מאמרים באתר MAKO ו-YNET מצוות האתר

הנושא בפורום 'שאלות לפני רכישת ייעוץ אישי' פורסם ע"י Mike, ‏25/6/10.

טוען...
מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. 66,877 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    84,178
    לייקים:
    9,215
    מין:
    זכר

    YNET:


    למה כל-כך חשוב להפסיק את הדיאטה פעם בשבוע
    אם גם אתם ניסיתם להוריד במשקל ואחרי תקופה מסוימת הרגשתם ש"נתקעתם" על משקל שהפסיק לרדת, תתפלאו לדעת שהסיבות לכך הן ממש לא מה שחשבתם ואחת מהן קשורה לתת המודע שלכם. החדשות הטובות: כדי להימנע מהעצירה הזו, חובה להפסיק את הדיאטה מדי פעם.
    למה כל-כך חשוב להפסיק את הדיאטה פעם בשבוע



    במכון: קודם אירובי ואח"כ משקולות - או להפך?

    אימון אירובי ואימון התנגדות הם סוגים שונים של פעילות גופנית, המעניקים למתאמן יתרונות שונים. איך להחליט באיזה מהם כדאי להתחיל, מה המרווח הנדרש בין אימון לאימון ומהו פרק הזמן האופטימלי שאסור לעבור כשמתאמנים?
    במכון: קודם אירובי ואח"כ משקולות - או להפך?


    מהי הדרך היעילה ביותר לשריפת שומן?

    מתאמנים רבים רוצים לראות תוצאות במהירות. איך אימון HiiT מתאים להגדרה הזו, מה יעזור לו לעשות זאת, למי הוא מתאים ומתי לא מומלץ לבצע אותו?
    מהי הדרך היעילה ביותר לשריפת שומן?




    MAKO:

    הטיפ של היום: תאכל טונה

    אתה לא מבין למה זה קורה לך; אתה מתאמן שלוש פעמים בשבוע, מקפיד על כל הטיפים שאנחנו נותנים לך, אבל עדיין לא מצליח להפוך את הדלדול לשרירים שגם רואים במראה. אז הנה הסיבה: אתה לא יודע לאכול. קח טיפ זריז, תשנה את התפריט, ותראה שיהיה בסדר:
    http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-bed18bbfa680321006.htm



    יש לך גב? בוא תבנה לך אחד
    קוביות בבטן זה אחלה, שרירי ידיים זה מעולה, אבל עד שלא יהיה לך גב רחב ושרירי אתה עדיין תיראה צנום ולא תצליח להפחיד אף אחד. הנה שני תרגילים שיהפכו את הגב שלך לאחד כזה שיכול לתמוך בשאר השרירים בגוף שלך:
    http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-4f396190dc40421006.htm


    תתחיל לדחוק
    תקוע עם אותה פלטה על המוט כבר עשור? אתה מוותר לעצמך, גבר. כך תרים יותר משקל בכמה שבועות בודדים:
    http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-63cafeeb9b4e221006.htm


    כך תשיג: כתפיים רחבות וקוביות בבטן
    אתה לא טיפוס של חדר כושר, אבל עדיין חשוב לך לפתח את הגוף? בדיוק בשבילך חשבנו על סדרת הכתבות הבאה: הסדרה שתהפוך את כל השומן הרופס הזה לשרירים שתמיד רצית. היום על הפרק: התרגילים שאתה צריך לעשות כדי לקבל כתפיים רחבות וריבועים בבטן. וגם, טיפ מיוחד למי ששונא לעשות מתח אבל אין לו ברירה:
    http://www.mako.co.il/men-mirror/fitness/Article-aac12ab8df1a221006.htm
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/10/16
מצב נושא:
הנושא נעול.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...