לוג שינוי חיטוב ומסה

לוג מעקב, עדכונים ושאלות בתהליך של חיטוב ומסה

  1. golangm
    טוב בקצרה יחסית,
    אני 174, התחלתי ב21.10.18 חיטוב במשקל התחלתי של 75,
    הייתי עם תפריט שהשתנה די הרבה, לקראת הסוף הגעתי לסביבות ה1400-1500 קלוריות לפי חישוב בmyfitnesspal כולל ירקות פירות, הכי מדוייק שיכלתי לחשב.
    במהלך החיטוב עשיתי תוכנית FBW 3 פעמים בשבוע, לקראת הסוף הוספתי קצת ריצות ובאופן כללי השתדלתי להוסיף הליכות ופעילות יום יומית מוגברת לאחר 2 חודשים של החיטוב עד הסוף.
    עשיתי חיטוב במשך 4 חודשים והגעתי למשקל של 67, סה"כ ירידה של 8 קילו.
    סיימתי חיטוב בתאריך 21.2.19 על א.ש 10.5-11.
    בהמשך אולי אעלה גם תמונות להשוואה של התהליך.
    עוד מעט מסיים שבוע של מעבר לתפריט נייטרלי, כרגע על 1800-1900 קלוריות, עוד לא נגמר השבוע הראשון אבל שומר על ממוצע של 66.9-67 קילו, לאט לאט מוסיף קצת קלוריות.
    לפי חישוב הנייטרלי שלי אמור להיות 2000, נראה מה קורה עם המשקל משתדל לשמור על ממוצע של אותו משקל למשך שבועיים.

    התפריט שלי כרגע נכון להיום 28.2.19:

    ארוחת בוקר:
    100 מ"ל חלב + 50 גרם שיבולת שועל+ קצת קינמון + חצי בננה (מעוכה)+ 20 גרם שוקולד צ'יפס מערבב הכל ושם במקרר ללילה, בבוקר מחמם במיקרו ל45 שניות ואוכל (אחלה ארוחת בוקר, מומלץ).

    ארוחה שניה: מלפפון + קוטג' 3% גביע + 4 פרוסות לחם לבן

    ארוחה שלישית: 30 גרם שקדים טבעיים

    ארוחה לפני אימון: 150 גרם אורז + טונה במים קופסה + ירק (קישואים/ברוקולי/גזר מבושל במים)

    ארוחת ערב: 200 גרם אורז + 200 גרם בשר בקר טחון לאחר בישול + סלט

    140 גרם חלבון
    221 גרם פחמימה
    55 גרם שומן
    1939 קלוריות

    הולך להשתדל לא לחפור בלוג מקווה שיהיה מעניין ואולי גם יעזור לחלק לראות את התהליך אצלי :victory:

    * הולך להתחיל תוכנית HST לפי המדריך שפורסם בקילוגרם וקצת שינויים שלי לתקופה של המסה

עדכונים אחרונים

  1. עדכון לוג: 22/05/19
  2. עדכון לוג: 19/05/19
  3. עדכון לוג: 17/05/19