ייעוץ-טרפזים גדולים מידי

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י fanta, ‏8/2/18.

טוען...
  1. 180 נק' מוניטין
    0
    fanta

    fanta משתמש מתחיל

    fanta
    הצטרף:
    ‏15/9/16
    הודעות:
    70
    לייקים:
    15
    מין:
    נקבה
    הי,
    אז שמתי לב שהטרפזים שלי יחסית גדולים, וזה יוצר מראה לא מאוזן בפלג גוף עליון.
    התעניינתי בזה קצת והבנתי שיש לזה מרכיב של יציבה לא נכונה וגם חוסר התמקדות שלי כשאני מרימה משקל כבד- במקום לעבוד עם הרחב גבי, אני נוטה לכווץ טרפזים (שמתי לב לזה במיוחד בעליות מתח, אבל תכלס גם כשעושה פולי עליון-לא מרגישה כמעט את הגב אלא את הזרועות והטרפזים...).

    אז לדעתי אני צריכה להפחית קודם במשקלי עבודה ולהתרכז תוך כדי הכיווץ בלטיסימוס- בתרגילי גב.
    אבל מעבר לזה חשבתי לשאול אם יש תרגילים שמהם כדאי להמנע או להפחית בנפח, ואם זה בכלל כיוון מומלץ...
    התרגילים שלי בעיקר מורכבים (דדליפט, לחיצות חזה, פרס, מתח, מקבילים, battle ropes, וקטלבל סוויגנס שהוספתי לאחרונה ואולי צריך לרדת). מתבאסת להחלש בתרגילים אבל גם לא רוצה להראות קצת דומה לענק הירוק :)

    נ.ב תרגילי עזר שמתכוונת להכניס- לחיצות W לכתף אחורית, חתירה בפולי, אשמח לעוד רעיונות
     
  2. 98 נק' מוניטין
    0
    Genji

    Genji מושעה

    Genji
    הצטרף:
    ‏18/1/18
    הודעות:
    239
    לייקים:
    87
    מין:
    זכר
    לרוב הגברים בחדר כושר אין ממש טרפזים יוצאי דופן, אז לבת? אולי זה רק נראה לך?
    ובעיקרון בחתירות / תרגילים לכתף אחורית / דדליפט וכו' הטרפזים כן עובדים (תלוי בטכניקה, כמה שיותר צ'יט הטרפזים עובדים יותר)
    ואם יש לך גנטיקה ''רגישה'' בטרפזים, אז זה מה יש...
     
  3. 613 נק' מוניטין
    0
    iamnewatthegym

    iamnewatthegym משתמש קבוע

    iamnewatthegym
    הצטרף:
    ‏23/2/14
    הודעות:
    1,080
    לייקים:
    261
    מין:
    זכר
    יש מצב שאלו חבלי המלחמה?
     
  4. 180 נק' מוניטין
    0
    fanta

    fanta משתמש מתחיל

    fanta
    הצטרף:
    ‏15/9/16
    הודעות:
    70
    לייקים:
    15
    מין:
    נקבה
    גם אם יש מהחבלים תרומה לזה אני מאמינה שזה לא ספציפית מהם אלא יותר מהתרגילים שבהם אני עושה תקופה ארוכה ובהם "מפצה" עם הטרפזים... פשוט כי החבלים לא נכנסים באופן קבוע, אבל האימונים שלי הם FBW לעומת זאת.

    ממש לא נדמה לי ... זה גם לא משהו שהתחיל היום, פשוט העירו לי על זה אז יותר מציק עכשיו. כן אי אפשר לבודד אותם אבל בטח יש תרגילים בהם הם יותר דומיננטים, ואם חסר איזון עם שרירים אחרים צריך לשפר גם את זה. תשובה של זה מה יש אף פעם לא מקובלת מבחינתי ;) תמיד יש איך לשפר
     
  5. 98 נק' מוניטין
    0
    Genji

    Genji מושעה

    Genji
    הצטרף:
    ‏18/1/18
    הודעות:
    239
    לייקים:
    87
    מין:
    זכר
    אני נמוך, נחשי מה? זה מה יש.
     
  6. 180 נק' מוניטין
    0
    fanta

    fanta משתמש מתחיל

    fanta
    הצטרף:
    ‏15/9/16
    הודעות:
    70
    לייקים:
    15
    מין:
    נקבה
    במקרה שלך זה מה יש. אצלי גם אם יש עניין גנטי אפשר לשפר את המצב ובגלל זה באתי להתייעץ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/2/18
  7. 60 נק' מוניטין
    0
    SBD

    SBD משתמש מתחיל

    SBD
    הצטרף:
    ‏22/7/16
    הודעות:
    129
    לייקים:
    47
    מין:
    זכר
    1. תורידי משקלים ברגילים שבהם את לכאורה מערבת יותר מדי טרפזים, תעבדי על טכניקה נכונה (ותעלי לאורך זמן שוב משקלים).
    2. את סהכ תורידי משקלי עבודה לתקופה מאוד קצרה מתוך תקופת האימונים שלך, אין לך מה לדאוג מכמה שבועות עם עצימות נמוכה יותר מתוך שנים / עשורים שלמים בהם תרימי.
     
    fanta אוהב/ת את זה.
  8. 51 נק' מוניטין
    0
    John Snow

    John Snow משתמש מתחיל

    John Snow
    הצטרף:
    ‏18/4/16
    הודעות:
    171
    לייקים:
    51
    מין:
    זכר
    וזה בצורה פלאית יגרום למראה מאוזן בפלג גוף עליון?
     
  9. 60 נק' מוניטין
    0
    SBD

    SBD משתמש מתחיל

    SBD
    הצטרף:
    ‏22/7/16
    הודעות:
    129
    לייקים:
    47
    מין:
    זכר
    בול! איך ידעת?
     
  10. 6,206 נק' מוניטין
    0
    AQUANGEL

    AQUANGEL משתמש משקיע משתמש כבוד

    AQUANGEL
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏9/7/11
    הודעות:
    2,702
    לייקים:
    1,138
    אין דבר כזה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...