sw זו לא מילה גסה

ניסיון לעליה "נקייה" כאפשר דרך אימונים ביתיים

  1. itay87
    לאחר כבר חודש של האימונים הללו, בעיקר מכיוון שתשובות בנוגע למסלול חשוב בצבא עדין לא הגיעו(ולכן, לא יכול לדעת מתי וכמה לעשות מנוי לחדכ, וגם, אם לא כדי כבר להשקיע בציוד לאימון ביתי בשביל הצבא).
    כמובן שזה בלי כל התרגילים המורכבים, ובטח לא יפתח כמו חד"כ ,אבל אני עושה מה שמתאפשר עכשיו. לא בטוח כמה יעניין את האנשים כאן, אבל זה יעזור לי לעקוב , זה בטוח :)

    תוכנית אימונים FBW:
    מתח- 3X6 מלאים. ביום טוב בלי כשל, 3 שניות עליה, 3 שניות ירידה-עד נעילה בלי להתחיל להתפתל כמו נחש
    שכיבות סמיכה עם "התנגדות"(חבר ששם יד על הגב ומפעיל כוח) 3X10
    שכיבות סמיכה כשהרגלים באוויר(קצת מעל גובה מותניים) 3X8
    מקבילים 3X6(עדין קשה לי בתרגיל הזה, מנסה לא להישען קדימה בגלל כאבי כתף חזקים שהיו לי אחריו)
    כפיפות מרפקים 3X10 עם 10 קילו, מקווה בקרוב לעלות
    בטן-חופשי, בד"כ (15 כפיפות בטן, 10 אולר, 15 אקורדיון, דקה בטן סטטי)3X

    רגלים בגלל שאני לאחר דלקת בברך-רוכב תחילת אימון 2 קילומטר, סוף אימון 2 קילומטר באופניים, ועושה לפעמים קצת סקוואטים ולאנצים בלי משקל

    ככה יום כן יום לא(3-4 פעמים בשבוע )
    עכשיו שוקל בין 63-64, אפילו 64.5 לפעמים(תלוי בשעה, וכמה שתיתי :) )

    מבחינת אוכל:
    בינתיים, לא עושה תפריט, בעיקר כי אני לא מבשל לעצמי(חוזר משבת, יש יומיים אוכל של סבתא, מה שבעייתי להכניס לתפריט. בנוסף, יש מצב שאמא שלי תחליט שבא לה להכין איזה בולונז ביום של חזה עוף, ולא אכין לעצמי את החזה במקום). בכל מקרה, זה פחות או יותר ביום ממוצע האוכל שאני אוכל, לפי תחושת שובע (מעט יותר משובע)
    בוקר- שייק , שלוש תרבע כוס קוואקר, כוס וחצי חלב, 3 תמרים
    2 סנוויצים- חומוס\גבינה צהובה\ חמאת בוטנים טבעית
    אורז מלא+חזה עוף\בטטה ותפוחי אדמה עם סלומון\רק פחמימות-פסטה ועגבניות
    תפוח\אגס, אולי עוד סנוויץ,לפעמים שקדים(תלוי כמה שומן הכנסתי)
    2 ביצים, לפעמים טונה,הרבה ירקות, עוד פיתה, טחינה לפעמים, אולי קינואה..