המסע לק1ביות , אמות,תאומים וטוטאל 560 (והכל בחרוזים)

לוג המהנדס שרוצה גם בייספס וגם משקלייספס

  1. berdan
    אז ככה :
    מכמה שאני זוכר את עצמי ,הייתי מפנטז להיות "הבחור הגדול" (במיוחד שאני די גמד חח) .גדלתי על סרטים של וואן דאם ,סטאלונה,שוורץ וכו וכו (no homo) . הייתי מתאמן באגרוף\אגרוף תאילנדי ומהתרגילי כוח שהיינו עושים (מאמנים הרוסים שלי היו עושים לנו משהו שבדיעבד דומה קצת לקרוספיט) הייתי גדל יחסית יפה (הצד הרע שהייתי משמין גם די מהר חח) . כל פעם הייתי מתחיל להתאמן רציני תקופה קצרה וזורק ,וככה הייתי עושה המון פעמים בחיים שלי (כמובן שזה לא הוביל אותי לכלום) .

    לפני שנתיים התחלתי להתאמן עם שותף בחדר כשר איפה שאני לומד לתואר ,וההתחייבות של אימון משותף דחפה אותי מעבר לנקודה שנהייתי מכור כבד ,ומאז אני לא יכול להפסיק . כמובן שלמרות שקראתי ספרים של אימונים (היפרטרופיה למיניהם שנכתבו ע"י אנשים שלקחו AAS ולא הכי מתאימים למתאמן מתחיל כמוני) ,האימון שלי היה לגמרי אימון ברו (היינו עושים מלא מכשירים ,מרימים תמיד באותו טווח חזרות,בלי תרגילים מורכבים בכלל ושיט כזה.מתישהו אחרי שהשותף שלי עזב אותי גם עברתי לספליט של חמישה ימים,וכל יום חלק גוף אחר ) . למרות זאת אחרי חצי שנה אנשים התחילו להגיד לי שממש גדלתי ,ומאז אני צמא לשמוע את המנגינה המתוקה של "בונא אחי ,אתה סוס " :lol:

    על הדרך התחלתי להתעניין בענפי כוח למיניהם ,ואמרתי לעצמי שאם אני מתחיל להראות כמו בנאדם,אני צריך להיות גם חזק כמו אחד . חבר מהטכניון ([email protected] ) הכיר לי את פאוורליפטינג ,ואחרי מפגש אחד נראה לי מאוד מעניין .

    בכל מקרה ,הסיבה שפתחתי את הלוג ,אם מישהו יקרא את זה בכלל :) , היא שנפלתי מהסוס לפני שבועיים (עשיתי ניסוי כושל על עצמי של שתיית מי סודה במקום מים רגילים והייתי מושבת לשבועיים בהם לא התאמנתי ולא שמרתי על החיטוב שלי בכלל) . כדי שזה לא יקרה יותר ,פתחתי את הלוג הזה (מעין שותף אימונים ששומר שאני לא אזרוק חח) .

    בכל מקרה,אני מתאמן עכשיו 4 עד 5 פעמים בשבוע . שבועיים כוח ,שבוע אימון בנפח גבוה ,משקל נמוך ,הפסקה קצרה . ABAB ואימון חמישי אם יוצא לי FBW .

    A-חזה,ידיים ,כתפיים
    B-רגליים,גב

    בשבוע של כוח ,A
    בנץ 3X5
    פרס 3X5
    מפמפם קצת בייספס וטרייספס ,ומשלב כתפיים (צידי ואחורי בעיקר) בסופרסט .
    אירובי

    B

    דדליפט 3X5
    סקוואט 3X5
    מתח \ חתירה 3X5 ,2X8


    בשבוע של "היפרטרופיה" מה שבא לי ואני רואה בעין,העיקר הפסקה קצרה , ואימון עד שאני עומד להקיא .
    היום עידכון ראשון . :sarcastic:
    Daniel Barack אוהב/ת את זה.