חזק (יחסית)

הלוג של אריאל

  1. אריאל
    התחלתי לפני שבועיים כמעט את התוכנית AB [9סטים שריר גדול ו6 שריר קטן] בינתיים יש התקדמות יפה וגם קפיצה יפה בגודל...אני מתאמן ראשון-שני-רבעי-חמישי ומשתדל להכניס 2-3 אירובי של 40 דקות בערך.
    עכשיו אין לי אפשרות לעשות דדליפט וסקוואט בחדר כושר כי לא אוהבים את זה ואין כלוב,אבל אני אולי יעבור בסוף הקיץ מכון ואז אני אוכל להתחיל...

    נתונים התחלתיים : [נכון להיום]
    גובה:1.69~
    משקל:60[ערום]
    %שומן:11.1%

    האימון של היום היה A:

    חזה:

    לחיצת חזה בשיפוע עליון 3X10 - 42.5KG.
    לחיצת חזה:3X8-47.5KG.
    פרפר עם קבלים: 12,10,8X3 - 6.25, 8.5, 8.5KG כל צד.

    כתפיים:
    לחיצת כתפיים: 50LBS ל12 24KG ל10 ו60LBS ל8חזרות.
    הרחקה:8KG ל8X3
    קירוב שכמות [כמו פרפר רק הפוך] : 3X10 10KG

    יד אחורית:
    לחיצה צרפתית: 3X8 - 27.5KG
    פשיטה בפולי:3X12-10-8 20K-22.5KG-22.5KG

    בטן:
    בטן בפולי כיפוף : 27.5KG 3X8.
    ועוד תרגיל כזה על משקל הגוף שאני נתלה על מתח ומרים את הרגליים מ90 מעלות כלפי הראש....12X3.

    לסיכום היה בסדר למרות שעזרו לי קצת בבנץ'...ובלחיצה צרפתית בסט האחרון היה לי כשל בחזרה האחרונה...;maeq אבל בסה''כ היה אחלה אימון !;susss