anterior pelvic tilt

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י talp, ‏8/8/19.

טוען...
  1. 12,978 נק' מוניטין
    0
    talp

    talp משתמש משקיע

    talp
    הצטרף:
    ‏2/9/11
    הודעות:
    4,945
    לייקים:
    4,037
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    קאנטרי זכרון
    היי, אז ככל הנראה ויש לי anterior pelvic tilt. (מצרף 2 תמונות להמחשה)

    אני כבר כ4 שנים סטודנט + עובד בעבודה משרדית ככה שאני יושב בכיף 10+ שעות ביום, בנוסף עליתי כ30 קילו במשקל גוף וההתמדה שלי באימוני אירובי ואנאירובי גם כן ירדה.
    כתוצאה מזה היציבה שלי נפגעה. אני מרגיש ויודע ששרירי הבטן והגלוטס שלי חלשים, ואני יודע שהגב ואיזור ירכיים תפוסים מאוד ויחסית חזקים.

    אני כבר חודשיים בערך עובד על חיזוק אותם שרירים חלשים ומתיחות של אותם שרירים תפוסים.

    מרגיש שיפור יחסי אבל מאוד רחוק ממה שהייתי פעם וממה שאני מצפה לו.
    אני מרגיש שאיזור של הירכיים תפוס הרבה יותר מהגב ואני שם לב שיש לי המון איזורי טריגר פוינט ושהמצב לא מזהיר במיוחד.


    הזמנתי מכשיר שנותן זרמים חשמליים בסגנון ems על מנת לשפר את זרימת הדם ולהלחם בשרירים התפוסים ואולי גם לייעל את זרימת הדם לשרירים החלשים שאני שם עליהם דגש (בטן וגלוטס).

    האם המכשיר הזה יכול לעזור? אם כן באיזה תדירות כדאי להשתמש בו? האם זה תחליף לטריגר פוינט עם שרירים תפוסים ברמה שמקרינה לכאבי גב?

    מדגיש שאני עושה מתיחות ומחזק את השרירים בנוסף לאימון כוח ולאירובי, בנוסף עם פאום רולר (במקרה של הירכיים זה כואב ברמה שאני בקושי מצליח להתגלגל עליו) ואני גם משחרר לעצמי טריגר פויינטס (גם כן כואב)

    אשמח לכל עצה או עזרה
    תודה מראש
     

    קבצים מצורפים:

  2. 5,345 נק' מוניטין
    0
    ziv_r

    ziv_r משתמש קבוע משתמש כבוד

    ziv_r
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/4/12
    הודעות:
    1,419
    לייקים:
    1,176
    מין:
    זכר
    מכשיר TENS שולח פולסים חשמליים לשרירים עליו אתה שם את המדבקות. משתמשים בו לרוב בפיזיוטרפיה כאשר לאנשים יש הרבה נוזלים בגפיים לאחר פציעה או שבר, קשה להזיז את הגפה במצב כזה והפולסים החשמלים מזיזים את השרירים בצורה בלתי רצונית ובכך קיימת זרימה גדולה יותר של דם למקום, כך הדבר מגביר את תהליך ההחלמה (מעבר לזה שהשרירים זזים סוף סוף לאחר שכנראה לא זזו יותר מידי בשל הפציעה).

    על בסיס הרבה יותר מנופח יש את המכשירים החשמלים ששמים על הבטן עם פרסומות לקוביות וכדומה או את שיטת ה- EMS.

    לחזק את השרירים או להוריד שומן נקודתית זה לא יעשה.
     
    talp אוהב/ת את זה.
  3. 330 נק' מוניטין
    0
    Nir Kriger

    Nir Kriger מנהל פורום פציעות ובריאות הגוף מנהל

    Nir Kriger
    מנהל
    הצטרף:
    ‏4/6/19
    הודעות:
    148
    לייקים:
    71
    מין:
    זכר
    בעיקר משמש להקלה זמנית מכאבים, ניתן להניח על אזור הכאב ולהגביר את העוצמה בהדרגה.
    לגבי היתר, לא הבנתי למה אתה חושב שיש קשר בין הAPT לבין הכאבים.
    מניחוש גס אתה רוצה לראות תוצאות מהירות ולכן אתה מתאמן חזק באימון וסובל כתוצאה מכך מכאבים.
    תתמיד באימון רוב ימי השבוע ותוריד עצימות.
    אם אתה רוצה להאיץ את הירידה במשקל תתייעץ עם תזונאי (מייק הבעלים של האתר מאוד מומלץ) ותגיע למטרה שלך בדרך הבטוחה והקצרה.
     
    talp אוהב/ת את זה.
  4. 5 נק' מוניטין
    0
    xill

    xill משתמש מתחיל

    xill
    הצטרף:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    40
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    ממה שהבנתי זה נובע מהמסטרינג קצר, תנסה לעשות לו מתיחות כל יום
     
  5. 28 נק' מוניטין
    0
    TRX01

    TRX01 משתמש מתחיל

    TRX01
    הצטרף:
    ‏20/5/14
    הודעות:
    48
    לייקים:
    10
    מין:
    זכר
    הבעיה האמיתית שלך היא עודף משקל עלייה של 30 קילו מה שזה אומר לחץ על המפרקים ועל הגב התחתון מה שזה אומר שהתזונה שלך חייבת להישתנות ודחוף פעילות גופנית 40 דקות 3 פעמים בשבוע + הליכות כול יום של חצי שעה לפחות + תזונה נכונה מאזן קלורי שלילי אני מאמין שטוח חצי שנה אתה חוזר 30 קילו פחות חזק יותר ללא כאבים והרבה יותר שמח בהצלחה.
     
    talp אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...