ייעוץ עם איזה תוספים להתחיל?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י גלעד T, ‏3/1/17.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    גלעד T

    גלעד T משתמש מתחיל

    גלעד T
    הצטרף:
    ‏3/1/17
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    שלום לכולם, שמי גלעד בן 32. מתאמן בחדר כושר בצורה קבועה כבר 8 חודשים, די מרוצה מהתקדמות שלי עד עכשיו.
    לא נגעתי עד היום בתוספים למיניהם, דבקתי בתזונה טבעית ובריאה אחרי אימונים ובשאר הזמן (טחינה, קינואה, ביצים, טונה, עוף וכו').
    אני מתאמן כרגע 4 פעמים בשבוע (ab), גובה 185, 85 קילו עם בערך 13 אחוזי שומן.
    הבנתי לאחרונה שכדי להתקדם קצת יותר בבניית הגוף( לא מחפש להתנפח יותר מדי, רק קצת יותר), כדאי לשלב איזשהו תוסף. רציתי לשאול אתכם מה כדאי לי לקחת? אציין זאת שוב, אני דוגל בתזונה טבעית ובריאה אבל רוצה לשלב אותה עם תוסף אחד שקצת יעזור.
    תודה מראש, גלעד.
     
  2. 291 נק' מוניטין
    0
    Yosi704

    Yosi704 משתמש מתחיל

    Yosi704
    הצטרף:
    ‏12/7/16
    הודעות:
    93
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    מה אתה מחפש בתוסף? ויטמינים? חלבון? כח?
    אם אתה מקבל מספיק מהתזונה שלך אתה לא צריך אותם.
    תקרא קצת על קריאטין ותחליט אם אתה רוצה לקחת.
    שום תוסף לא ינפח אותך, כל התוספים באים לעזור להשלים את ערכים היומיים.
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    גלעד T

    גלעד T משתמש מתחיל

    גלעד T
    הצטרף:
    ‏3/1/17
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    אני חושב שאני מקבל מספיק חלבון מהאוכל שלי, ויטימנים נשמע יותר מעניין. בגדול מחפש משהו שיעזור לי קצת בפיתוח הגוף כתוצאה מהאימון. אני אקרא על קריאטין, תודה!
    אני מרים משקלים יחסית גבוהים, אז אין לי בעיה של כח.
     
  4. 80 נק' מוניטין
    0
    DonCorleon

    DonCorleon מושעה

    DonCorleon
    הצטרף:
    ‏31/7/16
    הודעות:
    228
    לייקים:
    56
    מין:
    זכר
    יש מס' מצומצם של ויטמינים/מינרלים שכל מתאמן צריך לצרוך עם תחילת האימונים :
    1)מולטי ויטמין
    2)מולטי מינרל
    3)קריאטין
    4)אומגה 3
    5)מגנזיום,אבץ,ויטמין B6 או ZMA

    לגבי מולטי מינרל זה בגדר המלצה ולא חובה , כל השאר בגדר חובה להתקדמות והתאוששות מהירה יותר של הגוף.
    בהצלחה
     
  5. 106 נק' מוניטין
    0
    haim15959

    haim15959 משתמש מתחיל

    haim15959
    הצטרף:
    ‏4/7/16
    הודעות:
    311
    לייקים:
    21
    מין:
    זכר
    במידה ואתה מתקשה לצרוך150 גרם חלבון לפחות אבקת חלבון יכולה לעזור ואם אתה צריך פחמימות תוסיף שיבות שועל טחונה אל תקנה גיינר זה ביזבוז כסף

    ממליץ לך לקרוא על קריאטין

    וטמינים מינרלים אומגה3 וכו מומלץ גם למי שלא מתאמן ובהחלט יכול לעזור במידה ויש לך מספיק כסף כי זה לא זול
    (לפחות אני לא יכול להרשות לעצמי)
     
  6. 0 נק' מוניטין
    0
    גלעד T

    גלעד T משתמש מתחיל

    גלעד T
    הצטרף:
    ‏3/1/17
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    תודה חיים ודון, שאתה אומר 150 גרם חלבון, הכוונה היא בצריכה של הכמות הזאת ישר אחרי האימון או במהלך כל היום? לדוגמא ארוחה די קבועה שלי אחרי אימון (לרוב מתאמן בשעות הבוקר) היא קופסת טונה+שתי ביצים קשות+ לחם+ חצי גביע קוטג'. לפעמים מחליף את הלחם בקינואה.
     
  7. 282 נק' מוניטין
    0
    bablaka

    bablaka משתמש מתחיל

    bablaka
    הצטרף:
    ‏3/5/14
    הודעות:
    365
    לייקים:
    110
    מין:
    זכר
    לא חושב שלקחת מולטי ויטמין או אומגה 3 זה בגדר חובה לכל מי שמתאמן..
    באופן כללי כשחושבים במה לתסף, צריך לחשוב עם עצמך במה יש לך חוסר.
    אם הבנאדם מקפיד לאכול ירקות ופירות, למה לתסף במולטי ויטמין?
    יש תוספים שאומרים שכולם צריכים לקחת כי מניחים שלרוב האוכלוסיה יש חוסר בהם. כמו ויטמין D למשל.
    אבל אם מישהו עובד בחוץ כל היום, והולך כל שישי שבת לים, אז אני לא חושב שצריך לתסף בויטמין D.
    קריאטין זה נראה לי התוסף היחידי שכמעט כל בנאדם שמתאמן צריך לקחת, כי להגיע לכמות שצריך מהמזון היא מאוד קשה עד בלתי אפשרית.
     
  8. 106 נק' מוניטין
    0
    haim15959

    haim15959 משתמש מתחיל

    haim15959
    הצטרף:
    ‏4/7/16
    הודעות:
    311
    לייקים:
    21
    מין:
    זכר
    הכוונה לכול היום
    אתה יכול לצרוך יותר זה תלוי בכמה אתה רוצה לצרוך מתאמן ממוצע צריך בממוצע 2 גרם חלבון על כל קילו משקל גוף (המינימום הוא 1.8)
    https://www.kilogram.co.il/74/המדריך-השלם-להעלאה-במסת-השריר/
    ממליץ לך לקרוא את המאמר הזה ועוד מאמרים אחרים בפורטל
     
  9. 0 נק' מוניטין
    0
    גלעד T

    גלעד T משתמש מתחיל

    גלעד T
    הצטרף:
    ‏3/1/17
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    תודה, אבדוק את זה. אני אוכל פירות וירקות כל יום, אז אני לא חושב שאני צריך עזרה בזה. בינתיים ממה שרשמתם קריאטין נראה הכי חשוב.
     
  10. 106 נק' מוניטין
    0
    haim15959

    haim15959 משתמש מתחיל

    haim15959
    הצטרף:
    ‏4/7/16
    הודעות:
    311
    לייקים:
    21
    מין:
    זכר
    פירות וירקות זה לא מה שיעשה אותך "שרירי"יותר הכול תלוי בצריכה הקלורית שלך(כמובן שעדיף לאכול פירות וירקות)
     
  11. 0 נק' מוניטין
    0
    גלעד T

    גלעד T משתמש מתחיל

    גלעד T
    הצטרף:
    ‏3/1/17
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    לא חשבתי שהם יעשו אותי שרירי יותר, אוכל הרבה מהכל, פחמימות, חלבונים, ירקות ופירות. מה שכן אני נשארתי באותן משקל מאז שהתחלתי להתאמן, רק ירדתי באחוזי שומן. המשקל התקבע על 85 והאחוזי שומן על איזור ה12-13. זה לא השתנה כבר חצי שנה בערך.
     
  12. 33,652 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius מנהל פורום מתחילים בתזונה ואימונים מנהל

    yujinius
    מנהל
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    12,481
    לייקים:
    11,029
    מין:
    זכר
    אז תאכל יותר אם אתה רוצה עוד מסת שריר.
     
    Fuck אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...