תרגילי עזר בSS

הנושא בפורום 'מתחילים בתזונה ואימונים' פורסם ע"י yuval729, ‏22/3/17.

טוען...
  1. 31 נק' מוניטין
    0
    yuval729

    yuval729 משתמש מתחיל

    yuval729
    הצטרף:
    ‏28/1/14
    הודעות:
    176
    לייקים:
    31
    מין:
    זכר
    אני מתאמן עם SS כבר קצת יותר מחודש, וחשבתי להוסיף קצת עבודה על היד הקדמית. באימון האחרון גם נתקעתי בעליית משקל במתח והצלחתי לבצע רק 4 חזרות בסרט האחרון עם 10 קילו עליי, אז אולי תהיה עוד תועלת בלהוסיף 2-3 סטים של כפיפת מרפקים עם מוט. ההתלבטות שלי אם להוסיף את זה פעם או פעמיים בשבוע, אשמח לשמוע מאנשים שהתנסו בזה בעבר.
     
  2. 2,822 נק' מוניטין
    0
    .eliko b.e

    .eliko b.e משתמש קבוע משתמש כבוד

    .eliko b.e
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏23/10/13
    הודעות:
    1,735
    לייקים:
    1,084
    מין:
    זכר
    הועבר לפורום מתחילים.
    בפעם הבאה נא לפתוח נושא בפורום המתאים.
     
  3. 36,906 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    14,282
    לייקים:
    12,477
    מין:
    זכר
    לא בטוח שזה מה שיעזור לך לשפר את המתח. בכל מקרה אם אתה רוצה להוסיף בידוד ליד קדמית תוסיף אותו באימון האחרון בשבוע, 2-3 סטים של תרגיל שתבחר.
     
    .eliko b.e אוהב/ת את זה.
  4. 2,848 נק' מוניטין
    0
    Nemesis

    Nemesis משתמש קבוע

    Nemesis
    הצטרף:
    ‏5/11/15
    הודעות:
    1,677
    לייקים:
    1,008
    מין:
    זכר
    כל עוד אתה לא מתקשה בתרגילים המרכזים של התוכנית שהמיצוי שלה תלוי במספר הריסטים בהם (סקוואט ודדליפט) אני לא רואה צורך להוסיף תרגילי עזר, במידה ואתה בכל זאת מעוניין להוסיף תרגילי עזר אז המקום הכי מתאים בשבילם לאורך השבוע הוא האימון האחרון של השבוע כי אחריו יש לך יותר מנוחה ביחס לשני האימונים האחרים.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...