הלוג שמפסיק להיות שמן!

PSMF עד הפרידה מהשניצלים

  1. to11
    טוב אז ככה אחרי תקופה של חיטוב ממושמע ויציב שבמהלכו ירדתי ל 70 מ77-78 התחלתי לאבד עשתונות ולרמות לא משנה איזה דיאטה או תפריט ניסיתי יחד עם זה היה לי מעבר משמעותי שהקשה בשמירה על התפריט... אז נתתי לעצמי להתפרע שבועיים וחצי בערך והגעתי ל 80 קילו! משקל ערב לעומת ה70 בבוקר אבל זאת עלייה מטורפת וגם השניצלים בצדדים חזרו לחיים בקיצור החלטתי על PSMF למשך 3-5 שבועות לפי ההתקדמות כבר אחליט מתכוון להתאמן 2 אימוני FBW בשבוע ולרוץ מדי פעם לפי החשק אני בקטגוריה 2 17% שומן בערך אז יצא לי שאני צריך 180 גרם חלבון ביום אבל בשביל להגיע ל1200 קלוריות יוצא לי יותר מ200 אבל לא נראה לי שזה יזיק מחר אעדכן משקל בוקר וכל שבוע אתן עדכון לגביו.
    זה התפריט:
    טונה במים (משומר) 150 גרם 165 38.2 גרם 1.2 גרם 0 גרם 0 מ"ג 0 גרם
    עגבניות 150 גרם 31 1.5 גרם 0.3 גרם 5.5 גרם 0 מ"ג 0.7 גרם
    ביצה (חלבון) 2 חלבוני ביצים 41 9.2 גרם 0 גרם 0.8 גרם 0 מ"ג 0 גרם
    קוטג` 3% 3 גביעים 600 77.2 גרם 22.5 גרם 21.7 גרם 67.5 מ"ג 0 גרם
    חזה עוף לא מבושל 350 גרם 365 80.8 גרם 4.2 גרם 0 גרם 203 מ"ג 0 גרם
    סה"כ 1202 קלוריות 206.9 גרם 28.2 גרם 28 גרם 270.5 מ"ג 0.7 גרם

    בקשר לסיבים אין בעיה מלפפונים אני תמיד אוהב ואני אתסף במנה כפולה של מולטי ויטמין(צנטרום פרפורמנס) ו6 גרם של אומגה 3
    זהו פחות או יותר שיהיה לי בהצלחה:victory: שכחתי לציין אני עוד חודש בן 16 ואני 1.77