מאמר המדריך השלם לעלייה במסת השריר (תזונה, אימונים ושאר הירקות)

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י Mike, ‏31/10/08.

טוען...
  1. -124 נק' מוניטין
    0
    orel

    orel משתמש פעיל

    orel
    הצטרף:
    ‏20/9/08
    הודעות:
    331
    לייקים:
    10
    פיי איזה תגובה מושקעת.., ד.א לדעתך כל הדיאטות יו יו זה מיתוס אז? אם אתה טוען שאנורקסים גם יכולים לחזור לחילוף חומרים בסיסי אחרי חודש.. אז ז.א שכולם יכולים לעשות דיאטות קיצוניות ולשמור על זה לטווח הארוך?:bananen_smilies066:
     
  2. 68,214 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,266
    לייקים:
    10,070
    מין:
    זכר
    בהנחה שיודעים לצאת מזה כמו שצריך אז כן, אבל אף אחד לא יעשה את זה כי יאבדו הרבה שריר
     
  3. 7 נק' מוניטין
    0
    יעלי :)

    יעלי :) משתמש מתחיל

    יעלי :)
    הצטרף:
    ‏26/11/08
    הודעות:
    153
    לייקים:
    0
    היי משה, תודה על התשובה שוב..
    אבל אם אין בי כמעט מסה (וכוח) ולרוב שומן זה יכל להיות, הרי כל הדיאטות שלי הורדתי ועליתי חזרה, הורדתי תמיד במסה ועליתי תמיד בשומן, רשמתי את זה בנושא של הלוג תזונה..

    אני לא בטוחה ש1700 זה המטבוליזם שלי, כימעט בטוחה אולי, כי תמיד הקצב חילוף חומרים היה איטי, וזה ניהיה עוד יותר איטי כתוצאה הדיאטות, אבל כמו שאמרת עשיתי הרבה אירובי ואכלתי נכון וחזרתי לRMR המקורי שלי, ויכל להיות שזה גם 800 ואולי אלף,
    אני עד עכשיו הייתי סתם עושה חישובים של 1200 ומוסיפה לזה עוד 300 והייתי עולה במישקל
    בתקופה הזאת, אבל לא ידעתי כמה בשבועות כדי להיות בטוחה..

    רשמתי את התגובה שלי בלוג תזונה, אשמח אם תקרא :)
    והמון תודה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...