MAX Muscle Periodization log

פחות דיבורים, יותר מעשים

  1. White Walker
    מתחיל פיריודיזציה חצי שנתית שמורכבת 3 מחזורים ראשיים - כוח, מטאבולי ו-היפרטרופיה.
    את ההשראה לתוכנית לקחתי מההרצאה של בראד, עם כמה שינויים קטנים בסוגי התרגילים כי אני מתאמן בבוקס בכל זאת.

    כל מחזור ראשי מכיל בתוכו מיקרו-סייקלים שאורכם בין שבוע ל 3 שבועות.

    Strength Phase - 8 weeks
    Metabolic Phase - 4 weeks
    Hypertrophy Phase - 12 weeks

    התדירות, עצימות והנפח הכללי משתנים ממיקרו-סייקל אחד לשני, כשהסוף של כל הפיריודיזציה הוא פיצול של 6 אימונים בשבוע למשך 3 שבועות, בנוי כך שהגוף לא ייכנס לאובר טריינינג ולנסות למצוא את הפיק המתאים.

    אין מקור טוב לקריאה על התוכנית חוץ מהספר של בראד - Science & Development of Muscle Hypertrophy ומעט תבניות שפזורות באינטרנט.

    לכל בלוק ראשי יש טווח של עצימות, זמן מנוחה אופטימלי, נפח כולל של סטים, זמן התאוששות בין קבוצות שריר ראשיות והתמקדות בתנועות.
    Daniel Barack אוהב/ת את זה.