לוג ראשון-השחיף שרצה להיות הכי.

מסה וSS בכל הכח.

  1. anukhejh
    אהלן, חברה.
    רציתי לספר את כל הקורות חיים שלי, אבל תכלס מה זה משנה? בוא נגיע לעיקר. סתם בזבוז זמן.
    התחלתי להתאמן לפני חצי שנה במכון, חצי שנה די מבוזבזת לעומת הפוטנציאל של מה שיכולתי להוציא בה, אבל לא נורא.
    ב"מסה" במהלך כל החצי שנה הזאת (הגרשיים זה כי זאת הייתה חרא מסה) עליתי כ10 קילו. לא הרבה באחוזי שומן.
    עבדתי בAB עם אספקטים של כח.
    מטרה, כמובן מסה, בתוכנית SS.
    משקל 65. :cray:
    גיל 17.7
    גובה 172-3
    א"ש 11-12% (כמובן שזה הערכה מאוד גסה)
    משקלי עבודה:
    הסקוואט אצלי היה בעייתי במשך המון זמן, נדלג על הסיפור אבל אימון אחרון עשיתי יפה מאוד 60X3X12 (אל תשאלו למה, היה סיפור עם הטכניקה עכשיו היא בסדר, אבל בכל מקרה אני אעלה סרטונים של טכניקה במהלך השבוע הבא כנראה.)
    דדליפט 115X3X5
    בנץ' 68X3X5
    פרס 36X3X5

    בגלל שאני מתחיל SS אז אין טעם להרים את כל המשקל הזה ולהגיע לכשל אחרי 2 אימונים.. אני חותך את המשקלים של הדדליפט ל80 (?) בנץ מוריד ל55 (?) פרס להוריד ל25 (?) סקוואט אני יכול להישאר כרגע עם ה60 שלי.. אין לי בעיה להרים אותו בקלות.

    PC אני לא יודע את הטכניקה, אני מצפה שבוע הבא להתחיל אותו עם משקל מינימלי.
    התוכנית.
    אימון A:
    סקוואט 3*5
    בנץ' 3*5
    דדליפט 1*5

    אימון B:
    סקוואט 3*5
    פרס 3*5
    פאוורקלין 5*3

    מסה בכל הכח :) בערך 3500 קלוריות, מסה דיי מלוכלכת. מצפה לעליה טובה במשקל ולהגיע לתוצאות טובות בסיום ולא להתבאס ששוב דפקתי לעצמי את האימון.

    נ"ב אם מישהו יכול לעזור בכמה להתחיל במשקלים, תודה רבה.