FAKE IT TILL YOU MAKE IT

הלוג של ^pala

  1. ^pala
    אהלן וסאהלן,
    סוף סוף אחרי שלוש שנים מתישות בקרבי, התחפששתי. מה הדבר הראשון שעשיתי? כמובן כמובן, מנוי לחד"כ! אז בזמן שאני מחפש עבודה, תוהה מה לעשות עם עצמי, איך אני בונה מסלול לטיול בהודו, בנתיים אני מרים קצת ברזלים לזכר הימים הטובים.

    אני הולך להתחיל ממשקלים מאוד נמוכים בשביל להתרגל ללכת שוב באופן קבוע לחד"כ, להתארגן על תזונה נכונה וכסף לחבונים, וכמובן טכניקה.

    קצת מספרים:
    בן 21
    גובה 170~
    שוקל 65 (קצת מפתיע, אני רזה יחסית!)

    תמצית:
    -אני חוזר להתאמן אחרי הפסקה של שלוש שנים. לפני הצבא התאמנתי בערך כ8 חודשים בצורה רצינית (~4 שנים סה"כ) לפני שהתגייסתי.
    -עברתי ניתוח תפירה של המיניסקוס בברך הימנית שלי כשנה וחצי לפני הגיוס. פציעה די קשה שהשפיעה ותשפעיה באימונים
    -ש לי דיספרופורציה ברגליים(ארבע ראשי בעיקר) כתוצאה מהפציעה
    -בהמשך התוכנית כשהמשקלים יגדול, אני הולך להשמיט סקוואט מאחד הימים ולטובת ריצה (אני אמות אם אני אעשה גם ריצה וגם סקוואטים כבדים)

    - יש לי שין ספליט קלים עקב ריצה מרובה, לכן אני בהפסקה קלה מריצה. אשמח לפתרונות ורעיונות איך לעבוד על שריר השוק הקדמי!

    עוד קצת מספרים על משקלים לפני הגיוס:

    110 סקוואט ל1 -> הייתה לי בעיה קשה עם התרגיל הזה עקב הפציעה
    דדליפט 135 ל-5
    פרס 45 ל5 (אני עלוב בלחיצות)
    בנצ 75 ל5 (ראה פרס)

    אימונים כיום: התחלתי עם שני אימונים במשקלים מאוד נמוכים בשביל לזכור ולהתרגל לטכניקה. אני לא מעלה משקלים בסקוואט עד שאני מיתרגל לטכניקה.

    A:
    סקוואט 3X5 40 קילו
    בנץ 3X5 40 קילו
    דדליפט 60 קילו 1X5

    B:
    סקוואט 40 קילו 3X5
    פרס 25 קילו 3X5
    מתח 3X8

    יש לי עקיצות קטנות בגב בחלק השמאלי באמצע, אני מקווה שזה יעבור.

    To be continued...