תוכנית חיטוב

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י היללי, ‏19/2/17.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    היללי

    היללי משתמש מתחיל

    היללי
    הצטרף:
    ‏9/7/16
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    שלום לכולם, שמי הילה בת 19.5 שוקלת 70.9 ורוצה להוריד באחוזי שומן. הגובה שלי 1.72 . עד עכשיו עשיתי 3 אימוני אירובי בשבוע 45-50 דק. 4 אימוני כוח( גב, יד קדמית, כתפיים), (חזה, יד אחורית) , רגליים. אימון ABC. אני משתמשת באבקת חלבון ואוכלת מסודר. אני עליתי לאחרונה במשקל שאני מרימה ועושה 12*3. אני רוצה להתחטב וצריכה עזרה, תודה לעונים.
     
  2. 5,684 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,757
    לייקים:
    2,305
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
    היי הילה ברוכה הבאה לפורום

    2 שאלות פשוטות בתור בהתחלה : יש סיבה ספציפית שאת עושה בגללה ABC ? למה את עושה סטים של 12 חזרות ?
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    היללי

    היללי משתמש מתחיל

    היללי
    הצטרף:
    ‏9/7/16
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    היי, אני רוצה לעלות במסת שריר. אבל ראיתי שזה לא משפיע כל כך. אשמח לעזרה
     
  4. 5,684 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,757
    לייקים:
    2,305
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
    נשמח אם תוכלי להעלות תמונה של התכנית או לרשום אותה כאן.

    בעיקרון זה שיתנו לך לעשות 12 חזרות לא אומר שבעקבות כך את תעלי ביותר מסת שריר.

    בפורום אנחנו עובדים בשיטה אחרת של תכניות שמרכיבות כמה תרגילים מורכבים כמו סקוואט, דדליפט, בנץ'(לחיצת חזה) ופרס(לחיצת כתפיים עם מוט).

    אנחנו עובדים בשיטה של חזרות נמוכות(לרוב 5) ומשקל שעולה הדרגתית - ככה את יכולה לאמוד את ההתקדמות שלך במשקלי העבודה ולבדוק אם התחזקת(העלאית במסת שריר) או לא ?
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    היללי

    היללי משתמש מתחיל

    היללי
    הצטרף:
    ‏9/7/16
    הודעות:
    14
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    אימון a, לחיצת חזה עם מוט שיפוע חיובי, פרפר, שכיבות שמיכה, לחיצת חזה בישיבה(מכונה). יד אחורית עם משקולת מאחורי הראש, פשיטת מרפקים בפולי,
    B, גב - במכונה ,פולי עליון, דדליפט, חתירה למותן, מסור, יד קדמית- עם משקולות בישיבה, כתפיים- הרחקה בכתף, לחיצת כתפיים, חתירה. אחרי אימון a, b 45 דק אירובי.
    אימון c- סקוטים עם מוט, לאנצים בהליכה, הרחקה בירך, סקוט סומו, תרגיל לירך אחורית, סקווטים עם משקולות בכל יד.
    --- עידכון הודעה, ‏20/2/17, תאריך ההודעות המקורית: ‏20/2/17 ---
    ולא הבנתי למה חמש חזרות, המטרה שלי היא חיטוב הגוף והורדת אחוזי שומן.
     
  6. 6,405 נק' מוניטין
    0
    עדי.מ

    עדי.מ משתמש קבוע

    עדי.מ
    הצטרף:
    ‏21/11/13
    הודעות:
    1,144
    לייקים:
    1,543
    מין:
    נקבה
    תוכנית ab או fbw כאן מהאתר תהיה יעילה יותר מהתוכנית שלך כרגע. קחי אחת מהן ותעבדי לפיה. חשוב להזכיר שחיטוב והורדת אחוזי השומן תלויים ברובם על התפריט שבנית לעצמך והגירעון הקלורי, בהצלחה
     
    מרטין אוהב/ת את זה.
  7. 5,684 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,757
    לייקים:
    2,305
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
    מזכיר רשימת מכולת יותר מאשר תכנית אימונים.

    אין שום קשר בין זה לתכנית האימונים שלך
     
  8. 11,938 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין משתמש משקיע משתמש כבוד

    מרטין
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,912
    לייקים:
    3,638
    מין:
    נקבה
    אם המטרה שלך כרגע היא חיטוב האימונים שלך צריכים לספק מקסימום גירוי לשריר כדי למנוע אובדן מסה.
    עדיף לך לאמץ תכנית fbw.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...