עזרה בחיטוב.

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י משי, ‏23/1/18.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    משי

    משי משתמש מתחיל

    משי
    הצטרף:
    ‏9/11/17
    הודעות:
    3
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    אני נמצאת בחיטוב. גרעון של 500 פחות או יותר. צורכת 130 גרם חלבון 70 פחמימה ו 40 שומן.
    אוכלת רק ירקות ירוקים ומגבילה ירקות אדומים לאחד ביום. לא מחשבת את הירקות בתפריט עם הפחמימה. אבל עם הירקות יוצא בערך 100 גרם פחמימה . השאלה אם לחשב אותם. אוכלת ביום 1300 קלוריות. מתאמנת 4 פעמים בשבוע אימוני כוח ועוד פעם אחת אירובי שעה וחצי. וכמובן שעוד אירובי בין האימונים
    שוקלת 56 וגובה 1.61
    יש משהו לתקן בתפריט? וכמה יעיל בחיטוב עם הכמויות שרשמתי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/1/18
  2. 613 נק' מוניטין
    0
    iamnewatthegym

    iamnewatthegym משתמש קבוע

    iamnewatthegym
    הצטרף:
    ‏23/2/14
    הודעות:
    1,080
    לייקים:
    261
    מין:
    זכר
    אם זה עוד 30 גרם פחמימה אז זה עוד 120 קלוריות. מה זה ירקות ירוקים? עלים (תרד, כרוב, ברוקולי וכדומה..)?
    ומה מקורות החלבון והשומן שלך?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    משי

    משי משתמש מתחיל

    משי
    הצטרף:
    ‏9/11/17
    הודעות:
    3
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    כן
    ברוקולי, מלפפונים, כרוב, קישואים, כרובית...
    וחלבון מביצים דגים טונה וחזה עוף בעיקר. מוצרי חלב בקושי נוגעת. ושומן משמן זית, זיתים, או טחינה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...