חזק, אבל יותר שמן ממך

שומן=שריר

  1. Rami R
    תוכנית נוכחית(נכון ל-26/10/15):

    ספליט 4 ימים של פלג גוף תחתון ועליון(יומיים לטובת כל חלק):

    A1+2: סקוואט/דדליפט (5/3/1 לפאוורליפטינג)+ BBB עצים לתרגיל "נגדי" של 5X3 בשבוע הראשון והאחרון בסבב ו-5X5 בשבוע של החמישיות.
    B1: לחיצות לפי אד קואן עם פרס במקום חזה עליון+ נפח כבד לגב ומסובבי כתף
    B2: בנץ' התאוששות + פרס 3X5(מנסה לחזור על משקל שבועיים ברצף ואז מעלה) +נפח לגב וקצת בילדינג לידיים.

    כבר 3 חודש בתוכנית, העליתי בעקביות 5 קילו ל-RM1 כל סבב מבלי לבצע שבוע דילואוד שמרגיש לי מיותר ברמתי.


    **משקלי שיא עדכנים(27/02/16):

    סקוואט:180X3 , 195X1
    בנץ': (עם עצירה)T&G120X1, 115X1
    דדליפט: 200X3, 220X1
    פרס:70X5, 72.5X3