ייעוץ איך לחלק את הימים ואת האימונים גם של כוח וגם אימוני ריצה

הנושא בפורום 'אירובי וכושר קרבי' פורסם ע"י מר.חטוב, ‏15/7/17.

טוען...
  1. 12 נק' מוניטין
    0
    מר.חטוב

    מר.חטוב משתמש מתחיל

    מר.חטוב
    הצטרף:
    ‏19/8/16
    הודעות:
    84
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אהלן, כמו שראיתם אולי באחד האשכולות הקודמים שלי, אני מתאמן ליום סיירות וזה אומר שאני עושה ואעשה אימוני ספרינטים, אינטרוולים וריצות נפח. איך אני אמור לשלב אימוני כוח? ישר אחרי הריצה? לפני? כמה שעות אחרי / לפני ? זה ממש עומס מטורף לעשות אימון ריצה ואז נגיד סקוואט ודדליפט ואני ממש לא רוצה להגיע למצב של פציעה... יש למישהו רעיון ?
     
  2. 11 נק' מוניטין
    1
    RoyF

    RoyF משתמש מתחיל

    RoyF
    הצטרף:
    ‏17/9/16
    הודעות:
    245
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    אוקי דבר ראשון,
    אתה יכול לעשות תקופה של קרוספיט(אימון פונקציונלי בדופק גבוה) שזה משלב המון אלמנטים ספציפיים להכנה לגיבושים/צבא/לוחמים.
    ותקופה בה אתה מתמקד בריצות(המורכבות:נפח, שינויי קצבים, אינטרוולים, אימוני עליות, חול,דיונות וכו).
    עם אימוני כוח שימור(שזה אומר אימונים עם משקלים לא גבוהים מס חזרות גבוה 12-20 ולהכניס עבודה על מרכיבים חיוניים בשביל מה שאתה צריך.
    לסיום אין אפשרות לעשות גם אימוני כוח חזקים וגם ריצות וגם גם אי אפשר לחגוג על כל החתונות צריך לדעת איך עושים זאת נכון.
    מקווה שעזרתי לך בהצלחה שיהיה!
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...