חדשה עם שאלות

הנושא בפורום 'פורום נשים' פורסם ע"י סינדי, ‏29/12/16.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    סינדי

    סינדי משתמש מתחיל

    סינדי
    הצטרף:
    ‏29/12/16
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    מין:
    נקבה
    שלום, אני בת 30 התחלתי לעשות כושר רק לאחרונה, משקל תקין אבל אחוזי שומן חורגים מהנורמה ומסת שריר נמוכה. משקל 60 גובה 1.60אני מתאמנת פעמיים בשבוע כל פעם שעה המשלבת כוח+אירובי (בקבוצה)
    אני מעוניינת לחטב את הגוף. ייעוצי תזונה מאוד יקרים עבורי כרגע אז אתייעץ עם דיאטנית של קופת החולים, אם היא תעזור לי בתפריט מתאים אני לא בטוחה. בכל אופן קראתי שכמות חלבון מומלצת ליום היא בין 0.8 ל-2 גר' על כל קילוגרם גוף.. ההבדלים מאוד משמעותיים. מה הנכון למטרת חיטוב? ועוד שאלה על אבקת חלבון מומלצת לשילוב בתפריט. תודה
     
  2. 5,119 נק' מוניטין
    0
    yogevnn

    yogevnn משתמש משקיע משתמש כבוד

    yogevnn
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏31/10/13
    הודעות:
    7,923
    לייקים:
    2,086
    מין:
    זכר
    איך את יודעת?

    0.8 זה המינימום. מתחת לזה ממש לר מומלץ לצרוך זה מסוכן לגוף.

    כאשר מתאמנים מומלץ לשמור על 1.8-2 גרם לקילוגרם גוף.

    אפשרי לשלב. אין המלצה.
    זה לא יעזור בכלום.
    ודווקא בחיטוב לא בהכרח חייב כי כמות הקלוריות נמוכה
     
  3. 586 נק' מוניטין
    0
    ספיר

    ספיר משתמש פעיל

    ספיר
    הצטרף:
    ‏18/7/13
    הודעות:
    524
    לייקים:
    233
    מין:
    נקבה
    יש את הייעוץ של מייק דרך האתר, ממליצה מאוד!!! מייק הוא תזונאי עם המון ניסיון..אני אישית לא הייתי הולכת לתזונאית מקופת חולים.
    המחיר באתר הוא סביר מאוד ביחס למה שאת מקבלת. מוזמנת לקרוא על הייעוץ☺️
     
  4. 2,939 נק' מוניטין
    0
    godlin23

    godlin23 משתמש משקיע

    godlin23
    הצטרף:
    ‏12/8/12
    הודעות:
    4,226
    לייקים:
    1,527
    האימון כוח שלך צריך להיות אימון נכון. זה שהוא בקבוצה לא אומר שהוא נכון. תקראי פה קצת על איך ומה צריך לעשות באימונים
    את רוצה להיות מעל 1.5 גרם חלבון. עדיפות ל 2 כמובן.
    עדיף לנסות לאכול אוכל רגיל, אם נגיד קשה לך או שלא תמיד יש לך זמן את אבקה זה פתרון מאוד טוב.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...