק פעם בשבוע וחצי ? והאם באמת זה אפקטיבי לעבוד ככה ? או שהאם יש מקום לשנות משהו בתוכנית ?
    @Crossfiter
     
  2. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    על מה אתה מדבר? אימוני קרוספיט הם אימונים פונקציונאלים משמע אתה עובד על כ-ל הגוף כ-ל אימון...
     
  3. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    זה נכון ללא ספק, אבל רק פעם בשבוע וחצי החזה מקבל ׳גירוי׳ משמעותי, כי זה האימון היחיד שבעצם עצים, כל שאר האימונים רובם מערבים את החזה גם כן, אבל עובדים יותר על החלק האירובי ולא האנאירובי..
    הבנת את הנקודה שלי ? ותודה על הסבלנות..
    @Crossfiter
     
  4. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    תשמע "קרוספיט טוטאל" מורכב מדדליפט סקוואט ופרס (לא בנץ' כמו אצל ליפטרים) ככה שההתמקדות באימוני קרוספיט הם בזה.
    מה אתה מצפה להשיג מהתוכנית? תסביר לי ואני אגיד לך מה מתאים לך
     
  5. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    המטרה שלי היא להתחיל תקופת מסה ולהעלות בכוח, מסת שריר, במשקל גוף (תופעת לוואי של מסה ולא משהו רצוי), ותוך כדי גם לשמור על הכושר בעזרת האימוני אירובי, כי להזניח את הכושר שלי זה לא משהו שאני יכול.
    @Crossfiter
     
  6. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    אז תעשה AB עם תרגילי בסיס + תכניס אימון ריצה או איזה מטקון קטן של קרוספיט לפעמים. אימוני הקרוספיט לא מתאימים לך.


     
  7. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    תוכל להרחיב קצת יותר מדוע הם כלכך לא מתאימים לי ?
    ואני אשמח אם אתה תסביר לי למי התוכנית קרוספיט הזאת כן מתאימה ?
    @Crossfiter
     
  8. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    בקרוספיט אין "מאסה\חיטוב" אין "התמקדויות בשרירים" "מספיק גירוי\לא מספיק גירוי" בקרוספיט עובדים בשביל להשתפר בתרגילים ובתנועות של הקרוספיט ועל הדרך בעקבות זה משפרים סבולת לב ריאה\גדלים במסת שריר כמובן\משפרים עוד מושגים של כוח אתלטי וכו'...
    אבל אין התמקדמות במראה או במשהו ספציפי, אתה כנראה כן רוצה להתמקד במראה שלך ואין לך כל כך סבלנות אז אין לך מה להתאמן קרוספיט.
    אתה יכול להשתמש בכל מיני מטקונים של קרוספיט כדי לשמור על כושר\סבולת אנאירובית או אירובית אבל להתאמן קרוספיט לפי תוכנית של קרוספיט לדעתי , לא מתאימה למטרות שלך כרגע.

     
  9. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    אוקיי הבנתי, אז אם ניקח תוכנית כח רגילה (5X5 לדוגמה) ונשנה אותה טיפה ?
    לדוגמה..
    יום ראשון- אימון A (בנץ 5x5 קלין 5X5 סקוואט 5X5 כולם זה פרמידה עולה)
    יום שני-אימון MMA/metcon/WOD (דגש על אירובי, MMA גם נחשב כושר וקצת כח)
    יום שלישי- מנוחה/gymnastics
    יום רביעי- אימון B (פרס 4x5, דדליפט 4X5, סקוואט 4X5)
    פה אני מתלבט אם לעשות דדליפט במתכונת 4X5 או 1X5, כי זה בכל זאת צריך להיות אימון התאוששות כזה ואני לא יודע כמה חכם יהיה לעשות 4 סטים של משקל כבד בפרמידה מאשר סט אחד כבד, אני אשמח אם תוכל לעזור לי פה..
    יום חמישי- metcon/WOD/MMA )דגש על אירובי)
    יום שישי- מנוחה/gymnastics/MMA
    יום שבת- אימון C (בנץ 5X6 קלין 5X6 סקוואט 5X6)
    יום ראשון- WOD/metcon (דגש על אירובי)
    יום שני- מנוחה/gymnastics/MMA
    וחוזר חלילה...
    איך זה בתור תוכנית למסה ושמירה על הכושר ? תן ביקורת בונה :)
    @Crossfiter
     
  10. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    אתה לא תגדל במאסה בקצב מהיר כל כך מתוכנית כזאת. אם תישן ותאכל נכון אתה תתקדם בכוח אבל יהיה לך קשה לגדול במאסה , נראה לי קצת עמוס מידי
    הייתי ממליץ לך יום אחד לפחות של מנוחה מוחלטת!
    אבל זאת תוכנית שאם תצליח להתאושש ממנה ולהתקדם במשקלים אתה כן תתחזק וכן תגדל יחסית יפה (לא כמו בAB מפוצל של בילדר, אל תצפה לזה)
    בקשה לדדליפט- תלך על "הרגשה" תן 1X5 פעם ופעם אחת 3X3 ואם אתה מרגיש טוב ובא לך נפח לך על 4X5 העיקר שתתקדם במשקלים.
    @Anabolizm
     
  11. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    הבנתי, אז בוא נגיד שיום שלישי יהיה יום מנוחה מוחלט ואולי אפילו עוד יום שאני אבחר. אני אלך על התוכנית הזאת ומקווה שבאמת זה יעבוד, ושלא אתקע דיי מהר..
    ועוד משהו, אתה ממליץ לקחת 4 שבועות אחורה בתחילת המסה כמו בכל תוכנית כח ?
    @Crossfiter
     
  12. 11,181 נק' מוניטין
    1
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    ברור, תמיד תתחיל בריסט.
     
  13. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    סבבה, תודה רבה גבר על כל העזרה והסבלנות ! קבל מוניטין :)
     
  14. 11,181 נק' מוניטין
    0
    Crossfiter

    Crossfiter מושעה משתמש כבוד

    Crossfiter
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/6/13
    הודעות:
    5,954
    לייקים:
    3,733
    מין:
    זכר
    בכיף. בהצלחה
     
  15. 4 נק' מוניטין
    0
    jhonnycash$

    jhonnycash$ מושעה

    jhonnycash$
    הצטרף:
    ‏8/2/15
    הודעות:
    18
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    --- עידכון הודעה, ‏17/2/15, תאריך ההודעות המקורית: ‏17/2/15 ---
    תפקיד הצבאי שלך מה אתה דוגמן צבאי או גוקקי של מרוצי סוסים צבאים? תתאמן כוח סיבולת ודיאטה מתונה .ואללה אנשים חושבים מתאמנים כמה חודשים והופה מתעוררים בוקר אחד הענק הירוק
     
  16. 429 נק' מוניטין
    0
    Anabolizm

    Anabolizm משתמש קבוע

    Anabolizm
    הצטרף:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    1,272
    לייקים:
    29
    ללא ספק אתה סתום רציני..
    אשכול מלפני שנה אולי, ובא בגישה של 'אני יודע הכל'. מאיפה קפצת? מי אתה בכלל? נרשמת לפורום לפני דקה ורבע. רואים שעומד ילד בן שניה ורבע שלא מבין מהחיים שלו, ואת כל זה אני מבין רק מההודעה הסתמית שלך..
    אז בשביל שתשכיל קצת בוא תראה למה אני לא יכול להרשות לעצמי להעלות במשקל בשירות הצבאי שלי.
    כשאתה נימצא ביחידה מיוחדת, והדרישות בוחן לוחם שלך הם קצת לא נורמליות בקטע של תוצאה של 24 דקות ל5 קילומטר ולא 22 דקות כמו שההמינימום צריך ואתה יכול לעוף מהיחידה על חוסר התאמה לדרישות פיזיות. אז בוא תעלה אתה 5-10 קילו בתקופה של מסה ותראה מה יקרה לך מבחינת אירובי. שמוק.
     
    stitch ו-White Walker אוהבים את זה.
  17. 4 נק' מוניטין
    0
    jhonnycash$

    jhonnycash$ מושעה

    jhonnycash$
    הצטרף:
    ‏8/2/15
    הודעות:
    18
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    אז שתשכיל אתה קצת במקרה אני יוצא יחידה מובחרת בוחן מסלול ניוטי בדד קורסים של לוטר צניחות צלילות ומסעות של 90קמ 40 על 40 וכו.. עשיתי שאתה בקושי בן 7 שהשתחררתי התאמנתי עם פרטנרים הטובים ביותר בארץ כולל יוני מישל מאור אלברט לוליק אייל בנצור ופיצצתי פרצופים ובנצ פרסים סקואטים ודד עוד לפני הבר מצוה שלך עם תשאל או תדע מי אני שמוק בטוח לא תגידבנצ פרס לחימום 140קג זה יום שאני עם שפעת 40חום .מי יותר גבר אני לא מנסה להוכיח לך אני יודע .מה שכן אני אומר שוב גם עם מסה אפשר לעשות הכול תישאר אתלטי תכניס אירובי כמו שצריך גם על 109קג אפשר לסגור יופי של בוחן מסלול ..אגב השתתפתי באליפות צהל פעמים .שבת שלום
     
  18. 34,092 נק' מוניטין
    0
    White Walker

    White Walker משתמש על משתמש כבוד

    White Walker
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏10/3/13
    הודעות:
    24,250
    לייקים:
    15,179
    מין:
    זכר
    חוב לראק? :lol::lol::lol:
    @incin
    @Tom
     
  19. 11,198 נק' מוניטין
    3
    incin

    incin משתמש משקיע משתמש כבוד

    incin
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏10/9/10
    הודעות:
    4,028
    לייקים:
    3,817
    מין:
    זכר
    בדר"כ משתמשים חדשים מקבלים אזהרה, ההודעה נערכת ורק אחרי זה חוב לראק אבל במקרה הזה - גם הקפצת אשכול ישן, גם ניסוח הודעות תוקפני וגם חוב לראק - זה פשוט יותר מדי, הראק דורש סרטון.

    @jhonnycash$ - בנץ' 140 ק"ג לחימום, עד 1.3.2015.
     
    White Walker, coldfire ו-Tom אוהבים את זה.
  20. 13,079 נק' מוניטין
    0
    Tom

    Tom משתמש על משתמש כבוד

    Tom
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏26/7/13
    הודעות:
    8,003
    לייקים:
    6,170
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    גרייט שייפ (כפ"ס)
    חוב לראק זה @incin . אני רק מעניק מוניטין בכל פעם שחוב עולה... :)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...