יומן SS למתאמן בן 40

תיאור התקדמות בתוכנית starting strength

  1. אריאל ניר
    שלום
    לא מזמן קראתי שרשור מאוד ערוך שתיאר יומן התקדמות ב 5-3-1 ומאוד אהבתי
    החלטתי לפתוח יומן עבור התקדמות ב SS עבורי
    קצת עלי
    185 ס"מ 84 ק"ג בן 40 - לא המתאמן הנפוץ פה בפורום (וחבל כי יש הרבה מה להרוויח בגילי מהרמת משקולות)
    RMR-2244
    התחלתי לפני כשבועיים אחרי כ4 חודשי חיטוב ו3 שבועות הפסקה מאימונים
    פתחתי בריסט עצבני של 20-25%, אני מתחיל עכשיו להתקרב למשקלי העבודה שלי בסוף החיטוב ונראה לי שיהיו כמה אנשים שזה יעיניין אותם

    אז אימון A
    חימום (סקוואט 20X2 מוט ריק, mobility , לחיצת חזה בשיפוע 2X 15 מוט ריק, בנוסף יש סט חימום של 40% ממשקל העבודה לפני תחילת עבודה על כל תרגיל)
    סקוואט - 72.5 ק"ג 5 חזרות 3 סטים עם הפסקה של 150 שניות בין סוף סט לתחילת הבא.
    בנצ' (ללא שיפוע) - 65 ק"ג 5 חזרות 3 סטים עם הפסקה של 150 שניות בין סוף סט לתחילת הבא.
    מתח עם תוספת משקל 1.25 ק"ג 3X5
    2 סטים של פשיטת מרפקים במכונה

    סיכום של תזונה יתווסף בהמשך