המטרה: 10% שומן עד סוף מאי

לוג החיטוב שלי

  1. snirz
    אהלן חברים, אחרי שירדתי 10 קילו הבנתי שאני מתנדנד על אותו משקל כבר חודש, אז החלטתי לפתוח לוג חיטוב.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    מטרה סופית: לרדת מתחת ל10% שומן עד ה31.5.2017 תוך כדי שמירה על כמה שיותר מסת שריר.

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    נתונים התחלתיים:

    משקל נוכחי: 87.5 ק"ג
    גובה: 175 ס"מ
    היקף מותניים: 94 ס"מ
    היקף חזה: 111 ס"מ
    היקף יד קדמית: 37 ס"מ

    [​IMG]
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    תכנית אימונים:

    A
    Press: 3 sets
    Weighted Pull Ups: 2 sets:
    Weighted Dips: 2 sets
    Incline Dumbell Curls: 2 Sets
    Lateral Raises: 15 reps + 4 sets x 5 reps(20 sec rest between sets) k

    B - אמור להיות אימון רגליים, אבל מכיוון שהרגליים שלי ממש מתקדמות ביחס לגוף אני לא עושה אימוני רגליים כבדים. אז אימון B הוא בדרך כלל אימון "סקיל" - אני מתאמן על פיסטול סקווטס, סומו דדליפט בנפח גבוה, וכו'. בנוסף לזה מוסיף גם תרגילים לבטן.

    C
    Bench Press: 2 sets
    Incline Bench Press: 3 sets
    Cable Rope Pushdowns: 2 sets
    Hammer Curls: 2 sets
    Bent Over Flyes: 15 reps + 4 sets x 5 reps(20 sec rest between) k

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    תזונה:
    1800 קלוריות ביום( 500 קלוריות גרעון ביום)
    חלבון - 140 גרם ביום
    שומן/פחמימה - משתנה.

    אני עושה צום לסירוגין. מדלג על ארוחת בוקר באופן קבוע, ואוכל 2 ארוחות גדולות(בדרך כלל יוצא לי לצום 14-18 שעות). לעיתים אני מושך את הצום ל24 שעות ואוכל ארוחה אחת גדולה בערב.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    הצעות/דעות/כל דבר אחר יתקבלו בשמחה.