הרפתקאות הטנק הגריאטרי

היכן אפצע באימון הבא? כנסו ותגלו!

  1. Tank
    אהלן.
    אומנם קצת באיחור כי אני כבר 3 שבועות בתוכנית, החלטתי בכל זאת לפתוח פה לוג להתפתחות שלי בתוכנית הלינארית של ביל סטאר.
    קצת עליי, בגיל 18 לפני הגיוס שלי הייתי מאוד חזק לגיל שלי. השיאים שלי לקראת גיוס (RM1) היו:
    סקוואט - 190 קילו
    בנץ' - 135 קילו
    דד ליפט - 205 קילו
    מיליטרי - 75 ל5 (לא ניסיתי מיליטרי לRM1)

    לאחר מכן ב-3 שנים שלי בצבא לא התאמנתי כמעט בכלל, השמנתי ואיבדתי מלא מסת שריר. עברו 6 חודשים מאז השחרור שלי ובזמן הזה הספקתי להכנס לכושר אירובי/אנאירובי טוב, הורדתי 30 קילו ולפני 3 שבועות חזרתי לתחום הפואר ליפטינג במטרה לחזור לשיאים שלי בגיל 18, לעבור אותם ויום אחד להגיע לכוח של הבחור האגדי ביותר בפורום, אלברו.

    נתונים:
    גובה : 1.78
    משקל : 83
    גיל : 22

    האימון האחרון היה האימון התשיעי בתוכנית, וסוף השבוע השלישי בלינארית. ההתקדמות השבועית היא 5 קילו בסקוואט ודד ליפט, 2.5 במיליטרי ובנץ'.

    אימון 9 -
    סקוואט - 60x5 70x5 80x5 90x5 105x3 80x8
    בנץ' - 50x5 60x5 70x5 80x5 92.5x3 70x8
    מתח במשקל גוף 3x8
    כפיפות מרפקים (תרגיל עזר) 3x8 עם 12.5 קילו כל צד

    תפריט תזונה כרגע אין לי אבל אני מכניס באזור ה2500 קלוריות עם כ130 גרם חלבון. אני לא מסוגל להכניס יותר מזה כי יש לי בעיה של מחסור ברעב, וכשאני לא רעב ממש קשה לי להכניס אוכל.
    אני כרגע משתמש ב7 תוספי תזונה : קריאטין, חלבון, בטה אלנין, קפאין, אומגה3, מגנזיום ציטראט ומולטי ויטמין.

    המטרות שלי במשקלי העבודה לסוף שבוע 16 לRM5 הם:
    בנץ' 125 קילו
    סקוואט 170 קילו
    דד ליפט 200 קילו
    מיליטרי 80 קילו

    מקווה להמשיך להתקדם ולהצליח! אני אעדכן פה את ההתקדמות שלי בסוף כל אימון.
    RanB, yujinius, White Walker ומשתמש נוסף אוהבים את זה.