יומן מסע

תיעוד של ניסויים n=1, הגיגים וסחיטות לייקים

  1. HallucinogeN
    חזרתי להתאמן בדיוק לפני שנה, אחרי תקופה ארוכה (שנתיים+) שבה לא התאמנתי, רזיתי לרמת שחיף ואז השמנתי לרמת פאוורליפטר. מפה לשם, עשיתי חיטוב בסמוך לזמן שחזרתי להיות פה פעיל.
    הגעתי ל10%~ שומן ו-72 ק"ג על 1.83 ס"מ (yeah buddy).

    באוגוסט בערך התחלתי מסה עם תכנית דיי כללית במשך כחודשיים -> SS עם שלל שדרוגים למשך 3-4 חודשים -> שבועיים אימונים "מטבוליים" -> הרוטינה שפרסמתי כאן בפורום שבניתי שמטרתה הייתה שילוב של כח והיפרטרופיה.

    משקל נוכחי: 90 ק"ג על 16-18% שומן בהערכה גסה מאד.
    PRs אחרונים -
    סקוואט: 145, 3x3
    בנץ': 90, 2x2
    דדליפט: 175, 2x3

    הגיע הזמן להתחטב.
    החלטתי להוריד ווליום ולשמור על עצימות בשלב זה. תיאורטית, ייתכן והפחתת הנפח הזו תאפשר לי בהמשך להגיב לנפח טוב יותר (repeated bout effect) ועל הדרך להעלות משקלי הרמה וספציפית בנץ' שהוזנח.

    התכנית שאני הולך עליה היא פאוורליפטינג טהור שנלקחה מ-powerliftingtowin (מומלץ ד"א, התכנון שלו גאוני)
    ביצעתי ריסט של הכל 20% והתחלתי לרוץ על זה.
    מרטין אוהב/ת את זה.