לוג חיובי מאוד בשלילי קל

תיאור

  1. the Raccoon
    כמה מילים :

    אחרי פציעה וחיטוב שבהם ירדתי מגדולתי תרתי משמע,
    מנסה פאזה נוספת של חיטוב קל ( לא יכול להקריב את עצמי על מזבח הגרעון כרגע ).
    אני עדיין פצוע בגב - כנראה דלקת,
    בקרוב אבקש צילום מאורתופד על מנת לשלול בעיות אחרות.
    אין סקוואט ודדליפט אצלי בתכנית, מה שגרם לי לזרוק ז באימונים ובתזונה כבר אולי חצי שנה.
    הבנצ' זה הדבר היחיד שאפשר לערוך בו השוואה, ובו ירדתי מ180 קליל ל165 קשה.

    בנוסף, יש לי חוסר איזון הורמונלי -
    מה שבדיעבד הסביר מדוע הייתי עולה במשקל בצורה לא סבירה,
    גם בתקופות של חזה עוף מכובס, וכן לא הצלחתי לרדת במשקל ולא משנה איזו דיאטה ניסיתי.
    מה שלכאורה אפשר לי ירידה במשקל לראשונה מזה המון זמן,
    היה שלקחתי ארימידקס ודוסטינקס כדי להוריד פרולקטין ואסטרוגן שנמצאו גבוהים (אין הסטוריה של שימוש בחומרים למקרה שעולה השאלה ).
    היציאה מאיזון הורמונלי התבררה ככרונית ובנוסף הטיפול לא עזר לי לרדת שוב במשקל בחיטובים שניסיתי בחודשים האחרונים ( וכן התחלתי להתייחס לתת פעילות בTSH שלפני כן הייתה קיימת אבל לכאורה לא היוותה את הבעיה ), ככה שאני כרגע ממתין לMRI מוח ע"מ לבחון את ההיפופיזה ( המלצה של משה).

    אין לי המון תקוות בחיטוב הנוכחי אבל לפחות זה ישמור עליי מלעלות במשקל עד שאסיים את הבירורים הרפואיים.

    התפריט : 180~ ח, 200 פ, 70-80 ש.

    התכנית :

    A :

    3X5 בנצ', 3X5 צ'ין אפס עם משקל, 3X10 לאנג'ים

    B :

    3X3 פרס, 3X10 לאנג'ים, 3X8 צ'ין אפס

    C :

    בנצ' ל3, צ'ין אפס עם משקל 3X3, לאנג'ים 3X10.


    המטרה מבחינת מנוחה זה לא לעבור את ה3 דק', גם מבחינת חסכון בזמן וגם כמדד לעצימות.

    כרגע שוקל 110.2. אעדכן בכל חמישי אני חושב.


    היום היה :

    פרס :

    70X3X3 ללא.

    באתי מאוד תפוס כי חיכיתי 2~ דקות במקום 5~ בבנצ' באימון A,
    ובנוסף הגרעון לא מיטיב עם ההתאוששות, ולכן עבדתי עם 70 למרות שתכננתי 85.

    צ'ין אפס :

    3X8

    ויתרתי על רגליים כי הרגשתי נורא חלוד. אולי ארד לפעמיים בשבוע בכללי, תלוי בהתאוששות שאראה
    WeaKid, goch ו-שוהם. אוהבים את זה.