אחר מה אתם יותר מאמינים תדירות או אינטנסיביות?

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י HARDCORE, ‏22/10/08.

טוען...
  1. 364 נק' מוניטין
    1
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    תנו לי להסביר את אצמי :
    מה אתם מעדיפים לעבוד על כול שריר פעם אחת בשבוע אבל בפעם הזאת לפוצץ אותו
    או לאמן שריר פעמיים בשבוע בערך (AB\ABC)בעצימות פחות חזקה אבל בתדירות גבוהה יותר?
     
  2. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    תדירות
     
  3. 1,674 נק' מוניטין
    0
    shikoLM

    shikoLM משתמש מתחיל

    shikoLM
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    242
    לייקים:
    0
    אתה מבלבל בין ווליום לעצימות. אימונים בתדירות נמוכה (ABCD וכו') הם בעלי ווליום גדול אבל עצימות נמוכה בהשוואה לאימונים בתדירות גבוהה.
     
  4. 2,796 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    693
    מין:
    זכר
    שיקו צודק כמובן, אבל תדירות גבוהה לא אומר בהכרח עצימות גבוהה יותר מתדירות נמוכה.

    אם הווליום לא מוגזם ,אפשר לעבוד עצים גם פעם בשבוע .גם לא כולם יכולים לעבוד עצים כמה פעמים בשבוע ,גם עם ווליום נמוך.

    בקשר לדעתי, אני מניח שזה כבר ברור למדי למי שקורא את ההודעות שלי שאני מאמין יותר באימונים בתדירות גבוהה...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/08
  5. 5,762 נק' מוניטין
    0
    super beten

    super beten משתמש פעיל

    super beten
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    709
    לייקים:
    0
    זאת הטעות הכי נפוצה בפורום לדעתי.

    גם אני אוהב תכניות עם תדירות גבוהה. תכניות כח עד המוות:Banane36:
     
  6. 30 נק' מוניטין
    0
    smasher

    smasher משתמש פעיל

    smasher
    הצטרף:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    624
    לייקים:
    0
    לפי המלצת ACSM שבדרך כלל אני לא סובל אותם, תדירות עדיפה, אבל פה הם יותר צודקים,
    זה יותר תלוי בתוכנית עצמה.
     
  7. 2,796 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    693
    מין:
    זכר
    הם יחסית בסדר דווקא, יש בארגון שלהם כמה חוקרים חטיארים שלא שינו את דעתם במשך 25-30 שנה ,בדיוק כמו בארץ, אבל הרבה טובים.

    למרות זאת ,בדרך כלל המחקרים שמופיעים בז'ורנל שלהם לא רעים בכלל, בגלל זה השם שלו והאימפקט פקטור שלו טובים יחסית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/10/08
  8. 30 נק' מוניטין
    0
    smasher

    smasher משתמש פעיל

    smasher
    הצטרף:
    ‏18/10/08
    הודעות:
    624
    לייקים:
    0
    המחקרים שלהם, וניראה לי שהם גם מודים בזה, נועדו לכלל האוכלוסייה ולא לספורטאים הישגיים, בטח לא לבודיבילדרים. בגלל זה הולמס פלייס למשל השתיתו את כל עקרונות האימון לפיהם. מה שגורם לי לא ללכת לפיהם בכלל. יש גופים יותר רציניים לספוראים הישגיים, זה כבר תלוי ברמה של המיתאמן.
     
  9. 2,796 נק' מוניטין
    0
    ברק

    ברק משתמש קבוע משתמש כבוד

    ברק
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏6/9/08
    הודעות:
    1,771
    לייקים:
    693
    מין:
    זכר
    בשביל אימפקט פקטור רציני וקידום הז'ורנל אז כן, עדיף להם להתרכז במחקרים לכלל האוכלוסיה. אבל למרות הכל, יש להם כמה מחקרים על ספורטאים שנערכו בצורה נחמדה למדי, די הפתיעו אותי לטובה יחסית לחוקרים הגרועים שבד"כ מתעסקים בעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/08
  10. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    זהו שאני גם באותו ראש כמוכם מיצידי לבוא כול יום לחדר כושר העיקר לא ליבש את השריר שבוע
    אבל זה מתכסל תמיד חיפשתי את השילוב בין השניים זאת אומרת גם לבוא וכול אימון לפוצץ את השריר עד מוות אבל גם לא לתת לו אחרי זה לנוח שבוע אלה אחרי 3-4 ימים להכנס בוא שוב אבל בתאכלס זה לא פשוט לביצוע
    כי מאימון כתפיים אני חייב 3 ימים לפחות מנוחה עד לאימון חזה הבא כי פחות מזה כול לחיצה אני מרגיש את הכתף מתפוצצת
    כמו כן חזה יד קידמית ויום אחרי זה גב יד אחורית האימון גב יהיה מאוד קשה הביספספס גמור אבל מצד שני עם אני יכניס חזה טרייפס אני אחרי תרגיל וחצי לטריספס יפרוש הביתה בגלל שהוא שחוק מהאימון חזה ואני יעבוד עם משקלים של ליצן ואז אני מפספס את העצימות שאני כול כך אוהב לפוצץ את השריר
    מה שמצאתי לנכון עד עכשיו שהכי מתקרב לשילוב של עצימות +תדירות זה ABCD
    חזה ביספס
    גב טריספס
    כתפיים בטן
    רגליים לבד
    אבל עדיין זה לא מושלם כי יש התנגשויות לפעמים פה ושם :cray:
     
  11. 38,506 נק' מוניטין
    1
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    קרא את מה ששיקו כתב לך בקשר לעצימות וווליום .

    כתפיים מיותר להתאמן כל כך הרבה הן נשחקות מהתנועות הגדולות (אני יוצא מהנחה שאתה עושה סקוואט LOW BAR ) .

    אתה לא עובד בתדירות גבוהה בחלוקת האימון שלך כל שריר מקבל גירוי פעם בשבוע . וגם אתה לא עובד בעצימות גבוהה כי פשוט זה לא אפשרי לעבוד בעצימות גבוהה עם נפח אימונים גדול .
     
  12. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    אני מתאמן כול השבוע כולל שישי שבת הימי מנוחה שלי הם בדרך כלל אחרי שני אימונים רצופים יום אחד מנוחה ולפעמים עם אני מרגיש שאני יכול אז יום מנוחה אחרי 3 ימים רצופים
     
  13. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    איך זה מסתדר עם ABCD ?
    וזה לא משנה כמה ימים אתה מתאמן זה משנה כמה מה הגירוי שהשריר מקבל בשבוע .
    בכל מקרה זה מיותר לקרוע את עצמך כל סט וסט , דיונים על כשל בטח כבר קראת מספיק .
     
  14. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    הקטע שאצלך שבוע זה מראשון עד שבת אבל לשרירים זה לא משנה עם נתתי אימון גב יום רביעי ואני נותן שוב פעם גב יום ראשון זה מנוחה של 4 ימים ולא שבוע של 7 ימים
    וזה מסתדר לי עם הABCD פשוט הימי מנוחה משתנים לי כול פעם בהתאם להרגשה הכללית שלי ואילוצים של לימודים\עבודה
     
  15. 38,506 נק' מוניטין
    0
    Deus ex machina

    Deus ex machina משתמש משקיע משתמש כבוד

    Deus ex machina
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/8/08
    הודעות:
    6,236
    לייקים:
    8
    אצלי שבוע לא קשור לימים .
    לא כך הבנתי איך עם חלוקה של 4 ימים אתה יכול לתת כל 4 ימים גירוי לשריר .
     
  16. 9,634 נק' מוניטין
    0
    subzero1122

    subzero1122 משתמש משקיע

    subzero1122
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    2,421
    לייקים:
    7
    כל מי שמתעסק יותר בpl ופחות בbb יגעל מתכניות כמו abcd כי האהבה הגדולה היא לתנועות (התרגילים) ופחות לשריר עצמו
    בגלל זה למשל העדפתי תתכנית של לייל מאשר איזה abcdefg או משו בסגנון, אבל זה הרבה נתון לשיקול
    היום בכל מקרה המגמה היא יותר לתדירות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/08
  17. 9,634 נק' מוניטין
    0
    subzero1122

    subzero1122 משתמש משקיע

    subzero1122
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    2,421
    לייקים:
    7
    אם הבנתי נכון, הוא לא בהכרח עושה abcdxxx
    אלא משהו בסגנון abcdxab למשל.
     
  18. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    זה לא יוצא שכול שריר מקבל פעמיים בשבוע
    לפעמיים זה הAו B שמקבלים פעמים בשבוע אבל שבוא אחרי זה ה CןD מקבלים פעמיים בשבוע
     
  19. 364 נק' מוניטין
    0
    HARDCORE

    HARDCORE משתמש פעיל

    HARDCORE
    הצטרף:
    ‏10/9/08
    הודעות:
    639
    לייקים:
    46
    יותר לכיון
    ABC X DAB
    7 ימים נגמרו ואז מתחיל את האימון של יום ראשון
    ב -C במקום בA כמו שהתחלתי שבוע שעבר
    אבל זה משתנה לפעמים גם אחרי יומיים רצופים אני לוקח יום מנוחה ולא בהכרח אחרי 3 ימים כמו שרשמתי פה תסתכל למעלה שרשמתי שימי מנוחה אני לוקח לפי ההרגשה הכללית של הגוף אני יודע מתי הוא מבקש את זה ומתי אפשר לדחוף עוד בלי לפגוע באימון וחוץ מזה תמיד יהיה אילוצים של עבודה \לימודים
     
  20. 9,634 נק' מוניטין
    0
    subzero1122

    subzero1122 משתמש משקיע

    subzero1122
    הצטרף:
    ‏10/10/08
    הודעות:
    2,421
    לייקים:
    7
    זה פחות או יותר מה שתיארתי
    אם אתה מרוצה אז סלמתק, אבל אני חושב שהרוב פה לא כל כך אוהבים תתכניות האלה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...