רוצה להיות רזה (רזה באמת)

חיטוף

  1. Robben
    קצת נתונים ;

    בן 19

    גובה 172
    משקל 89 :badtaste14:

    משקלי עבודה: הכל 3*5

    בנץ" - 97.5 נקי בלי עזרה 100 עגול מקווה שיגיע בהמשך

    דדליפט - 160

    פרס - 60

    סקוואט - :faceplam: עדיף שלא לפרט בנתיים

    מטרות לתקופה הקרובה : להגיע למישקל גוף 80 +- ולעבור את תקופת המיבחנים בשלום...

    קצת רקע :

    טוב אז בעבר הלא כל כך רחוק שקלתי 140 קילו לפני 3 שנים לקחתי את עצמי ביידים ובתהליך של (שנתיים וחצי) הצלחתי להוריד את מישקל הגוף ל"שיא" של 81 קילו ואהבתי איך שהגוף שלי ניראה היו קוביות :blush: .

    אומנם עם עור עודף בבטן התחתונה שנימתח עם הזמן יש שיפור משמעותי מבחינת העור עם הזמן ככה שהאופציה הניתוחית לא באה בחשבון אני סבלני ולא ממהר לשום מקום.

    סביבות אוקטובר השנה התחלתי "מסה" שהגעתי איתה למישקל של 92 קילו :81zq: יחד עם עליה משמעותית בשריר גם השומן עלה איתו והינה הגיע הזמן לחטב לא ממש מצליח לישמור על תפריט נקי בלי צ"יטים..
    ככה מקווה שהלוג יתן לי קצת משמעת עצמית שדיי חסרה לי בתקופה האחרונה.

    התפריט :
    200 חלבון
    100 פחמימה
    80 שומן
    1900 קלוריות

    תוכנית אימונים AB
    מבוסס על תרגילים מורכבים כבדים בתחילת אימון
    ופימפומי בילדינג בהמשך
    אירובי של חצי שעה בסוף כל אימון

    IMG_20160211_181007.jpg



    אם וכאשר מישקל הגוף יירד ל80 - אני יעלה תמונה של הבטן אם זה יעניין מישהו...

    בהצלחה לי