לוג של אשה חזקה

הלוג של מרטין

  1. מרטין
    במקור חשבתי להמתין עד לחיטוב ואז לפתוח לוג בתקווה שזה יעזור לי לסתום (לא שגיליתי אי פעם משהו שגרם לי לסתום)
    אבל אז החלטתי לרתום גם את ה'מסה'* לשרות המין הנשי (שמן הסתם לא יזדקק לו בכלל כי איזה אישה עושה מסה בכלל)
    אז המטרה של הלוג היא למשוך כמה שאפשר, קצת להתחזק, ואז לחטב!
    *המסה במרכאות כי אחרי שבמשך 6 חודשים עשיתי מה שאני הכי אוהבת - כלומר לאכול ולהתאמן - נשאר רק לקרוא לזה מסה.
    משקל נוכחי 61.5.

    סיימתי חיטוב ראשון לפני 6 חודשים (מ-63 ל-58 ק"ג).
    מאז עושה SS עם קצת וריאציות, מעלה משקלים פעם בשבוע.
    סה"כ שלושה אימוני כוח, שני אימוני אירובי ועוד לפחות אימון ריקוד אחד, בשבוע. שיעורי יוגה/מתיחות רק אם נשאר זמן וכוח.
    סקווט התקדמות איטית ומייגעת. בלי ספק התרגיל הכי מאתגר עבורי.(RM5 מ-45 קג ל-65 קג בששה חודשים).
    בנץ ופרס - אחרי פציעה ארוכה בכתף, רק עכשיו חזרתי לנקודה שלפני הפציעה.
    דדליפט - התרגיל האהוב עליי והיחיד שאני עדיין מתקדמת בו בקצב מרשים

    אימון שבת היה קליל אבל הייתי מפורקת מאימון חמישי (באדיבות @MikeRozner )
    SQ 5X5 60 Kg
    BOR 3X5 46 kg עליה של 1 ק"ג
    PR 3X5 29 kg עליה של 3 ק"ג
    SDL 3X8 60kg קליל
    DIPS 3X5 +5KG עליה של 1 ק"ג