אימון כח

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י chkeren1, ‏14/2/18.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    chkeren1

    chkeren1 משתמש מתחיל

    chkeren1
    הצטרף:
    ‏9/3/17
    הודעות:
    52
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    חד"כ:
    כן- מכשירים וקצת ריצ
    היי,
    בעבר מייק בנה לי תכנית אימון לפעמיים עד 3 בשבוע.A1+A2 וא A3 זה בעצם האימון הראשון..
    עברו כבר כ10 חודשים מאז . עשיתי הפסקה באימונים ובחודשיים האחרונים חזרתי להתאמן פעמיים בשבוע. פחות או ייותר הדבקתי פער לגבי המשקלים בהפסקה שהיתה.
    השאלה היא האם להמשיך באימון הקיים...או לשנות תרגילים?


    המטרה היא עדיין לרדת במשקל ואחוזי שומן ולהתחטב. שומרת על מסגרת תזונתית ויורדת במשקל באיטיות אך בעקביות.
    מפרטת פה את התרגילים באימון A1 בכדי שתוכלו להתרשם מהתכנית ולהציע חלופות במידת הצורך:
    1. לחיצת חזה עם משקולת יד 3*6חזרות הגעתי ל KG7
    2. פלייס 3*8חזרות 5קילו
    3. דאמבל סקווט 3*6חזרות, כעת עם 7 קילו
    4 כפיפות ברך כנגד פולי תחתון- 3*10חזרות פלטה 4
    5. וינץ' אחיזה רחבה-- 3*8חזרות פלטה 6 כשל. לא הכי מתחברת לתרגיל הזה. מה אפשר להחליף? וינץ אחיזה צרה יותר מאתגר. האם גם טוב על מה עובד..וסליחה ששואלת אבל האם לא מרחיב את הגב העליון?
    6.פשיטת מרפק עם משקולות 2*8 חזרות משקל 5
    7. כפיפת מרפק עם משקולות- 2*12 חזרות משקל 5. (לפעמים אני מחליפה את התרגיל הזה במשיכות חבל מהגובה בעמוד ואז פלטה 4או 5)
    8. בטן

    אשמח לחידוד להצעות ואם יש צורך לשינויים.
    תודה!!
     
  2. 3,660 נק' מוניטין
    0
    Lior Baron

    Lior Baron משתמש מתחיל משתמש כבוד

    Lior Baron
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/4/14
    הודעות:
    216
    לייקים:
    423
    מין:
    נקבה

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...