ייעוץ איך להתאמן ליום סיירות / גיבוש מטכל במינימום זמן

הנושא בפורום 'אירובי וכושר קרבי' פורסם ע"י מר.חטוב, ‏26/6/17.

טוען...
  1. 12 נק' מוניטין
    2
    מר.חטוב

    מר.חטוב משתמש מתחיל

    מר.חטוב
    הצטרף:
    ‏19/8/16
    הודעות:
    84
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    שלום. רציתי לשמוע עצות על איך להתאמן ליום סיירות וגיבוש מטכל ( בתקווה ) באוקטובר - 3-4 חודשים... לדעתם זה אפשרי אם אני בכושר לא טוב יותר מידי ? אשמח לעזרה
     
    Grizzly Bear אוהב/ת את זה.
  2. 11 נק' מוניטין
    0
    RoyF

    RoyF משתמש מתחיל

    RoyF
    הצטרף:
    ‏17/9/16
    הודעות:
    245
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    הייתי ממליץ לקבוצת הכנה לסימולציות לעשות פעם בשבוע אימון עליות רצחני ולעבור המון חישול מנטלי שבדרך כלל תעבור בעיקר בקבוצה אז ההעדפה ללכת לקבוצת הכנה זה כבר יכין אותך יחד עם תיאום ציפיות עם המאמנים שם ועוד..
     
  3. 11 נק' מוניטין
    0
    dinyair

    dinyair משתמש מתחיל

    dinyair
    הצטרף:
    ‏17/6/16
    הודעות:
    89
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    אין ספק שקבוצת הכנה לגיבושים הן מעולות.
    אני אישית הייתי באחת מהן והגעתי לכושר שיא.
    אך בגלל העומס הרב בתקופה קצרה נגרם לי שחיקה של הסחוס מייד אחרי הגיבוש שאליו התאמנתי כל כך הרבה.
    הגעתי ליחידה שרציתי סיימתי את המסלול את אחרי שנה וחצי של סבל נאלצתי לפרוש מלוחמה.
    אז תתאמן חזק וטוב רק תעשה את זה בהדרגה ותקשיב לגוף שלך שלא תעשה לעצמך פציעה לכל החיים.
     
  4. 11 נק' מוניטין
    0
    RoyF

    RoyF משתמש מתחיל

    RoyF
    הצטרף:
    ‏17/9/16
    הודעות:
    245
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    הד
    הדרגה אכן זה אחד מעקרונות האימון עקרון ההדרגתיות ברגע שתפסח עליו אתה תכנס למצב של פציעה או עלול להגיע לאימון יתר שם המשחק הדרגה ובניית תוכנית בצורה חכמה.
    בהצלחה..
     
  5. 12 נק' מוניטין
    0
    מר.חטוב

    מר.חטוב משתמש מתחיל

    מר.חטוב
    הצטרף:
    ‏19/8/16
    הודעות:
    84
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    קבוצה לא כל כך בא בחשבון ואני מעדיף להתאמן לבד, מצאתי גם אחלה מקומות עם שיפועים בתנאים יחסית קשים, השאלה שלי זה מה לעשות, איזה סוגי אימונים וכמה להתאמן ממש. צריך להתחשב בזה שיש לי זמן מוגבל
     
  6. 11 נק' מוניטין
    0
    RoyF

    RoyF משתמש מתחיל

    RoyF
    הצטרף:
    ‏17/9/16
    הודעות:
    245
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    נשמע שאתה צריך הכוונה גדולה קשה יהיה להגיד ולהמליץ על רגל אחת אך בגדול לשלב 3 ריצות בשבוע 1נפח 1שינויי קצבים 1אינטרוולים(בעליות בעיקר) ו3 אימוני כוח לפחות כדי שתגיע עם בסיס כלשהו וממנו תתקדם חשוב לשים לב שבריצות באמת נעשות בקצבים ולפי סוג האימון אחרת הפ לא שווים כלום (לא כל אימון צריך לשבור שיא).

    בהצלחה רבה.
     
    מר.חטוב אוהב/ת את זה.
  7. 12 נק' מוניטין
    0
    מר.חטוב

    מר.חטוב משתמש מתחיל

    מר.חטוב
    הצטרף:
    ‏19/8/16
    הודעות:
    84
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אשמח לעוד הצעות :)
     
  8. 17,200 נק' מוניטין
    0
    The Blast

    The Blast משתמש משקיע

    The Blast
    הצטרף:
    ‏28/10/12
    הודעות:
    5,384
    לייקים:
    5,374
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Profit
    אם אפשר לשאול לאיזה יחידה הגעת ?
    ומה נגרם לך הנזק מתרגיל מסוים ?
     
  9. 1,423 נק' מוניטין
    1
    Grizzly Bear

    Grizzly Bear משתמש קבוע

    Grizzly Bear
    הצטרף:
    ‏29/7/16
    הודעות:
    1,659
    לייקים:
    545
    מין:
    זכר
    תוך 4 חודשים אפשר לראות שיפור מאוד גדול. אם אתה שואל אותי, תצתרך להתאמן הרבה על כל המרכיבים של הכושר שכוללים סיבולת, כוח, קואורדינציה, אימונים על דיונות וזחילות. בזמנו הגעתי לתוצאה מעולה ביום סיירות וסיימתי גיבוש שייטת.
     
    מר.חטוב אוהב/ת את זה.
  10. 11 נק' מוניטין
    0
    dinyair

    dinyair משתמש מתחיל

    dinyair
    הצטרף:
    ‏17/6/16
    הודעות:
    89
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    הגעתי ליחידה מטכלית מובחרת.
    הפציעה היא לא מתרגיל ספיציפי היא מעומס מטורף על הברכיים.
    נראה לי שעליות תלולות על הרים עם משקל על הגב הם ״שעזרו״ לפציעה
     
  11. 0 נק' מוניטין
    0
    Shalom200

    Shalom200 משתמש מתחיל

    Shalom200
    הצטרף:
    ‏16/7/17
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    תלך לכושר קרבי
     
  12. 21 נק' מוניטין
    0
    ornonfx

    ornonfx משתמש מתחיל

    ornonfx
    הצטרף:
    ‏12/8/12
    הודעות:
    79
    לייקים:
    6
    תגובה שכתבתי לפני כמה חודשים למשהו ששאל אותה שאלה...

    שמע כדי להגיע מוכן בצורה מקסימלית ליום הסיירות אתה תצטרך לבצע בידיוק את אותם תרגילים שמתקיימים שמה על בסיס שבועי או יומי תלוי ברמה שלך.
    אני עשיתי את היום סיירות בינואר והאקטים הם מאוד ברורים
    מתחילים בריצת 2000(אין לה חשיבות כלל, רק כדי לחלק לקבוצות, רצוי לרדת מ9 וחצי דקות)
    מתחלקים לקבוצות
    מתחילים ספרינטים בדיונה(לערך 15)
    אלונקיה סוציוטרית(לערך 12)
    חפירת בור(לערך 25 דקות)
    מקצה זחילות+ שקים(לערך חצי שעה)
    חשוב להגיע עם רגליים חזקות, בספרינט על דיונה הרגליים עובדות בצורה ממש חזקה, כך שהייתי ממליץ לא להפסיק עם הסקואט,אך לשלב המון ריצות על וספרינטים על חול ועל דיונה.
    אין צורך להשקיע בריצות נפח.
    בהצלחה, זכור שהיום סיירות הוא כלום לעומת הגיבוש שתעבור .
     
  13. 12 נק' מוניטין
    0
    מר.חטוב

    מר.חטוב משתמש מתחיל

    מר.חטוב
    הצטרף:
    ‏19/8/16
    הודעות:
    84
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    תודה רבה, ואיזה אקטים יש בגיבוש מטכל אם אתה יודע ? (עשית ? )
    ולאן הגעת בסוף? סתם מתעניין
    תודה רבה!
     
  14. 21 נק' מוניטין
    0
    ornonfx

    ornonfx משתמש מתחיל

    ornonfx
    הצטרף:
    ‏12/8/12
    הודעות:
    79
    לייקים:
    6
    כן הגעתי לגיבוש מטכל אבל לא עברתי.
    גיבוש מטכל הוא העתק ליום הסיירות מבחינת האקטים הפיזיים כלומר , יש לך בבוקר סוג של יום סיירות(אקטים פיזיים כגון זחילות, ספרינטים, אלונקה סוציומטרית וכו') , לאחר מכן יש משימות חברתיות , אישיות , משימות חברתיות שמשלובות עם פיזיות , חפירות בור(בערך שעה שלמה) ולקראת הערב אתה עושה עוד פעם סוג של יום סיירות(כמו שהסברתי).
    בכל מקרה כל הגיבוש הוא רמה אחד מעל , למה אני מתכוון , יש דיסטאנס מאוד גבוהה , המפקדים מזלזלים בך, מנסים לשבור אותך , אפילו בזמן המנוחה שלך אתה צריך ללמוד מפות בעל פה, מאמרים, בקיצור , אתה מרגיש באמת חרא בגיבוש.
    בפאן הפיזי כמו שאמרתי זה גם רמה מעל , אם ביום סיירות יש לך קונוס באמצע הדיונה שצריך להקיף, שמה אתה עולה את כל הדיונה, אם ביום סיירות זה 10 ספירנטים, בגיבוש זה לכיוון ה25, הכל קשה יותר, החברה חזקים יותר , יש תחרות קשה יותר.
    בכל מקרה תגיע ליום סיירות ותן הכל , זה סה"כ 4 שעות פיזי שזה שטויות .
    כרגע אני מתגייס לצנחנים ומתכונן כבר המון זמן לגיבוש יחטיות(מתגייס בנובמבר) .
    שיהיה לך בהצלחה .
     
    מר.חטוב אוהב/ת את זה.
  15. 12 נק' מוניטין
    0
    מר.חטוב

    מר.חטוב משתמש מתחיל

    מר.חטוב
    הצטרף:
    ‏19/8/16
    הודעות:
    84
    לייקים:
    3
    מין:
    זכר
    אחלה תודה רבה! אגב לא קיבלת כלום מהראיונות?
     
  16. 21 נק' מוניטין
    0
    ornonfx

    ornonfx משתמש מתחיל

    ornonfx
    הצטרף:
    ‏12/8/12
    הודעות:
    79
    לייקים:
    6
    נפלתי ביום השלישי ולכן לא קיבלתי ראיונות.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...