עליית מסת שריר

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י NETT012, ‏3/11/17.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    NETT012

    NETT012 משתמש מתחיל

    NETT012
    הצטרף:
    ‏3/11/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    היי אני רוצה לעלות במסת שריר,
    מטר 61 שוקלת 48 חיילת בת 20 (עשיתי ירידה משמעותית באחוזי השומן)
    עכשיו אני מעוניינת לעלות במסת שריר אבל בעבודה מהבית עם משקולות מתח וכו'.. כלומר לא בחדר כושר
    איך עלי לדעת כמה קלוריות להכניס לגוף על מנת לעלות במסה במקביל לאימוני כוח?
    והאם יש לכם טיפים בשבילי להתחלה?
    אשמח לעזרה מכל סוג שהיא אני נורא מפחדת שכשאני יגיע למאזן קלורי חיובי זה יהפוך לשומן. גם חילוף החומרים שלי נורא נורא איטי ומבחינת אירובי אני מתאמנת הרבה.
    תודה!
     
  2. 3,660 נק' מוניטין
    0
    Lior Baron

    Lior Baron משתמש מתחיל משתמש כבוד

    Lior Baron
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/4/14
    הודעות:
    216
    לייקים:
    423
    מין:
    נקבה
    הייי,
    אשמח לדעת מהי תכנית האימונים השבועית שלך, כמה שעות בשבוע, פירוט תכנית אימוני כוח ואירובי.
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    NETT012

    NETT012 משתמש מתחיל

    NETT012
    הצטרף:
    ‏3/11/17
    הודעות:
    6
    לייקים:
    0
    האמת שאני כבר חודש עם מאמן כושר אישי לקראת תחרות ריצה שמתקיימת ביום חמישי, אז במסגרת האימונים עד המרוץ הייתי עושה 5 אימוני אירובי בשבוע (ספרינטים+ אימוני נפח של בדרך כלל 8 קילומטר בסך הכל יומי) כל אימון אירובי בין שעה וחצי לשעתיים וחצי (לרוב זה יוצא שעתיים) ופעם אחת בשבוע אימון כוח .
    אבל זה רק עד התחרות.
    לאחר התחרות אני מתכוונת לבנות לי תוכנית אימונים חדשה שכוללת 2 אימוני אירובע בשבוע ו2 אימוני כוח שאני עדיין לא החלטתי איזה תרגילים הם יכללו האמת שאשמח ליעוץ
     
  4. 3,660 נק' מוניטין
    0
    Lior Baron

    Lior Baron משתמש מתחיל משתמש כבוד

    Lior Baron
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/4/14
    הודעות:
    216
    לייקים:
    423
    מין:
    נקבה
    הרבה הצלחה בתחרות מחר!
    קודם כל.
    דבר שני, אני בעד לשלב לפחות 2 אימוני כוח ואם אפשר 3 אז עדיף בתכנית האימונים שלך.
    לגבי תרגילים

    אימון לנשים, האומנם?

    חלקם מהתרגילים גם ניתן לעשות בבית/בחוץ אך תמיד תמיד אמליץ ללכת לחדר כושר עם תכנית אימונים מסודרת.
    אגב, אם את רוצה לעלות במסת שריר הגיע הזמן לשנות את החלוקה בין אימוני הריצה לאירובי אז מקווה שאחרי התחרות תשני את הרכב האימונים השבועי שלך.
    בנוגע לתזונה, הייתי ממליצה לך להתייעץ עם איש מקצוע מתחום התזונה כדי שיקבל פרטים נוספים ורקע עלייך, על מטרותייך, על אורח החיים שלך כיום וכ'.
    זו ההמלצה התזונתית הטובה ביותר שאני יכולה לתת לך.
     
    NETT012 אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...