תירוצים ושטויות אחרות

חזרה לתלם

  1. Dror.B
    אז ככה, כמה פרטים קטנים לפני:
    מ.ג - 75.9, ממש קצת נוזלים.
    אח״ש - מניח בסביבות ה 20
    גובה - 1.71, נכון לבדיקה אחרונה, לא יודע עד כמה נכון להיום.

    שיאים + משקלים נוכחים:
    סקוואט - 87.5 | 80
    בנץ׳ - 60 | 42.5
    דד - 85 | 50 ( בגלל הפציעה )
    פרס - 50 | 30

    הסיבה לירידה הענקית במשקלים: י״א, פאק איט, י״א, שבועיים לא הייתי במכון רק בגלל מבחנים ( מתכונות, מבחנים, מבחנים מתקנים וכו׳ ).
    המזל הוא שנשארו 11 מבחנים שמתוכם, אני לומד רק ל 8, הבעיה היא שיש גם מבחן בהיסטוריה שידרוש שבועיים מראש של הכנה + יום אחד של חרישה.

    טוב אבל זה לא מעניין, נחזור לחלק המעניין ( תלוי בעיני הקוראים הבודדים שלי ).

    מבחינת תזונה, הייתי חודש ב AD, לאחר מכן כשבועיים לא שמרתי בכלל על החיטוב (פסח) ואז המשכתי ב AD לכשבועיים, ומשם התחלתי לאמץ יותר גישת פליאו, הייתי אוכל יחסית קצת, אבל עדיין לא בכמויות של חיטוב, זה עבד יחסית טוב כי הפחמימה הייתה רק מירקות ( וסקיני פסטה, יאמי :food-and-drink005-88: ), אבל זה לא משנה, אני מתכוון להתחיל להגביל את ההעמסות שלי ( שישי-שבת הייתי אוכל מה שאני רוצה וכמה שאני רוצה ) ורציתי להתחיל קארבנייט, אבל הבעיה שלי היא שערב אחד ( ארוחת שישי ) לא מספיק לי, ולכן מתלבט מה לעשות עדיין.

    מבחינת אימונים, מתחיל היום כמו שבטח הבנתם את הליניארית, בלי ריסט ומושך אותה עד לאן שאני יכול, אחר כך, עושה חצי ריסט, ושוב מושך עד לאן שאני אצליח, ואז ריסט ושוב מושך.
    הכוונה היא אחרי החיטוב או לעשות ריסט וליניארית פעם אחרונה במסה כדי לתת עוד פוש למשקלים או לעבור לטקסס, אבל כפי שאתם בטח יודעים, לחיטוב יש עוד זמן, ולכן עד המסה יש זמן, ולכן כשהזמן יגיע, אחליט מה לעשות ( בעזרתכם כמובן ).

    אוקיי, אז המתכונת אימונים לשבועיים הקרובים של החזרה למכון (אחרי שבועיים מנוחה) הולכת להיראות כך:

    A:
    סקוואט - 5X5
    בנץ׳ - 5X5
    חתירה - 5X5
    פאוורקלין - למידה בלבד, 5X3
    מקבילים - 3X8 או כשל

    B:
    סקוואט קל - 4X5
    פרס - 4X5 ( עלייה של 5 קילו )
    דדליפט - 4X5 ( עלייה של 2.5 בגלל הגב )
    צ׳ין אפס - 3X8 ( גרביטון/פולי עד שאהיה מספיק חזק )
    בטן (מתלבט אם להכניס ביום הזה) 3X15-20 תלוי בהרגשה.

    C:
    סקוואט - 4X5 | 1X3 עלייה של 5 ק״ג
    בנץ׳ 4X5 | 1X3 עלייה של 5 ק״ג
    חתירה 4X5 | 1X3 עלייה של 5 ק״ג
    פאוורקלין - למידה בלבד 5X3
    מתלבט אם להוסיף כאן עזר או לא להוסיף כדי לאפשר התאוששות ייתר טוב.

    מבחינת הפאוורקלין, אני פשוט מתחיל בלמידה, יקח זמן עד שהטכניקה שלי תהיה סבירה אבל עד אז אני פשוט אנסה ללמוד ביזרת סרטונים ביוטיוב ומדריכים באינטרנט.
    כשארגיש מספיק מוכן בשביל להעלות סרטון לפורום לביקורת, אעלה, אבל עד שהטכניקה לא תהיה בשבילי טבעית ונוחה, נמתין בסבלנות.

    אוקיי, זהו בערך, אבל, ברמת העיקרון היום זה יום עצימות שלי ( לפי סדר הימים: שני, חמישי, שבת ) אז אני אעבוד עם משקל התחלתי יחסית נמוך, יעבוד יותר טכני ואשמור על עצמי וכמובן במתכונת של יום עצימות רק ללא הוספת משקל להיום, ומיום חמישי אני כבר אתחיל כמו שצריך.

    מבחינת למה אני לא עושה ריסט, אני מעדיף שלא, גם ככה לא הייתי במכון שבועיים ויחסית מהר המשקל של יקפוץ בכמה קילואים ומשם אני רוצה להמשיך ליניארי ומאוזן, וכשחלק מהתרגילים יתקעו אחתוך את העלייה במשקל, ומתי שאהיה בתקיעה ממשית אני אעשה ריסט, המטרה שלי בינתיים היא להגיע למשקלים סבירים כדי להצליח לעבוד כמו בן אדם ואז כבר כשאתקע אעשה ריסט.

    מבחינת הדדליפט, אני צריך לבדוק את עצמי, הוא החלק הבעייתי שלי בגלל הפציעה ואצטרך להסתדר בינתיים עם 4X5X50 עד שהמשקל יעלה מספיק, אבל, בגלל הקושי של הגב העלייה חייבת להיות קטנה מאוד ולכן מהתחלה אני מתחיל אותו עם עלייה של 2.5 ולא 5, בגלל שהגב שלי עוד רגיש והפציעה לא עברה לגמרי.

    מבחינת תרגילי עזר, מקבילים ומתח זה בעיקר מה שחשוב לי, אבל אם יש עוד המלצות כמובן שהם מתקבלות בברכה.

    תזכורת אחרונה לכולם, התוכנית משולבת עם אימוני לחימה משולבת ( לא, זה לא MMA ) ובחיטוב.

    טוב, חפרתי מספיק, היום תקבלו עדכון לוג ראשון מהאימון + הכנה של גלידה.

    WISH ME LUCK :rolleyes-71: