שיטות ?

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י Or Bohbot, ‏23/5/17.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    Or Bohbot

    Or Bohbot משתמש מתחיל

    Or Bohbot
    הצטרף:
    ‏4/5/17
    הודעות:
    203
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אהלן, הרגע ראיתי שפתחו את הפורום הזה, עכשיו אני תמיד התעניינתי בהורדת ידיים, וחשבתי לעצמי, תמיד בפנים ידעתי שזה טכניקה, נטו טכניקה, אני רק רוצה לוודא, שום דבר לא מתקשר למסה נכון ? גם 50 קילו אישה יכולה לנצח את THE MOUNTAIN 200 קילו

    ותמיד ראיתי סרטונים איך לנצח אבל הם אף פעם לא עבדו
    לדוגמא:
     
    DonCorleon אוהב/ת את זה.
  2. 4,589 נק' מוניטין
    0
    DDT

    DDT משתמש משקיע

    DDT
    הצטרף:
    ‏21/7/12
    הודעות:
    2,759
    לייקים:
    1,967
    זה לא לגמרי מדויק.
    הייתי אומר שטכניקה מהווה 70 אחוז, אך עדיין למסה יש חשיבות (בגלל זה תראה שגם בספורט זה יש קטגוריות משקל).

    זה נכון שתאורטית אדם ששוקל 60 ויש לו טכניקה טובה יכול לנצח אדם ששוקל 90 בלי טכניקה, אבל כשלשניהם יש טכניקה, סביר להניח שה 90 יקח.
     
    DonCorleon אוהב/ת את זה.
  3. 8 נק' מוניטין
    0
    Misha Rabiner

    Misha Rabiner משתמש מתחיל

    Misha Rabiner
    הצטרף:
    ‏26/12/12
    הודעות:
    3
    לייקים:
    8
    מחזק את הבחור למעלה ^^

    השאלה הסופית היא האם שני הספורטאים עוסקים בתחום הורדת הידיים באופן מקצועי, או שהם חובבנים.

    כאשר שני הספורטאים עוסקים בהורדת ידיים ונניח שהם מקצוענים (כל אחד במשקלו) רוב הסיכויים שהמשקל הגבוהה יותר ינצח.
    כאשר נפגשים 2 חובבנים הגורמים שיקבעו מי ינצח הם:
    - גודל כף היד
    - אורך היד
    - זוית המשיכה
    - כוח מתפרץ
    - כוח פיזי
    - סוג העמידה (קרוב ליד / רחוק מהיד)

    ועוד מספר גורמים..

    מי שבאמת רוצה להשתפר בהורדת ידיים, אני מציע לו להגיע לאחד האימונים, הדרך הטובה ביותר ללמוד היא - מהטובים ביותר :)
     
    DDT ו-DonCorleon אוהבים את זה.
  4. 1,492 נק' מוניטין
    0
    Grizzly Bear

    Grizzly Bear משתמש קבוע

    Grizzly Bear
    הצטרף:
    ‏29/7/16
    הודעות:
    1,758
    לייקים:
    602
    מין:
    זכר
    מצטער שאני נדחף ככה אבל אם לחשוב על זה בתכלס, לספורטאים בתחום הזה לא כדאי לאמן רגליים. הרי אם הם יעלו במסת שריר ברגליים זה יקפיץ אותם כמה קטגוריות אבל לא ייתן שום יתרון על פני מי שלא מאמן רגליים ואתה תהיה יותר חלש משמעותית ממי ששוקל כמוך אבל כל המשקל שלו מתרכז בפלג גוף העליון.
    אז אתם מאמנים רגליים בכל זאת?
     
    DonCorleon אוהב/ת את זה.
  5. 183 נק' מוניטין
    0
    DonCorleon

    DonCorleon מושעה

    DonCorleon
    הצטרף:
    ‏31/7/16
    הודעות:
    420
    לייקים:
    135
    מין:
    זכר
    שאלה מורכבת מאוד ..יש הרבה חילוקי דעות לגבי תשובה חד משמעית.
    אני נוטה להסכים איתך. לאחר המון לבטים במשך השנתיים האחרונות, הגעתי למסקנה (מניסיון אישי בלבד) שאימוני עצימות לרגליים אינם יעילים בשל העלייה הדרסטית במשקל.
    כשהייתי עובד פאוורליפטינג לפני שלוש שנים העלתי הרבה מאוד שריר ברגליים , מהסקוואט והדד-ליפט בעיקר. הגעתי למשקלים מכובדים , אבל הגעתי למצב שג'ינסים לא עלו עליי רק בגלל הקוואדס, למרות זאת היקף המותן נשאר כמעט זהה.
    הפסקתי בשנתיים האחרונות לעבוד רגליים - המצב השתנה. משקל הגוף ירד ב6ק"ג , הנפח ומסת השריר ירדו משמעותית ואני מרגיש את זה.
    אבל , ויש אבל , התחלתי לעבוד על הרגליים במתכונת מעט שונה , עושה ריצות על קצב סביר , מאמן את התאומים כמעט בכל אימון , ועובד סקוואטים לחזרות של 20-30 חזרות. הסיבה : סיבולת.
    אני נוטה להאמין שחוסר איזון בשרירי הגוף יכול להביא עימו חסרונות לקרב. רגליים חלשות(מאוד) ופלג גוף עליון חזק(מאוד) יביאו למצב של איבוד שיווי משקל בעת קרב. (נוכחתי להבין זאת באליפות ישראל האחרונה).

    העצה שלי היא כזו : אם החלטת שאתה נכנס לענף הArm wrestling ושואף להגיע רחוק - דאג להגיע לאיזון בין פלג גוף עליון לפלג גוף התחתון.
    ניתן לחזק את הרגליים בדרכים רבות ולא להביא אותם למצב של גדילה משמעותית. אני מניח שאימון סקוואט אחת לשבוע יכפר על החשקים לאימוני רגליים וגם יתן מענה מעולה כדי לשמור על השייפ.
    אני לדוגמא עובד סקוואט משקל גוף ועושה ריצות. הסקוואט מתבצע על רגל אחת ומנסה לרדת מתחת ל-90.
     
    Grizzly Bear אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...