ייעוץ אישי בתזונה וכושר

אחר מה אתם יותר מאמינים תדירות או אינטנסיביות?

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י HARDCORE, ‏22/10/08.

טוען...
  1. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    בלי קשר לתוכנית שלך .
    הרגשה כללית לא אומרת הרבה ( אלא עם יש לך מתיחה או אתה מרגיש שריר כואב ) .
    אני 99% מהמזמן מרגיש שאני יכול לתת אימון אבל אני יודע שעם אני לא אנוח כמו שצריך האימון לא יהיה מייטבי מבחינת התוצאות שלו , אני לא מדבר רק מלקרוא מאמרים בנושא של זמני מנוחה .
    ניסיתי כמה פעמים עקב אילוצים להקדים אימונים וזה פשוט לא היה אותו דבר .
     
  2. 9,634 נק' מוניטין
    0
    subzero1122

    subzero1122 משתמש משקיע

    subzero1122
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    2,421
    לייקים:
    7
    חוץ מזה שלהתאמן 5-6 פעמים בשבוע בעצימות שמתאמנים בה בתכניות כאלה זה לא אפקטיבי וזה די טיפשי
    לאנשים יש נטיה לחשוב שכמה שיותר אותיות זה יותר טוב והופך את התכניות ואת המתאמן לגבר

    וחוץ מזה אני בספק אם בכלל מישהו יודע מתי בדיוק הקש הולך לשבור תגב, זה לא שפתאום הגוף מביא הודעת שגיאה כמו האנטיוירוס ומודיע לך שאתה באימון יתר
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    יש לך 6 אימונים בשבוע? אם אתה מתאמן טבעי(בנתיים :s49:) זה הרבה מעבר למה שהגוף מסוגל
     
  4. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    עם ימי מנוחה בין לבין
    כמו שכבר רשמתי לפעמים אחרי 3 אימונים רצוף יום מנוחה ולפעמים אחרי 2 ימי אימון רצופים
     
  5. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    אתה יכול פרט יותר? זאת אומרת עם אתה מרגיש שאפשר והשרירים לא מתנגשים(אגוניסט ,סינרגיסט)למה לא לתת? זאת אומרת
    אני לפני יומיים היה לי אימון רגליים, אתמול חזה+ביספס והיום אני לוקח מנוחה נותן לשריר לנוח קצת בעיקר לביספס (למרות שעם אתמול לא הייתי עושה ביספס הייתי נותן היום גב ולא נח) ומחר גב +טריספס ויום שבת כתפיים ראשון מנוחה ושני רגליים וכך אלההה ואלההה
    אבל כמו שאני מכיר אצמי אני יסיים עוד שעתיים במכון באימון גב, ביספס לא ביספס חח היה לי כבר את זה
     
  6. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    מבחינת התאוששות מאימון עצים הגוף שלך צריך מנוחה זה לא קשור רק לשריר ספציפי .
    אחרי שאתה מושך 200 קילו או דוחק 150 קשה לגוף שלך לתפקד באותה רמה אחרי , לדעתי זה קשור ליחידות המוטוריות ומערכת העצבים (תקנו אותי עם אני טועה לא זוכר מתי קראתי על זה ) .
    זה הסיבה שגם מומלץ בAB לחלק את האימונים לכבדים וקלים .
    עם האימונים שלך לא מאוד עצימים ( אחוז מRM1 נמוך ) לא אמורה להיות בעיה להתאמן על שרירים אחרים
     
  7. 9,634 נק' מוניטין
    0
    subzero1122

    subzero1122 משתמש משקיע

    subzero1122
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    2,421
    לייקים:
    7
    sometimes less gives more
    השאלה בין היתר מגנזיום מה כוללת התכנית שלך

    וdeus צודק, בלי קשר לאגוניסטים וסינרגיסטים, אחרי שעשית אימון כבד הגוף שלך לא יתפקד כמו שהוא היה מתפקד בלי, ולהתאמן כשאתה מותש זה לא יעיל במקרה הטוב

    לא יודע גם מה אתה דוחס לכל האימונים האלה, סך הכל יש כמה תרגילי חובה, וכמה תרגילי עזר, לערבב את הכל יחס, להוסיף מנוחה וזה הכל
     
  8. 816 נק' מוניטין
    0
    kozaman

    kozaman משתמש קבוע משתמש כבוד

    kozaman
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏30/9/08
    הודעות:
    1,385
    לייקים:
    0
    מגנזיום 4אימוני ABC יביאו גירוי לשריר אחת ל4-5 ימים
     
  9. 2,836 נק' מוניטין
    0
    HallucinogeN

    HallucinogeN משתמש קבוע

    HallucinogeN
    הצטרף:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    1,912
    לייקים:
    396
    תדירות גבוהה.
    אני משתדל לשלב ידע והרגשה אישית. אם ביום-יומיים שאחרי אימון אני מרגיש שהשריר החלים לחלוטין אני מניח שלא מימשתי את מלוא הפוטנציאל שלו באימון (כלומר, לא היה עצים מספיק \ השריר לא מתורגל לגייס מספיק יחידות מוטוריות), או שהוא התאושש ואז מבחינתי ניתן לאמן אותו שוב.
     
  10. 2,265 נק' מוניטין
    0
    itayzl

    itayzl משתמש קבוע

    itayzl
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    1,621
    לייקים:
    451
    חד"כ:
    פאנצ
    אואה נגעת בנקודה רגישה

    אני אישית הזנחתי את התדירות בתכנית הקודמת ונתתי ווליום עצבני וסטים כבדים (דווקא גדלתי טוב)
    אבל עכשיו אני נותן דגש לתדירות ונקווה שהכל יהיה טוב
     
  11. 444 נק' מוניטין
    0
    Phoenix

    Phoenix משתמש קבוע

    Phoenix
    הצטרף:
    ‏5/9/08
    הודעות:
    1,129
    לייקים:
    1
    אני לא כל כך מבין על מה אתם דנים פה:wallbash:
    במילים פשוטות: כמה שיותר אימונים בשבוע עם כמה שפחות סטים או כמה שפחות אימונים בשבוע עם כמה שיותר סטים?
     
  12. 31 נק' מוניטין
    0
    smasher

    smasher משתמש פעיל

    smasher
    הצטרף:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    624
    לייקים:
    1
    זה לא שאלה של מה עדיף רק, זה יותר שאלה של מה יותר מתאים! ככה שאין טעם למשוך את זה.
    אגב , תוך פחות מ 24 שעות השריר מתאושש כמעט לחלוטין, אבל הקצת שנישאר מיתאושש הרבה יותר לאט.
    זה כמובן, בלי קשר לכאבי השרירים המאוחרים. מהבחינה הזאת עדיף אימון אחת ל 2-4 ימים.
     
  13. -113 נק' מוניטין
    0
    Tortia

    Tortia משתמש מתחיל

    Tortia
    הצטרף:
    ‏23/10/08
    הודעות:
    174
    לייקים:
    3
    וואלה האמת? רציתי לנסות בדיוק ABCD ,אחרי הרבה מאוד תכנית AB בחיי,שלא כ''כ הרגשתי 100% מהאימון,אני רוצה לעבור ל ABCD אולי חודש הבא אני יעבור לזה..
    זה גם יותר נוח להתמקד בשריר אחד או שניים גג באימון..
    נגיד אתה אומר "היום רגליים" אתה בא מוכן פיזית לרגליים כאילו..אני יבדוק איך ABCD משפיע עליי ומה ההרגשה הכללית שלי מהאימון..
     
  14. 3 נק' מוניטין
    0
    The tea time

    The tea time משתמש מתחיל

    The tea time
    הצטרף:
    ‏29/9/08
    הודעות:
    76
    לייקים:
    0
    אינטינסיביות=השקעה
    תדירות=התמדה

    שני הגורמים משלימים אחד את השני ולמעשה השקעה ללא התמדה או לחילופין התמדה ללא השקעה לא יביאו לתוצאות מקסימליות.
    לא יודעת איך זה עובד לגבי פיתוח גוף אבל ככה זה ברוב תחומי החיים.
     
  15. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    תדירות= כמה פעמים בשבוע מאמנים כל שריר
    עצימות=אחוז מRM1
     
  16. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    אם את לא יודעת על מה מדברים עדיף לקרוא מהצד

    עריכה:
    בטן :161bd:
     
  17. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    השמח לשמוע איך אתה אוהב את האימונים שלך 3-4 פעמים בשבוע? עצימות גבוהה ווליאום נמוך?
    או 5-6 פעמים בשבוע עצימות נמוכה ווליאום גבוהה של אימונים?
     
  18. 1,538 נק' מוניטין
    0
    tomerA

    tomerA משתמש משקיע

    tomerA
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    2,559
    לייקים:
    38
    אני מעדיף עצימות גבוה, ווליום נמוך, תדירות נמוכה.
    לא אוהב את ההרגשה של השריפה והפאמפ לא עושה לי את זה.
    אני מעדיף להרגיש את ההתפוצצות בתנועה. :victory:
     
  19. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    גם אני אוהב ווליום נמוך, רק שאני מכור לחדר כושר אז אני מעדיף תדירות גבוהה כי אני משתגע בימי מנוחה שלי.
    עצימות גבוהה זה MUST, לעבוד על אותו שריר אחרי שגמרתי אותו בתרגיל המרכזי עם אותה תנועה זה סתם לטחון מים.
     
  20. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    פאק בדיוק כמוני אני פשוט מתחרפן בימי מנוחה אני יודע שהמנוחה הזאת רק תתרום לי אבל אין לא יכול לשבת בבית אני תמיד מוצא את אצמי במכון
    לגבי הפסקה השניה שלך אני לא כול כך מסכים אתה דוגל בזה שאפשר לבוא לעשות לחיצת חזה עם מוט לפוצץ את השריר וזהו לחתוך לשריר הבא?
    לא יודע לא מאמין בזה אצלי חובה 4-5 תרגילים לשריר גדול
    אני לא יכול לראות אימון חזה שלי בלי פלייסים לחיצות חזה עליון עם דמבלים סוף הסט להעיף את ה38 קילו מכול יד לרצפה אין תענוג יותר גדול מזה!!!:RockOn:
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...