אימונים ביתיים

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י Orv, ‏7/2/17.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    Orv

    Orv משתמש מתחיל

    Orv
    הצטרף:
    ‏7/2/17
    הודעות:
    3
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    היי אני ממש חדשה פה, התחלתי לקרוא מאמרים ולבדוק לפי שאלות שבחורות שאלו פה אבל לא הצלחתי לשאוב מספיק מידע שיכוון לעזור לי.

    משקל: 45 גובה: 158 גיל: 22
    לפני פחות מחודש התחלתי להתאמן בבית, פעם ראשונה בחיי במטרה לחטב את הבטן שלי (לקראת הקיץ חיחי ☺)
    אין לי תפריט ספציפי אז לפני אימון כמה שעות אני אוכלת ארוחה סבירה וחצי שעה לפני חטיף אנרגיה או פרי יבש ואחרי האימון אני אוכלת חלבון (לרוב טונה / 2 ביצים / בשר)
    אני מתאמנת 3/4 ימים בשבוע
    עליתי 2 קילו נכון להבוקר והמטבוליזם שלי השתנה ואני לא יודעת מה פשר העניין ואם אני פועלת נכון.
    האם שווה לי לבנות לעצמי תפריט?
    וכמה זמן ביום זב נכון להקדיש לאימון?
     
  2. 11,938 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין משתמש משקיע משתמש כבוד

    מרטין
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,912
    לייקים:
    3,638
    מין:
    נקבה
    אני לא בטוחה מה את עושה במסגרת האימונים הביתיים אבל אני נוטה לפקפק במידת האפקטיביות שתהיה להם לאור חוסר הנסיון שלך. מה שבטוח את לא צריכה שום התאמות בתפריט לפני או אחרי אימון כזה. תמשיכי לאכול כרגיל וה2 קג שעלו ירדו מן הסתם והמטבוליזם יחזור למצב נורמלי.

    ההמלצה העיקרית שלי היא להצטרף לאימון מודרך או להתייעץ עם מדריך כדי להרכיב אימון שיאתגר אותך לפחות לחודשיים שלושה.

    לגבי חיטוב הבטן אין לי מושג למה את מכוונת. משקל הגוף שלך לא מרמז על עודפים ואם את מחפשת שרירי בטן זה גם לא הכיוון.
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    Orv

    Orv משתמש מתחיל

    Orv
    הצטרף:
    ‏7/2/17
    הודעות:
    3
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    אני עושה אימון אינטנסיבי של 30 דקות עם עצירות של 10 שניות בין תרגיל לתרגיל (פלאנק לסוגיו ועוד כמה דברים שעובדים על הבטן). משהו שמצאתי ביוטיוב. ועוד 200 סקוואטים ברגיל וכמובן מתיחות.
    יום למחרת כואבים לי השרירים אז זה מרגיש שאני כן עושה משהו נכון.
    עדיין לא לאכול לפני ואחרי האימון מה שאמרתי? עדיף לי בלי זה בכל מקרה אני רק מוצאת את עצמי מכריחה את עצמי לאכול וזה מייאש.
    אין לי עודפים, אני רוצה שהבטן שלי תראה מתוחה יותר ולא רופפת, כמו של רוב הדוגמניות עכשיו שאני בטוחה שלא צריכות להשמין על מנת לחטב (צירפתי תמומה בערך לדוגמה). יש דרך לעשות את זה?
    אני לא מעריצה גדולה כל כך של להתאמן לייד אנשים נוספים.
     

    קבצים מצורפים:

  4. 11,938 נק' מוניטין
    0
    מרטין

    מרטין משתמש משקיע משתמש כבוד

    מרטין
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/9/13
    הודעות:
    2,912
    לייקים:
    3,638
    מין:
    נקבה
    הגעת לגיל 22 בלי ללמוד כלום על פוטושופ?

    אני בספק רב לגבי הבטן הרופפת שלך. ברמת האימונים הנוכחית שלך את לא צריכה לשנות כלום בתפריט.
    יהיה לך קשה להמשיך לאתגר את הגוף בסוג כזה של אימונים.
    בסופו של דבר בלי הדרכה לא תוכלי להתקדם.
    מציעה לך להתנסות בשיעורים או אימונים אישיים עד שתמצאי מקום שיהיה לך בו נוח.
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    Orv

    Orv משתמש מתחיל

    Orv
    הצטרף:
    ‏7/2/17
    הודעות:
    3
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    יש גם תמונות פפארצי שאני בטוחה שלא נגע בהן פוטושופ והבטן שלהן ניראת כך.
    למה קשה לאתגר כך את הגוף שלי? אין אפשרות בכלל ליצור לבד את הגוף לו אני שואפת בבית? אם צריך אעלה את זמן האימונים לכמה שצריך.
     

    קבצים מצורפים:

  6. 5,684 נק' מוניטין
    0
    oz25

    oz25 משתמש משקיע משתמש כבוד

    oz25
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏15/5/13
    הודעות:
    7,757
    לייקים:
    2,305
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    Space חולון
    לא מבין את הקטע שלך ושל כ"כ הרבה נשים להיראות שחיפיות, שדופות וללא טיפת צורה בגוף.

    אין שום קשר לזמן האימון אלא להגדיל את ההתנגדות התמידית באימונים וליצור שיפור בתרגילים ובמשקלי העבודה.

    בחדר כושר יש ציוד מתאים ככה שאפשר כל הזמן ליצור גירוי מספק לשריר, בבית אין את זה אלא אם תקני ציוד מספק שעולה אלפים ולפעמים עשרות אלפים.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...