PorkeyPie

שמנצ'יק שמנסה לחזור לכושר

  1. Mr.SHAi
    קוראים לי שי ,בן 29 מחיפה ,נשוי בלי ילדים בנתיים
    לאחר הרבה זמן שלא הייתי בכושר עקב תאונת אופנוע שפגעה לי בגב ,4 שנים שלא הרמתי או רצתי ,או משכתי משהו יותר כבד מהדלת של המקרר

    חזרתי להתאמן במכון אצלי בעבודה ,במשקל התחלתי של 84 קילו על מטר 73 עם אחוז שומן של הערכה של 28 בערך.
    התחלתי ב13 למרץ להתאמן ,FBW וב13 לאפריל התחלתי תפריט תזונה שנבנה לי , של 2150 קלוריות עם כמות חלבון שומן ופחמימה שהגוף יחייה איתם בשלום
    והמשכתי עם התפריט הזה בFBW ,ועד בערך תחילת מאי ועכשיו אני כבר כחודש על תכנית ABC
    שכרגע המשקל גוף שלי זה 78.3 אני ממשיך בחיטוב עד ל70 קילו בשביל להוריד את הבטן
    תוך כדי התפריט והאימונים העלאתי גם מאסת שריר קטנה

    התכנית שלי מורכבת מABC כמו שאמרתי

    A- חזה,כתפיים,יד אחורית
    B- גב וקדמית
    C- רגליים ובטן
    כמובן שבכל סוף אימון אני עושה אירובי של 20-30 דקות הליכה של 6.2-6.5 קצב על שיפוע 6.5

    התפריט שלי כרגע מורכב :
    ארוחת בוקר: שיבולת שועל 60 גרם + בננה גדולה 170 גרם + חצי כפית קינמון +חלב 3 אחוז 100 מ"ל
    ארוחת ביניים: תפוח 170 גרם,תפוז
    ארוחת צהריים : 200 גרם חזה עוף מבושל בלי מלח בלי תבבלינים ,פסטה עם סיבים תזונתיים ,80 גרם בלי מלח
    בשביל לעדכן קצת את הטעם ,100 גרם רוטב פסטה של יכין
    ארוחת ביניים : אגוזי מלך דנונה 200 גרם 1.7 פרוביוטי
    ארוחת ערב:2 ביצים L טונה בשמן מסוננת שלמה ,פלפל אדום ,עגבניה ,מלפפון וגזר

    ומכאן אימון הבא שלי הוא ב31.5 גב וקדמית ואעדכן מה אני עושה באימון


    בתקווה שתיהיו איתי בלוג אשמח לענות על שאלות