תזונה ותוספים אילו חטיפי חלבון כדאי לרכוש?

הנושא בפורום 'מחקרים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י Mike, ‏15/8/19.

טוען...
  1. 67,984 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,692
    לייקים:
    9,922
    מין:
    זכר
    למי שאינו טבעוני, החטיף שתרצו לצרוך הוא חטיף מבוסס מי גבינה עם לפחות 20 גרם חלבון, עד 250 קל' ויחס פחמימה:חלבון שיהיה לערך 1:1 (על כל 20 גרם פחמימה, שיהיה כ-20 גרם חלבון).

    הרבה חטיפים בשוק מכילים יחס חלבון:פחמימה של 2:1 או 3:1 לטובת הפחמימה וזה לא חטיף חלבון אלא חטיף פחמימה לכל דבר. לדוגמה 10 גרם חלבון ו-30 גרם פחמימה, זה לא נחשב כבר חטיף חלבון אלא סתם עוד חטיף. כדאי גם שיהיה עד 5 גרם סוכר בחטיף אחרת הערך הקלורי של החטיף עלול לעלות עקב תוספת של פחמימה למוצר ואז המוצר נהייה דחוס יחסית בקלוריות. נעדיף שרוב הפחמימה תגיע מסיבים תזונתיים (אם כי גם זה תלוי אילו סיבים בדיוק.. אבל זה לא עקרוני).

    נדרש לשים לב גם שאין בחטיף חלבוני חיטה/אורז ודומיו אלא בעיקר מי גבינה ושיופיע בתור המרכיב הראשון כי הוא הדומיננטי ביותר במוצר. לטבעוניים כדאי לצרוך חטיפים מבוססי סויה או שילוב של קטנית ודגן כגון אורז ואפונה (ולא רק אורז או רק אפונה).

    שאר המידע מופיע באינפוגרפיק - בתאבון

    רוצים ללמוד עוד על תוספי תזונה יעילים וכיצד לבחור תוספים לעצמכם ולמתאמנים שלכם תוך כדי בניית תפריט יעיל לעלייה במסת השריר או ירידה במסת השומן? הצטרפו לקורס שלנו בתזונת ספורט. פרטים באתר www.LBSAcademy.co.il


    INFOGRAPHIC-EMPLATE261a.jpg INFOGRAPHIC-EMPLATE261b.jpg INFOGRAPHIC-EMPLATE261c.jpg
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...