היעד - 5 קמ, רץ כבר כמעט 7 שבועות והיעד לא נראה קרוב

הנושא בפורום 'אירובי וכושר קרבי' פורסם ע"י Ben999, ‏30/6/17.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    Ben999

    Ben999 משתמש מתחיל

    Ben999
    הצטרף:
    ‏30/6/17
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    שוב שלום,
    אז עשיתי היום אימון שנמשך כרגיל סביבות ה - 50 דק.
    המטרה הייתה להאט את הקצב (בהמלצת חנן) ולנסות להגדיל את רצף זמני הריצה.
    אז כיוונתי את האפליקציה ל חמש דק ריצה ו 2 הליכה.
    כמו כן, האטתי את הקצב בזמן הריצה (7.5 דקות ל קמ בערך)
    בתום כל חמש דק הרגשתי שיכולתי לרוץ עוד, הקצב לא היה אינטנסיבי ולעיתים הרגשתי שיכולתי לדבר גם.
    דבר שנראה לי חשוב לציין זה ששמתי לב שאת המרחק שעשיתי בארבע דקות עד היום זה בדיוק המרחק של החמש דקות.
    בסופו של דבר שמתי לב שהממוצע של הדופק מעט ירד, אם כי לא בהרבה כי זמני ההתאוששות היו יותר קצרים ( ירדתי מ 4 דק ל 2 דק).
    בסופו של דבר , סיימתי את המסלול הקבוע ( 6 קמ) בכ 45 דק עם הרגשה יחסית סבירה ולא שאני חנוק בלי אוויר כמו שחוויתי עד היום.
    עכשיו אני בא ושואל, מה עדיף? לרוץ יותר לאט ולמשוך יותר זמן ריצה או לעלות קצב ולרוץ פרק זמן קצר יותר.

    לאימון הבא אני חושב שאעשה 5 וחצי דק ריצה ודקה וחצי התאוששות...

    אשמח לשמוע מסקנות, הערות תובנות
    בן
     
  2. 11,668 נק' מוניטין
    0
    hanan

    hanan משתמש משקיע משתמש כבוד

    hanan
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏9/3/12
    הודעות:
    7,599
    לייקים:
    4,158
    מין:
    זכר
  3. 2 נק' מוניטין
    0
    eliah00

    eliah00 משתמש מתחיל

    eliah00
    הצטרף:
    ‏18/5/17
    הודעות:
    46
    לייקים:
    2
    אני אישית לא הייתי מסוגל לרוץ יותר מ2 דקות וגם זה בלחץ והייתי ממש מתנשף. דבר ראשון הפסקתי לעשן.(במידה ואתה מעשן ממליץ לך גם).
    בהתחלה הייתי עושה הליכות ארוכות, וכל 3 אימונים בערך מעלה את הקצב ב0.2-0.5 קמ"ש. נגיד התחלתי בקצב הליכה של 5.5-6 קמ"ש הליכה, והיום אני כבר רץ חצי שעה בקצב של 9.5 קמ"ש.. על הליכון גם בשיפוע 2-3. אומנם יש כאלה שיגידו שזה לא משהו אבל בשבילי זה הישג עצום מאוד. בהצלחה!
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...