כדי לייעל את הייעוץ, מה נדרש מכם לפני פתיחת הודעה

הנושא בפורום 'שאלות לפני רכישת ייעוץ אישי' פורסם ע"י Mike, ‏20/6/10.

טוען...
מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. 68,234 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,402
    לייקים:
    10,087
    מין:
    זכר
    ברוכים הבאיים לייעוץ אישי באתר!

    כדי לייעל את הייעוץ, לקבל מכם את מרב הפרטים ולהתאים לכם את התכנית באופן אישי נדרשים מכם מעט פרטים ביניהם אישיים. ככל שתביאו לנו יותר פרטים עליכם, כך נוכל לעזור לכם יותר.

    תת-הפורום הפרטי קיים בשבילכם בלבד, אף אחד חוץ מצוות הייעוץ אינו יכול לראות את ההודעות שלכם, הנושא שלכם יהיה פרטי ויישאר חסוי במערכת. בראש ובראשונה ציינו את הדברים הבאים:

    בראש ובראשונה ציינו את הדברים הבאים:

    שם מלא:
    גיל:
    גובה:
    משקל:
    (מדויק)
    מין: זכר/נקבה
    מטרה: ירידה באחוז השומן/ העלאה במסת השריר/ להתחזק /לשמור על הקיים
    תוספי תזונה: האם אתם צורכים תוספי תזונה כלשהם? לדוגמה אבקת חלבון, מולטיויטמין וכדומה
    רגישות למזון: האם אתם רגישים למזון כלשהו ו/או יש מזון שאינכם אוהבים
    למען קביעת אחוז שומן:
    מומלץ לצלם תמונות שלכם במצב רפוי, מקדימה ואחורה ללא חולצה (נשים עם חזייה/בגד ים). לפי תמונה ניתן להעריך את אחוז השומן שלכם עם סטיות קלות. כל מכשיר שתימדדו אתו במכון הכושר, שאינו נקרא BOD-POD או קאליפר מקצועי (200 דולר ומעלה), אינו שווה שום דבר ובעל סטיות של 50% ומעלה.
    אין צורך להעלות תמונות אם אתם לא מעוניינים בכך, זה סך הכל עוזר לנו לקבוע את המאזן הקלורי היומי.

    טופס הצהרת בריאות (שאותו תקבלו לאחר ההרשמה) ולשלוח לנו אותו בדואר האלקטרוני: [email protected]

    אם אתם משתתפים בפעילויות נוספות או שאתם עובדים בעבודה פיזית קשה, נדרש לציין זאת בהודעה (לדוגמה, שחקן כדורגל או עובד בניין).

    לאחר מכן:
    כדי להרכיב לכם את תפריט התזונה, מומלץ 2-3 ימים לפני הייעוץ לרשום כל מה שאכלתם באותם הימים בצורה מדוקדקת, כולל כמות הנוזלים שהכנסתם בין אם זה קפה תה או מים. מומלץ לרשום הכל, כולל אכילת עוגה או שווארמה, זה נורא חשוב לציין זאת להמשך התהליך.
    מומלץ לרשום גם את סדר היום שלכם. לדוגמה, אני קם ב-6 בבוקר, אוכל ב-7 ויוצא לעבודה ב-8. אוכל צהריים ב-1 וחוזר הביתה ב-18:00.
    אם אתם צמחוניים/טבעוניים/רגישים ללקטוז (או כל מזון אחר) יש לציין זאת גם כן בהודעת הפתיחה.


    השלב האחרון:
    נדרש לספר רקע עליכם בין אם היו לכם פציעות בעבר, ואם כן אילו. בנוסף נדרש לדעת מה הוותק שלכם באימונים, איך התאמנתם בעבר (מומלץ לרשום את תכנית האימונים שלכם כולל סטים/חזרות). אם הביאו לכם תפריט תזונה בעבר, מומלץ גם לצרף אותו (סריקה או כתיבה). בנוסף, יש לציין מה הציפיות שלכם ל-1-3 החודשים הבאים כדי שנהיה ריאלים מלכתחילה. אנא ציינו כמה פעמים אתם יכולים להתאמן בשבוע וכמה זמן יש לכם להקדיש לכל אימון (נא לציין גם אם יש לכם נסיון עם תרגיליים מורכבים כגון סקוואט, דדליפט ופרס - לא חובה לבצע תרגילים אלו)

    לסיום, זכרו שבסופו של דבר אנחנו מביאים לכם את הכלים שהם אולי 10% מההצלחה שלכם, ה-90% הנותרים תלויים בכם - בהשקעה ובעבודה הקשה שלכם - אם מישהו מחפש כאן פתרון קסם, הוא לא יקבל אותו, כי הוא לא קיים.

    אם\במקרה שאתם מעוניינים לעשות בדיקות דם לפני תחילת הייעוץ, הנה רשימה מומלצת: האם אתם ממליצים לעבור בדיקות דם לפני תחילת הייעוץ? (זו היא המלצה בלבד. אנו לא מחייבים לעבור בדיקות דם לפני תחילת הייעוץ האישי).


    להתחלת הייעוץ, יש לפתוח נושא חדש (אחד ויחיד) שבו ננהל את כל הייעוץ האישי. ניתן להיכנס לתת הפורום הפרטי כאן:

    http://www.lbs.co.il/forums/28/

    או דרך העמוד הראשי:

    PrivateForum.jpeg



    לאחר מכן יש ללחוץ על ״פרסם נושא חדש״ בצידו השמאלי של המסך:

    ייעוץ אישי בתזונה ואימונים   LBS   כושר ופיתוח הגוף.jpeg




    למי שנרשם לייעוץ האישי, ניתן לקבל עידכונים בדואר האלקטרוני כאשר יש תגובה באשכול מצווץ הייעוץ. להפעלה, ראו תמונה:

    Email.jpeg


    כדי לדעת עוד כמה זמן נשאר לכם למנוי, ניתן לעיין ב-2 התמונות הבאות:

    3291.png 314u.png




    שיהיה בהצלחה,
    צוות LBS.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/4/18
מצב נושא:
הנושא נעול.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...